|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Montaż halogenów od podstaw. |
Autor |
Wiadomość |
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 01-11-2011, 19:32 Montaż halogenów od podstaw.
|
|
|
Szukając na forum nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania, schemat też nie za wiele mi mówi, więc postanowiłem zacząć od początku.
Mam już zderzak z gotowymi do podłączenia halogenami (które też już mam). Posiadam także listwe z przyciskiem. Wszystkie kable i przewody będę miał pod koniec tygodnia (kupiłem od kolegi jacplac2) Moje pytania może i wydają się proste, ale jakoś ja nie umiem sobie z tym poradzić
-Którędy idą przewody?
-W którym miejscu przebić się z nimi do środka?
-O co chodzi z tym przekaźnikiem? (zasade działania znam, ale nie wiem co gdzie i skąd podłaczyć do niego)
Ogólnie prosiłbym żeby ktoś dokładnie krok po kroku opisał mi co do czego podpiąć szczególnie skupiając się na tym przekaźniku. |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 01-11-2011, 20:24
|
|
|
Jelcyn, widzę że sam to przerabiałeś
Ale w dalszym ciągu nie wiem którędy fabrycznie idą przewody i w którym miejscu przebić się z nimi do środka.
Najbardziej chodziło mi o ten stycznik bo aż taką ciotą to nie jestem, żeby nie umieć zrobić przerwy w obwodzie i wstawić włącznik, ale tak jak ktoś tam pisał długo by on nie podziałał
** Dodano: 01-11-2011, 20:26 **
Na razie przeczytam sobie jeszcze raz dokładnie ten temat i jak przyjdą te części które zamówiłem to będę ewentualnie pytał co i jak. Może będę robił fotki to się jakiś poradnik zrobi? Myślę że dużo osób się zdecydowało na takie przeróbki i ja nie jestem ostatni |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-11-2011, 20:41
|
|
|
Masz jeszcze tu: http://forum.tempra.org/t...ghlight=#168688 może ci trochę pomoże. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 01-11-2011, 21:10
|
|
|
Kabelek puszczony jest przewodami wentylacyjnymi. Wychodzą po lewej stronie kierownicy, akurat pod guziczek |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 02-11-2011, 19:13
|
|
|
Dzięki za linki, poczytam dokładnie jutro, bo dziś nie mam kiedy. Jelcyn ja mam tipo więc przycisk mam nad pokrętłami nawiewu
** Dodano: 02-11-2011, 21:37 **
Czy ten schemat jest dobry?
** Dodano: 02-11-2011, 21:38 **
Ogólnie wszystko już wiem.
Schemat jest dla mnie czytelny i zrozumiały, ale pytanko:
od stopki 87 musi iść plus x2? Nie można po prostu pojechać jednym przewodem i podłączyć halony szeregowo? |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-11-2011, 23:06
|
|
|
D@wIdS, Można ale zwiększ przekrój kabla do rozwidlenia, np. daj od przekaźnika 2,5mm a na rozwidleniu dalej 2mm, lub 2mm od przekaźnika a na rozwidleniu po 1,5mm zaś pomocnicze z 1mm przewodu powinno wystarczyć. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 03-11-2011, 23:41
|
|
|
Czytałem obydwa tematy dokładnie, wiec już wiem jakie dawać przekroje przewodów Chodziło tylko o mniej skomplikowane podłączenie. Jeśli można to ok. Tyle chciałem wiedzieć, dzięki |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-11-2011, 23:52
|
|
|
D@wIdS, to działaj, zrób jakaś foto relacje |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|