|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Zerwana bezbarwna warstwa lakieru |
Autor |
Wiadomość |
wonsz
witamy nowego
Dołączył: 11 Kwi 2007 Posty: 3 Skąd: śląsk
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-05-2007, 19:54 Zerwana bezbarwna warstwa lakieru
|
|
|
W trakcie mycia pod ciśnieniem zerwało mi bezbarwną warstwę lakieru. Pod spód dostało sie powietrze i uszkodzenie sie niestety powiększyło!. Ktoś może ma pomysł jak zrobić aby mój Tipek był znowu piękny? |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 06-05-2007, 19:58
|
|
|
dobry lakiernik zrobi Ci zaprawkę bezbarwnego i będzie jak dawniej |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-05-2007, 20:59
|
|
|
dokładniusio, rób szybko póki mała powierzchnia i mały koszt...
być może niestety nie obędzie się bez ciut poważniejszego lakierowana, bo sam bezbarwny na choćby nie wiem jak dokładnie obtaśmowaną wyrwę po wyschnięciu zostawi Ci 'dziurę' patrząc pod światło... więc pewno okolice tej wyrwy trzeba zeszlifoać grubym a potem drobniutkim papierem i wręcz może polerko-szlifierką, a potem lakierować... zależy czy starczy lekko zeszliwofać i nie trzeba kolru nakładać (więcej zabawy) bo nie odpadnie też i tylko bezbarwny, ale po szlifowaniu raczej będziesz musiał nałożyć kolor (bazę) a potem bezbarwny, więc troszkę lakieru w kolorze też musisz prawdopodobnie dokupić (większa puszka dobierana pod kolor to góra 20 zeta, puszka, a jak znajdziesz po znajomości 'odrobinkę to może za friko/za piwo); |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 07-05-2007, 07:17
|
|
|
ego napisał/a: | dobry lakiernik zrobi Ci zaprawkę bezbarwnego i będzie jak dawniej |
EGO a wiesz może gdzie było by sie najlepiej udać unas bo mam to samo co wonsz |
_________________ NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi Tipo 2.0 8v <-rozbity Calibra C20NE |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 07-05-2007, 08:21
|
|
|
unknown napisał/a: | dokładniusio, rób szybko póki mała powierzchnia i mały koszt...
być może niestety nie obędzie się bez ciut poważniejszego lakierowana, bo sam bezbarwny na choćby nie wiem jak dokładnie obtaśmowaną wyrwę po wyschnięciu zostawi Ci 'dziurę' patrząc pod światło... więc pewno okolice tej wyrwy trzeba zeszlifoać grubym a potem drobniutkim papierem i wręcz może polerko-szlifierką, a potem lakierować... zależy czy starczy lekko zeszliwofać i nie trzeba kolru nakładać (więcej zabawy) bo nie odpadnie też i tylko bezbarwny, ale po szlifowaniu raczej będziesz musiał nałożyć kolor (bazę) a potem bezbarwny, więc troszkę lakieru w kolorze też musisz prawdopodobnie dokupić (większa puszka dobierana pod kolor to góra 20 zeta, puszka, a jak znajdziesz po znajomości 'odrobinkę to może za friko/za piwo); |
Niestety - muszę przyznać rację cytowanemu koledze , a nawet pójść dalej z czarnowidztwem . Odłażący bezbarwny lakier to wizytówka lakiernika - partacza , albo ( co gorsza ) - oszusta ! Jeżeli lakier nie jest związany z podłożem , to doraźne zaprawki trzeba uznać za leczenie syfa pudrem - bo zaraz będzie odłaził gdzie indziej . |
|
|
|
|
1dawidb
Wiek: 44 Dołączył: 28 Kwi 2007 Posty: 35 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 07-05-2007, 12:51
|
|
|
popieram ostatni post zostaje udać sie do dobrego lakiernika i połozenie nowego klaru na cały element |
_________________ http://croma.marecik.pl/news.php
Nic co włoskie nie jest mi obce |
|
|
|
|
wonsz
witamy nowego
Dołączył: 11 Kwi 2007 Posty: 3 Skąd: śląsk
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-05-2007, 17:49
|
|
|
Wielkie dzięki za rady! A może walne sobie taką wielką nalepkę np. tygrysa lub jakieś płomieniem bo lakier odpadł na pokrywie nsilnika |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-05-2007, 18:59
|
|
|
nie, wg panujących trendów (patrz 126p z odpowiednim stażem) by było fachowo musisz mieć min 3 naklejki "shell" w miejscu wyrwy/korozjii... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
1dawidb
Wiek: 44 Dołączył: 28 Kwi 2007 Posty: 35 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 08-05-2007, 13:29
|
|
|
no nie radzę naklejka wkoncu też zejdzie i problem od nowa sie zaczyna |
_________________ http://croma.marecik.pl/news.php
Nic co włoskie nie jest mi obce |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-05-2007, 16:50
|
|
|
KRT napisał/a: | EGO a wiesz może gdzie było by sie najlepiej udać unas bo mam to samo co wonsz |
mam dobrego,taniego i znajomego chłopa blacharza i lekiernika |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-05-2007, 17:47
|
|
|
ego napisał/a: | mam dobrego,taniego i znajomego chłopa blacharza i lekiernika |
Jak sie kiedyś spotkamy jakoś to ci pokaże co zrobiłem z boku auta od strony pasażera |
_________________ NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi Tipo 2.0 8v <-rozbity Calibra C20NE |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-05-2007, 08:08
|
|
|
KRT pokazywałeś to |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-05-2007, 09:03
|
|
|
ego napisał/a: | KRT pokazywałeś to |
Jest już nowość Coś więcej Tipo vs. panda ale miałem farta bo tylko troszke widać z daleka usterke |
_________________ NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi Tipo 2.0 8v <-rozbity Calibra C20NE |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 09-05-2007, 16:39
|
|
|
KRT, szkoda auta, jak już to przerzuć się na np tipo vs. matiz na przykład, przynajmniej sobie szkód nie narobisz, ale będziesz musiał komuś od matiza np całe drzwi kupić jak fiacikiem go zahaczysz... wiem co mówię choć ja akurat sam nie zahaczyłem, ale matiz jeden kiedyś jak cofałem podjechał (gapa)... pozułem opór jakiś to stop; na zderzaku, nigdzie ani śladu, ufff... ale ten matiz... zwłaszcza celuj w błotnik lub klapę bagażnika, te miejsca są chyba najbardziej papierowa jak chcesz efektownie |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|