|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Help!!!! |
Autor |
Wiadomość |
titanea
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Gru 2006 Posty: 165 Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 20-12-2007, 23:42 Help!!!!
|
|
|
Witam, znów z małym problemem zwracam sie do was a mianowicie dowiedziąłem się dziś ze mam nie odpowiedni reduktor (parownik) wraz z centralką do mojego modelu fiacika normalnie byłem w szoku. Posiadam reduktor Elpigaz"EMMEGAS" jakoś tak i centralkę na trzy czyli PB-wypalanie -LPG autko na gaźniku oczywiście. Pytanie moje brzmi co zrobić z tym fantem i ile jest w tym prawdy?? jak już to co trzeba wymienić aby się skończył mój koszmar z Gazem bo zaczynam mieć już dość mojego Fiacika. |
_________________ TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg
Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998 |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 21-12-2007, 00:32
|
|
|
A oświeć mnie dlaczego masz zły? Kto Ci tak powiedział i co Ci powiedział.
Jakie masz problemy z autem? Ile masz przejechane na LPG. Może reduktor domaga się regeneracji (wymiany membran)? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 21-12-2007, 09:16
|
|
|
titanea,
Jam mam ten sam reduktor w połączeniu z 1,4 na monowtrysku i przełącznik automatyczny (sterowany kompem, z Pb na LPG sie przełącza przy ok 2200 obr/min) |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-12-2007, 09:31
|
|
|
titanea napisał/a: | Pytanie moje brzmi co zrobić z tym fantem i ile jest w tym prawdy?? |
Jak reduktor jest sprawny to nic nie robić.
Nie ma większej różnicy czy w gaźnikowym będziesz miał reduktor z wyjściem na podciśnienie czy nie, auto powinno jeździć na prawie każdym reduktorze do instalacji podciśnieniowej(I i II generacja).
Napisz jakie masz problemy. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
titanea
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Gru 2006 Posty: 165 Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 21-12-2007, 17:03
|
|
|
Gazownik mi powiedizał że to reduktor do autka z wtryskiem a ja mam gaźnik więc mogą mi się jakieś problemy dziać co jakiś czas a centralę mam bez ssania. Regeneracja reduktora była zrobiona jakieś 4000 km wszystko nówka był ustawiony jak ta lala byłem zadowolony i zdechł z godziny na godzinę nie chce palić jak zapali to nie ma wolnych obrotów i nieda się ustawić co jakiś czas mam takie problemy i już mnie krew zalewa chyba zamienie autko na żyletki bo dośc mam tego co jakiś czas coś nowego i to zawsze z gazem pozbyłem sie strzelania w gaźnik ustawiająć zapłon według książki i zmieniająć filtr powietrza na storzek nie byle jaki szais lecz na markowy GI-TECH jakoś tak się pisze, jeździł lux nie jednego zostawiałem z tyłu wogle osiągi miał leprze niż na benzynce. Ok narazie nie będe się odzywał bo jade na wykłady(szczęście że jest drugie autko w domku, szkoda że to nie moje) do miasta Zamość prawdopodobnie wrócę w niedziele więc od poniedziałku wezme się za niego( napisze co i jak podczas moich napraw) bo na sylwka chyba nie bede jechał na deskorolce pasowało by mieć na świeta w miarę sprawne autko prawda
Ps. Sorki za byki ale nie mam czasu sprawdzać, za trześć chaotyczną też przepraszam i życzę udanego weekendu oraz wesołych i radosnych świąt choć pewnei jeszcze raz w poniedziałek bede życzyś wesołych światek i nowego roku
** Dodano: 29-12-2007, 22:07 **
I Dupa robiłem autko w dni wolne od świat dlatego nic nie pisałem i wyszło że poszła uszczelka pod gaźnikiem wymieniona, dostaje lewe powietrze połatane, Reuktor padł kaplica bo chyba sie tego nie da naprawić?? pokrętło od odrotów nie reaguje wcale mozna je kręcić jak sie chce a autko będzie wskakiwać na obroty jakie sie mu żywnie bedzie podobało można nawet wykręcić to pokrętło jakaś membrana co daje opór czy cos takiego siadło nie mylić z tymi głównymi membranami tzw. zestaw naprawczy bo to funkiel nówka. Radzcie co robić z tym autkiem aby nic nie dokładac wiecej bo w akcie desperacji popcham go na złom w poniedziałek a szkoda
** Dodano: 29-12-2007, 22:30 **
aaaaa zapomniałem dodać jaki reduktor byście mi sugerowali pod gaźnik bo stacyjke sobie skołam taką na 3 czyli z ssaniem. |
_________________ TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg
Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|