Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Help!!!!
Autor Wiadomość
titanea 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 165
Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 20-12-2007, 23:42   Help!!!!

Witam, znów z małym problemem zwracam sie do was a mianowicie dowiedziąłem się dziś ze mam nie odpowiedni reduktor (parownik) wraz z centralką do mojego modelu fiacika normalnie byłem w szoku. Posiadam reduktor Elpigaz"EMMEGAS" jakoś tak i centralkę na trzy czyli PB-wypalanie -LPG autko na gaźniku oczywiście. Pytanie moje brzmi co zrobić z tym fantem i ile jest w tym prawdy?? jak już to co trzeba wymienić aby się skończył mój koszmar z Gazem bo zaczynam mieć już dość mojego Fiacika.
_________________
TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg

Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998
     assistance
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 21-12-2007, 00:32   

A oświeć mnie dlaczego masz zły? Kto Ci tak powiedział i co Ci powiedział.

Jakie masz problemy z autem? Ile masz przejechane na LPG. Może reduktor domaga się regeneracji (wymiany membran)?
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 21-12-2007, 09:16   

titanea,

Jam mam ten sam reduktor w połączeniu z 1,4 na monowtrysku i przełącznik automatyczny (sterowany kompem, z Pb na LPG sie przełącza przy ok 2200 obr/min)
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-12-2007, 09:31   

titanea napisał/a:
Pytanie moje brzmi co zrobić z tym fantem i ile jest w tym prawdy??

Jak reduktor jest sprawny to nic nie robić.
Nie ma większej różnicy czy w gaźnikowym będziesz miał reduktor z wyjściem na podciśnienie czy nie, auto powinno jeździć na prawie każdym reduktorze do instalacji podciśnieniowej(I i II generacja).
Napisz jakie masz problemy.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
titanea 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 165
Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 21-12-2007, 17:03   

Gazownik mi powiedizał że to reduktor do autka z wtryskiem a ja mam gaźnik więc mogą mi się jakieś problemy dziać co jakiś czas a centralę mam bez ssania. Regeneracja reduktora była zrobiona jakieś 4000 km wszystko nówka był ustawiony jak ta lala byłem zadowolony i zdechł z godziny na godzinę nie chce palić jak zapali to nie ma wolnych obrotów i nieda się ustawić co jakiś czas mam takie problemy i już mnie krew zalewa chyba zamienie autko na żyletki bo dośc mam tego co jakiś czas coś nowego i to zawsze z gazem pozbyłem sie strzelania w gaźnik ustawiająć zapłon według książki i zmieniająć filtr powietrza na storzek nie byle jaki szais lecz na markowy GI-TECH jakoś tak się pisze, jeździł lux nie jednego zostawiałem z tyłu wogle osiągi miał leprze niż na benzynce. Ok narazie nie będe się odzywał bo jade na wykłady(szczęście że jest drugie autko w domku, szkoda że to nie moje) do miasta Zamość prawdopodobnie wrócę w niedziele więc od poniedziałku wezme się za niego( napisze co i jak podczas moich napraw) bo na sylwka chyba nie bede jechał na deskorolce pasowało by mieć na świeta w miarę sprawne autko prawda ;D

Ps. Sorki za byki ale nie mam czasu sprawdzać, za trześć chaotyczną też przepraszam i życzę udanego weekendu oraz wesołych i radosnych świąt choć pewnei jeszcze raz w poniedziałek bede życzyś wesołych światek i nowego roku ;)

** Dodano: 29-12-2007, 22:07 **
I Dupa robiłem autko w dni wolne od świat dlatego nic nie pisałem i wyszło że poszła uszczelka pod gaźnikiem wymieniona, dostaje lewe powietrze połatane, Reuktor padł kaplica bo chyba sie tego nie da naprawić?? pokrętło od odrotów nie reaguje wcale mozna je kręcić jak sie chce a autko będzie wskakiwać na obroty jakie sie mu żywnie bedzie podobało można nawet wykręcić to pokrętło jakaś membrana co daje opór czy cos takiego siadło nie mylić z tymi głównymi membranami tzw. zestaw naprawczy bo to funkiel nówka. Radzcie co robić z tym autkiem aby nic nie dokładac wiecej bo w akcie desperacji popcham go na złom w poniedziałek a szkoda

** Dodano: 29-12-2007, 22:30 **
aaaaa zapomniałem dodać jaki reduktor byście mi sugerowali pod gaźnik bo stacyjke sobie skołam taką na 3 czyli z ssaniem.
_________________
TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg

Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998
     assistance
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load