Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja parownika
Autor Wiadomość
Adinex 
witamy nowego


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 3
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 10-08-2007, 20:14   Regulacja parownika

Siemka Mam pytanie posiadam instalacje bedini 132e na środku parownika jest małe pokrętło Do czego ono służy? Z góry dziękuje za dopowiedz
  
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-08-2007, 10:14   

kolego wysil sie troszke i poszukaj bo było juz o tym duzo na forum
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Adinex 
witamy nowego


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 3
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 11-08-2007, 17:14   

szukałem ale nie mogłem znaleźć Więc odpowiesz mi na pytanie czy nie?
  
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 12-08-2007, 08:53   

Musisz podac jaki tym parownika masz, wtedy będzie można szukać do czego to pokrętło służy.
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 12-08-2007, 09:08   

Zazwyczaj na reduktorze są dwie śruby, jedna taka duża to regulacja wysokiego ciśnienia, a druga śruba to regulacja dla wolnych obrotów.

Ta duża śruba powinna być jakoś zabezpieczona przed przekręceniem np. zalana żywicą, czy posiadać jakąś plombę.

Tą mniejszą powinno się dać bez problemów kręcić. Jednak trzeba robić to z uwagą, bo pokręcisz i silnik może nie trzymać wolnych obrotów lub nawet "świrować" na gazie.

Masz takie cos?


To ta śróba z przodu to regulacja wolnych obrotów, a ta duża po lewo to od wysokiego ciśnienia (tej nie ruszaj).
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load