  | 
               
                   
                   
                  Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
  
                  
                | 
                            
          
         		            
 
	
			| 
		moze się przyda | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 RobertWroc  		  
		 
          
  
        Pomógł: 3 razy Wiek: 53  Dołączył: 22 Lut 2006 Posty: 516          Skąd: Wrocław 
                  	 
	           Województwo: Dolnośląskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-08-2007, 22:25   moze się przyda
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Robiąc porządki znalazłem cos takiego.Nie wiem czy przydatne, ale moze komuś.
 
pewnie nie jest to miejsce właściwe ale mam nadzieję ze ktoś to gdzieś wkomponuje,albo usunie poprostu.
 
 
Kody usterek - Thema, Croma, Alfa - wyposażonych w ECU Bosh Motronic 1.7
 
 
 
Procedura uruchomienia diagnostyki: 
 
- kluczyk w stacyjce w położeniu MAR - nie uruchamiajšc silnika 
 
- 5-ciokrotne wci�nięcie pedału gazy w cišgu 5-ciu sekund bezpo�rednio po włšczeniu 
 
 
Po uruchomieniu diagnostyki lampka kontrola ga�nie, aby ponownie zapalić się na ok 2.5 sekundy - jest to sygnał gotowo�ci do emisji zarejestrowanych kodów usterek. 
 
 
W pamięci rejestratora usterek może być zachowanych max. 5 usterek. Kody generowane sš cyklicznie, w sekwencjach oddzielonych sygnałem poczštkowym rozpoczęcia emisji. 
 
 
Kody: 
 
 
4444 - stan poprawny, usterki nie wystšpiły 
 
 
1211 - usterka akumulatora (niewła�ciwe napięcie) 
 
 
1221 - usterka debimetru 
 
 
1222 - przerwa uzwojenia silnika krokowego 
 
 
1223 - usterka wskazań sondy lambda 
 
 
1224 - usterka sondy lambda 
 
 
1225 - usterka czujnika temperatury powietrza (czujnika umieszczonego wewn. debimetru) 
 
 
1225 - może też sygnalizować uszkodzenie czujnika temperatury silnika (chłodziwa) 
 
 
1226 - usterka potencjometru położenia przepustnicy 
 
 
1231 - usterka wtryskiwacza 1-2 w grupie pierwszej 
 
 
1232 - usterka wtryskiwacza 3-4 w grupie drugiej 
 
 
1233 - zwarcie uzwojenia silnika krokowego 
 
 
1234 - usterka automatycznej skrzyni biegów (dot modeli wyposażonych w aut.) 
 
 
1235 - usterka klimatyzacji 
 
 
1236 - usterka sterowania klimatyzacjš 
 
 
1243 - usterka przeka�nika pompy (elektr) paliwa 
 
 
1244 - usterka elektrozaworu odsysania oparów paliwa 
 
 
1251 - usterka RAM lub EPROM - usterka w ECU 
 
 
1252 - uszkodzenie czujnika prędko�ciomierza 
 
 
 
 
cd. ale nie przetłumaczone 
 
 
1253 - Informazione del motore in moto 
 
1254 - Sensore potenziometro farfalla - segnale errato in centralina 
 
1255 - Riferimento del sensore di fase (dove presente versione 3000) 
 
1256 - Avaria comando spia iniezione (su versione 3000) 
 
1257 - Sensore del sensore giri motore 
 
1265 - Avaria comando spia iniezione 
 
1275 - Non ancora definito 
 
1276 - Non ancora definito 
 
2111 - Anomalia sensore battito 1 
 
2112 - Anomalia sensore battito 2 
 
2113 - Anomalia regolatore di battito (centralina guasta) 
 
2115 - Anomalia modulo regolazione battito (centralina guasta) 
 
2145 - Anomalia regolatore albero a camme 
 
4311 - Pompa aria secondaria 
 
4312 - Comando valvola EGR (dove presente) 
 
4313 - Portata valvola EGR | 
             
						
				_________________ Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
 
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
  | 
             Wersja do druku
 
  | 
    
 
      
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
 
 Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji. 
 |