Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tempra 4x4 2.0
Autor Wiadomość
slowik 
witamy nowego


Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 3
Skąd: Zakopane
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-02-2010, 17:50   Tempra 4x4 2.0

Witam czy znacie kogoś kto ma Tempre 4x4? Bo jest to żadki samochód a mam okazje żeby go kupić doradzcie mi. GG 12239708 piszcie
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-02-2010, 18:33   

Dla samego napędu można by go kupić 8)
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-02-2010, 18:41   

Gorzej jak coś padnie :badgrin: , ogólnie to prawie to samo co zwykłe 2.0, trudno powiedzieć jak z częściami, ale chyba od 4x4 coś na allegro było ostatnio, tyle że używki... Jeśli myślisz o tej z allegro, to jest w miarę ok z wyglądu tylko cena wysoka. Jeśli mechanicznie jest dobra to myślę że się opłaca, tylko oczywiście najpierw dobrze sprawdzić ten napęd...

A i z tego co pamiętam to jest to bardzo "prosty" naped, mało rozbudowany, więc do offroadu bym jej nie brał :D ale przy mokrej nawierzchni ew. w górach da rade...
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 09-02-2010, 18:59   

Osobiście dowiedziałbym się jak sytuacja wygląda z takimi elementami jak na przykład sprzęgło czy inne materiały eksploatacyjne. jeśli to to samo co w zwykłym 2.0 to można brać spokojnie.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
Rajek 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 453
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-02-2010, 21:30   

A mnie ogólnie interesuje jak ten układ jest zbudowany? Miałby ktoś może zdjęcia lub schematy?
     Moneta
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-02-2010, 21:47   

Proponuje przejrzeć kilka tematów: http://forum.tempra.org/r...1.htm?view=next

http://www.racingforum.pl...showtopic=29336

http://img518.imageshack....79725bigvq3.jpg

http://www.carsfromitaly.net/fiat/index.html

Trochę zgłupiałem bo wszędzie koledzy piszą że ten napęd był taki sam w ar 155q4 dedrze integralle i temprze sw, niby ok ale w q4 i integralle moc był rozkładana normalnie 50:50 a z kilku tematów na tym forum wynika że tempra miała rozkład mocy 60:40, może ktoś to ogarnąć ostatecznie? ;D
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 09-02-2010, 21:48   

Napęd mechanicznie ten sam co Lancia Dedra Integrale wolnossąca i turbo, Alfa Romeo 155 2.0 16VT q4, róznica to tylko stosunek podziału momentu na przód/tył, jak chcesz coś więcej wiedzieć, odezwij się na PRIV wyślę Ci literaturę tyle że po niemiecku i angielsku.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-02-2010, 08:23   

Wklejaj panie tu, się przyda ;)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
slowik 
witamy nowego


Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 3
Skąd: Zakopane
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 10-02-2010, 14:49   

Dzięki wszystkim za posty. Szukam jakiegoś autka do 5000zł z napędem 4x4 i właśnie wpadła mi w oko ta Tempra z allegro. Dzwoniłem do gościa i powiedział że na Temprze nie ma śladów korozji, napędy + blokada działają super silnik też jest zdrowy. Jak myślicie czy to autko z tym przebiegiem będzie bardzo awaryjne? przy spokojnej jeździe :) bo części jeśli chodzi o skrzynie i tylny dyferencjał to na allegro jest zero, a podobno że reszta jest taka sama jak w zwykłym 2.0
  
  
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-02-2010, 14:50   

slowik napisał/a:
hhrt

:?:
wypowiadaj się trochę jaśniej...
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
slowik 
witamy nowego


Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 3
Skąd: Zakopane
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 10-02-2010, 19:42   

Dzięki wszystkim za posty. Szukam jakiegoś autka do 5000zł z napędem 4x4 i właśnie wpadła mi w oko ta Tempra z allegro. Dzwoniłem do gościa i powiedział że na Temprze nie ma śladów korozji, napędy + blokada działają super silnik też jest zdrowy. Jak myślicie czy to autko z tym przebiegiem będzie bardzo awaryjne? przy spokojnej jeździe bo części jeśli chodzi o skrzynie i tylny dyferencjał to na allegro jest zero, a podobno że reszta jest taka sama jak w zwykłym 2.0
  
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-02-2010, 19:53   

slowik, jedź ją obejrzeć, zwróć szczególną uwagę właśnie na tylny most i skrzynie, najlepiej weź ze sobą kogoś kto zna się na napędach 4x4 obadaj wszystko i najlepiej pojedź do jakiegoś serwisu żeby ją sprawdzili, no i oczywiście targuj cenę jak najniższą ;)

** Dodano: 10-02-2010, 19:55 **
Na pewno jak padnie skrzynia czy tylny napęd to będzie duży problem, z resztą nie ma zbyt większego problemu, co do tego czy będzie awaryjny - trudno powiedzieć, zależy jak był użytkowany....
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 10-02-2010, 20:34   

Napęd 4x4 sam w sobie nie jest awaryjny - wystarczy trochę o niego zadbać, wymienić raz na czas olej w mostach ( o skrzyni nie muszę chyba wspominać :D ) i spokojnie można latać - ja w Pajero już mam 260 tyś nalatane i napędy zdrowe.
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load