Parownik-reduktor cisnienia |
Autor |
Wiadomość |
bob96
Pomógł: 7 razy Wiek: 63 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 519 Skąd: Jastrzębie Zdrój
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-01-2005, 18:03 Parownik-reduktor cisnienia
|
|
|
Mam pytanie z działu LPG.Czy ktoś juz rozbierał reduktor ?? Prawdopodobnie w moim reduktorze jest juz do wymiany membrama .Jak jest zimno , to mam problem odpalić silnik ,nawet gdy na dworze jest + 5 st. Membrama jest już zbyt sztywna i nie puszcza gazu.Komplet naprawczy do tartarini kosztuje 65 zł.
pozdrówka |
_________________ Cromka 1.9 automat
Marea Weekend 1,8 +BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik + gaz BRC
P.Walker+ Sirio ML145
Uniden 78 elite |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 10-01-2005, 18:18
|
|
|
Poszukaj w www.google.pl
Widzialem kiedys opis krok po kroku przy wymianie membran.
W reduktorze sa 3 membrany.
Nie jest to az takie trudne, ale zreczna rączka przyda sie bardzo!
Reduktor musisz wyjac i rozlozyc go na czesci pierwsze, rob to gdzies na duzym stole, zeby miec wszystko na oku i pod reka! |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-01-2005, 20:59
|
|
|
U mnie na samym dole reduktora jest plastikowa śruba którą się spuszcza syfy z parownika. Nim rozbierzesz może to sprawdź. |
|
|
|
|
bob96
Pomógł: 7 razy Wiek: 63 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 519 Skąd: Jastrzębie Zdrój
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-01-2005, 21:19
|
|
|
Dzieki ,ale to akurat wiem i spuszczam ten syf srednio co 5 tyś. , zawsze pare kropel wyleci .Przegladałem www.google.pl jak mi Miszko polecił ale niestety nic nie znalazłem Zapodałem jeszcze temat na www.autocentrum.pl w dziale o LPG .
pozdrowka |
_________________ Cromka 1.9 automat
Marea Weekend 1,8 +BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik + gaz BRC
P.Walker+ Sirio ML145
Uniden 78 elite |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-01-2005, 17:39
|
|
|
Nie jest to szczególnie trudne. Wymieniałem membrany w reduktorze lovato.
U mnie było strasznie dużo syfu, że aż niedrożny był korek spustowy. Musiałem cały reduktor moczyć w rozpuszczalniku.
Samo rozkręcenie i wymiana membran nie powinna sprawić żadnych problemów. Najgorzej jest z syfem, ale to już zależy jak często go spuszczasz i po jakim przebiegu jest reduktor.
Nienajgorszy opis jak to zrobić masz tutaj: http://arbiter.pl/galeria/lovato-regeneracja
Powodzenia. |
|
|
|
|
bob96
Pomógł: 7 razy Wiek: 63 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 519 Skąd: Jastrzębie Zdrój
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-01-2005, 18:21
|
|
|
Romano dzięki Ci bardzo za ten link .Bardzo dobry opis .Teraz tylko musze podjechac do Katowic po membrame |
_________________ Cromka 1.9 automat
Marea Weekend 1,8 +BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik + gaz BRC
P.Walker+ Sirio ML145
Uniden 78 elite |
|
|
|
|
Marcin - fiattipo.pl
Pomógł: 4 razy Wiek: 52 Dołączył: 05 Sty 2005 Posty: 1166 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-01-2005, 21:11
|
|
|
Dobre |
_________________ Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-01-2005, 21:59
|
|
|
Marcin - tipoklub.tk napisał/a: |
Dobre |
Najważniejsze, że skuteczne. Po regeneracji reduktora poprawiła się reakcja na pedał gazu szczególnie przy małych uchyleniach przepustnicy no i odpalał na gazie przy - 10 st. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-01-2005, 22:14
|
|
|
Taki opis mi wystarczy aby rozebrać i złożyć |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 12-01-2005, 00:44
|
|
|
O tez wlasnie mi o ta stronke chodzilo!
Tam jest bardzo milo pokazane co i jak! |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
gringo105
Wiek: 52 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 65 Skąd: Łęczna
Województwo: Lubelskie
|
|
|
|
|
Damijan
Wiek: 34 Dołączył: 12 Sie 2009 Posty: 12 Skąd: Szydłów/Świdnik
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 12-08-2009, 16:20
|
|
|
chłopaki mam kpl. częsci z tempry od gazu. ale brakuje mi tylko przewodów do niego wiecie może gdzie kupić takie przewody?? |
_________________ Cichański Damian |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 12-08-2009, 19:17
|
|
|
Damijan, Przewody gazowe (rurki miedziane) czy kable?? Rurki to kup u pierwszego lepszego gazownika a kable z jakiejś innej instalacji, niekoniecznie gazowej. Sam chcesz zakładać instalację czy jak?? |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
Damijan
Wiek: 34 Dołączył: 12 Sie 2009 Posty: 12 Skąd: Szydłów/Świdnik
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 12-08-2009, 19:28
|
|
|
otoż to że samn no i chodzi mi o miedziane od butli do silnika
** Dodano: 12-08-2009, 20:31 **
załozyc gaz to zadna filozfia trzeba tylko byc bardzo dokładnym i uważac na to co sie robi tak aby wszystko było na właściwym miejscu |
_________________ Cichański Damian |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 13-08-2009, 08:50
|
|
|
Damijan, Do Tipka wystarczy najzwyklejsza instalacja LPG więc filozofii zbytniej w założeniu nie ma, tylko pytanie jak zrobisz z homologacją, bo samoróbek w dowód nie wbijają. Wiesz jakie są konsekwencje w wypadku kontroli i stwierdzenia nielegalnej instalacji LPG?? |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
Damijan
Wiek: 34 Dołączył: 12 Sie 2009 Posty: 12 Skąd: Szydłów/Świdnik
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 13-08-2009, 09:28
|
|
|
to auto nie do jazdy po polskich drogach tylko na pola do transportu rzeczy i ludzi do pracy wiec z tym problemu nie ma.:-). gdyby nie taka sytuacja to w zuci bym nie zakładał sam instalacji lpg tylko dał komuś co ma uprawnienia żebym potem nie miał problemów. no bo za takie coś ładnie można beknąć. ps. a auto wyrejestrowałem pół roku miesiące temu. |
_________________ Cichański Damian |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|