Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
SILNIK 2.0 16V
Autor Wiadomość
WojTass 


Wiek: 39
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 47
Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 09-06-2010, 16:17   SILNIK 2.0 16V

Obróciło mi panewkę w sedici, opłaca się naprawiać? :(
  
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 09-06-2010, 18:02   

WojTass, to zależy dla kogo do jakiej ceny jest opłacalne. Jesli masz zamiar nim pojezdzic jeszcze pare lat, to moze i warto to zrobić, ale licz sie z tym, ze wał do szlifu, panewki nowe i czy chcesz zrobić sam dół silnika, czy przy okazji rozkręcania silnika, zrobić cały remont ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
WojTass 


Wiek: 39
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 47
Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 09-06-2010, 19:10   

jestem zdesperowany juz auto pochlonelo mi wszystkie finanse i dalej nie jezdzi :/ ile taki remont by kosztowal ?? mniej wiecej sam dól czy moze wymienic blok razem z wałem nie wiem juz sam . nie mam czym jezdzic i problem na parking :/ szczerze to mam ochote wziasc palnik i pociac go na kawalki :)
  
 
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 09-06-2010, 19:25   

WojTass, co Ty odpier##lasz z tym autem? sprzedajesz go na części a potem nagle reanimujesz ?

Zdecyduj się na coś w końcu :x
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 09-06-2010, 19:34   

WojTass napisał/a:
ile taki remont by kosztowal ??


remont prawdziwy kilka tys zł.

"remont" żeby pojechało pewnie z ... 2 tys ? nie wiem może się mylę to niech mnie ktoś poprawi.

ps. Podejrzewasz czemu panewka walnęła ?

Olej był ok ? Stan ciśnienie ? Padła podczas pałowania czy normalnie ?

** Dodano: 09-06-2010, 20:36 **
WojTass napisał/a:
opłaca się naprawiać?


pojecie względne :p

Dla jednego za 3 tys będzie się opłacało a dla innego za 1000 zł się nie opłaca
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 09-06-2010, 19:38   

Luczu napisał/a:
remont prawdziwy kilka tys zł.

"remont" żeby pojechało pewnie z ... 2 tys ? nie wiem może się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
to może jednak niech się spece od 20 16V wypowiedzą w temacie, bo takie przypuszczenia nic nie wnoszą.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-06-2010, 20:33   

ciechu napisał/a:
Luczu napisał/a:
remont prawdziwy kilka tys zł.

"remont" żeby pojechało pewnie z ... 2 tys ? nie wiem może się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
to może jednak niech się spece od 20 16V wypowiedzą w temacie, bo takie przypuszczenia nic nie wnoszą.

Zależy od tego - ile jesteś w stanie zrobić sam . Jeżeli sam wymontujesz silnik i zawieziesz części do szlifierni , a potem sam go złożysz i z powrotem zainstalujesz do auta - to "prawdziwy remont " nieznacznie przekroczy 2 tys .
Jeżeli mechanik - to cała operacja wyniesie w granicach 4- 5 .
Za 2 tysiaki mechanik najwyżej wsunie folię aluminiową pod panewki ...
     assistance
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-06-2010, 21:23   

Jak pójdzie na części, to ja rezerwuję grill, o ile się nadaje i jest z sedici :)

Jakbyś chciał, to mam tłoki do 16v, na tysiaka oddam.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
WojTass 


Wiek: 39
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 47
Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 09-06-2010, 23:32   

myslalem ze da sie jeszcze go uratowac :) ale to juz nie na moja kieszen silnik pier*ol mechanik a raczej dupa wolowa
najchetniej to bym w calosci sie go pozbyl teraz ... jak nie bedzie rozebrany

** Dodano: 10-06-2010, 00:33 **
grill jest z sedici
tylko kolorek inny w dziale sprzedam autko sa jego foty
  
 
 
drobek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 191
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 19-06-2010, 14:16   

kup dól silnika uszczelke pod głowice i jeszce pojezdzisz a tego partacza mechanika omijaj z daleka. W tysiaku sie zmiescisz. To co ten mechanik zrobil zle?
_________________
Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM
  
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 19-06-2010, 20:59   

drobek napisał/a:
kup dól silnika uszczelke pod głowice i jeszce pojezdzisz

A czy nie jest tak że dół silnika w sedici jest taki sam jak w 2.0 8V a różni się tylko głowicą?? Mogę być oczywiście w błędzie, bo coś mi świta że tak czytałem na forum, ale słabo pamiętam
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
robertRK 


Pomógł: 7 razy
Wiek: 49
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 523
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 19-06-2010, 21:16   

W 2.0 16V są natryski oleju na denko tłoka a w 2.0 8Vnie ma jest też inny wymiennik ciepła na magistrali olejowej inne tłoki korbowody a wał nie wiem.Góra na bank inna miałem 2.0 8V robiłem w nim remont a silnik porównywaliśmy z dziurą bo on 16-tkę
_________________
Roberto :)
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC
     assistance   Moneta
 
WojTass 


Wiek: 39
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 47
Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 20-06-2010, 07:42   

ten mechanik uje...ł srobe od kola pasowego i przy wykrecaniu jej resztek cos popier.... bo odrazu cisnienie oliwki spadlo na zero skad dol silnika wziasc :/
  
 
 
drobek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 191
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 20-06-2010, 10:17   

czyli uszkodził zębatkę pompy oleju jak dobrze pamietam i nie było ciśnienia smarowania i chłodzenia. Na twoim miejscu poszedłbym do niego i niech załatwia silnik, wymienia i daje ci gwarancje.
_________________
Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM
  
 
WojTass 


Wiek: 39
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 47
Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 20-06-2010, 17:36   

fajnie potrzebuje dól silnika nie ma nikt z wałem na panewkach ?????????????????????
  
 
 
drobek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 191
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 20-06-2010, 23:31   

zdarzają sie okazje ja 4 lata temu kupilem ten silnik ze skrzynia za 800 Szukaj w autach fiat coupe lancia thema, moze ktos podpowie jakich konkretnie modeli
, Na części nie sprzedawaj bo sie nie oplaca, ponieważ sprzedasz zderzaki progi tapicerke a z reszta zostaniesz i wywalisz na złom. logicznie bedziesz w plecy
_________________
Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM
  
 
WojTass 


Wiek: 39
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 47
Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 21-06-2010, 14:22   

wszystko fajnie tylko bardzo malo tych silnikow a z fiat coupe nie wiedza ile wziasc :)

** Dodano: 23-06-2010, 22:09 **
Z jakich aut pasował by blok ??? ewentualnie silnik ?? kappa ? duzo sie to rozni ?? jakis vt z delty ewentualnie czy bylo by duzo zabawy z takim swapem ??? pomozcie bo nie wiem zabardzo z jakich aut mozna by przypasowac
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load