|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Misa olejowa jaka jest? |
Autor |
Wiadomość |
kiler110590
Wiek: 34 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 14 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-08-2009, 14:55 Misa olejowa jaka jest?
|
|
|
Witam mam pytanie od niedawna posiadam temperowke z silnikiem 2.0 i.e. i zastanawiam sie czy misa olejowa jest jedno czy dwu-komorowa, to pilne, prosze o pomoc:) pozdrawiam
** Dodano: 18-08-2009, 16:01 **
** Dodano: 18-08-2009, 16:02 **
|
|
|
|
|
sniff
Wiek: 44 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 172 Skąd: Zduńska Wola
Województwo: Łódzkie
|
|
|
|
|
kiler110590
Wiek: 34 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 14 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-08-2009, 15:06
|
|
|
na to wyglada ze sa dwie komory:?: |
|
|
|
|
sniff
Wiek: 44 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 172 Skąd: Zduńska Wola
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 18-08-2009, 15:13
|
|
|
z tego co się orientuję to ta sama miska pasuje do Tipo i Punto a w Tipo są dwie komory. |
_________________ Żyj szybko i nie patrz na przeszłość
Moje autko:
Tipo 1.4 1992r motor 159A2.000
http://sk2.pl/sniff
|
|
|
|
|
kiler110590
Wiek: 34 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 14 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-08-2009, 15:15
|
|
|
okey dziekuje bardzo, wlasnie balem sie ze mam brak oleju a mechanik mi powiedzial ze mam sprawdzac poziom jesli sa dwie komory przy odpalonym silniku a nie normalnie przy zgaszonym, wiec jest wszystko ok, dziekuje i pozdrawiam:)...SZEROKOŚCI:) |
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-09-2009, 21:44
|
|
|
kiler110590 napisał/a: | okey dziekuje bardzo, wlasnie balem sie ze mam brak oleju a mechanik mi powiedzial ze mam sprawdzac poziom jesli sa dwie komory przy odpalonym silniku a nie normalnie przy zgaszonym, wiec jest wszystko ok, dziekuje i pozdrawiam:)...SZEROKOŚCI:) |
a nie powinno się sprawdzać
ok. 10 minut po zgaszeniu rozgrzanego uprzednio silnika
instrukcja obsługi auta nie zawiera info żeby sprawdzać przy odpalonym |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 23-09-2009, 22:18
|
|
|
kiler110590 napisał/a: | okey dziekuje bardzo, wlasnie balem sie ze mam brak oleju a mechanik mi powiedzial ze mam sprawdzac poziom jesli sa dwie komory przy odpalonym silniku a nie normalnie przy zgaszonym, wiec jest wszystko ok, dziekuje i pozdrawiam:)...SZEROKOŚCI:) |
Zmień mechanika .... |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 24-09-2009, 08:02
|
|
|
kiler110590 napisał/a: | mam sprawdzac poziom jesli sa dwie komory przy odpalonym silniku a nie normalnie przy zgaszonym, |
Słyszałem juz wiele głupot, to zdanie do najmądrzejszych tez nie nalezy |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-09-2009, 11:14
|
|
|
rany jakie herezje, jak bym to na bashu znalazł to bym się nie zdzwiwił, ale tutaj
OLEJ ZAWSZE SPRAWDZAMY NA ZGASZONYM SILNIKU
najlepiej po całonocnym postoju, ale też po 10 minutkach na rozgrzanym silniku moiżna
i oczywiście na prostym podłożu |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 24-09-2009, 11:45
|
|
|
kiler110590, wnioskuję więc że jeździsz bez oleju praktycznie. Post napisany już jakiś czas temu, więc wypada się zapytać, czy silnik jeszcze żyje? |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-09-2009, 13:53
|
|
|
ciechu napisał/a: | wypada się zapytać, czy silnik jeszcze żyje? |
Kolega albo jego mechanior zapomnieli pewnie zajrzeć jeszcze przez wlew oleju w pokrywie zaworów
ale jak wałek się kręcił to git
A na zapalonym silniku to sprawdza się poziom oleju,ale w automatycznej skrzyni biegów (nie wiem czy w nowych też) |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
DARREK
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 26 Cze 2008 Posty: 502 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 08-06-2010, 21:11
|
|
|
a czy micha od 8V jest taka sama jak w 16V?
od czego jeszcze podejdzie micha do 2.0 8V? |
_________________ Tipo 2.0 8V '91 159.A6.046 DGT - odszedł...
Renault Espace IV 2.0 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|