Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
HAMULCE
Autor Wiadomość
moley 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 486
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 07-05-2006, 22:12   HAMULCE

Witajcie. ostatnio tak bacznie obserwuję stan działania moich hamulców i wiem że szczeki trza bedzie zmienic za jakiś czas ale jest coś dziwnego. mianowicie samochód jakoś tak dziwnie hamule , tak jaky nie było ciśninia , na wyłączonym silniku pedał jest twardy ale jak pare razy wcisne go mocno to tak jakby 2cm się zapadał, a przy włączonym silniku brak reakcji na obroty przy wciskaniu hamulca. dodam że zbiorniczek płynu ham. jest pełny.

Czy to może już servo nigomaga i czas nową pompe nabyć

przewody ham. całe, nic nie cieknie , nie jest zapowietrzony układ,
klocki przod noYka, szczeki tyl w stanie dostatecznym
_________________
Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85
     assistance   Moneta
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-05-2006, 23:53   

raz, to pompa możliwa, zresztą o zapadającym się nieco hamulcu ostatnio ktoś pisał...

a inne dziwne objawy z kolei się pojawiają gdy przewody hamulcowe - elastyczne ich , gumowe, odcinki się ze starości wewnątrz kruszą i przytykają od środka... wtedy jest bardzo różnie i może skończyć się bardzo nieciekawie (sprawdzone :evil: )

poszukaj jeszcze na forum, ale prócz pompy (możliwe) na te przewody też zwróć uwagę; w razie czego za może 3X zł dostaniesz komplet (na L i P, ja dałem coś koło 36zl w sumie za dwa), podejdą bodajże od CNQ, Seicento i jeszcze jakichś, było też... ja miałem z CNQ u siebie bodajże...)
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 08-05-2006, 09:10   

moley, u mnie jest podobnie. Zastosuj sie jeszcze do porad unknown.
Tylko ze u mnie to ja sadze to jest wina tylniego regulatora hamulca. To znaczy jak zaciagne reczny to pedal robi sie "szybko" sztywny. A jak puszcze reczny, to jak by w masło "szedl". Dlatego sadze ze to regulator. I polacze obwod bezposrednio do kol omijajac ten regulator.

Ale jak mowilem zastosuj sie do porad Unk bo te objawy co on wymienil tez moga byc tego powodem.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 08-05-2006, 19:13   

Miszko a sprawdzałeś samoregulatory.Skoro pedał wchodzi głęboko to szczęki są daleko od bębna i muszą pokonać tą odległość przez co pedał jest miękki,więc wychodzi na to że samoregulatoy ich nie utrzymują tuż przy powierzchni bębna,lub okładziny są już cieńkie.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load