|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
HAMULCE |
Autor |
Wiadomość |
moley
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2005 Posty: 486 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 07-05-2006, 22:12 HAMULCE
|
|
|
Witajcie. ostatnio tak bacznie obserwuję stan działania moich hamulców i wiem że szczeki trza bedzie zmienic za jakiś czas ale jest coś dziwnego. mianowicie samochód jakoś tak dziwnie hamule , tak jaky nie było ciśninia , na wyłączonym silniku pedał jest twardy ale jak pare razy wcisne go mocno to tak jakby 2cm się zapadał, a przy włączonym silniku brak reakcji na obroty przy wciskaniu hamulca. dodam że zbiorniczek płynu ham. jest pełny.
Czy to może już servo nigomaga i czas nową pompe nabyć
przewody ham. całe, nic nie cieknie , nie jest zapowietrzony układ,
klocki przod noYka, szczeki tyl w stanie dostatecznym |
_________________ Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85 |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-05-2006, 23:53
|
|
|
raz, to pompa możliwa, zresztą o zapadającym się nieco hamulcu ostatnio ktoś pisał...
a inne dziwne objawy z kolei się pojawiają gdy przewody hamulcowe - elastyczne ich , gumowe, odcinki się ze starości wewnątrz kruszą i przytykają od środka... wtedy jest bardzo różnie i może skończyć się bardzo nieciekawie (sprawdzone )
poszukaj jeszcze na forum, ale prócz pompy (możliwe) na te przewody też zwróć uwagę; w razie czego za może 3X zł dostaniesz komplet (na L i P, ja dałem coś koło 36zl w sumie za dwa), podejdą bodajże od CNQ, Seicento i jeszcze jakichś, było też... ja miałem z CNQ u siebie bodajże...) |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 08-05-2006, 09:10
|
|
|
moley, u mnie jest podobnie. Zastosuj sie jeszcze do porad unknown.
Tylko ze u mnie to ja sadze to jest wina tylniego regulatora hamulca. To znaczy jak zaciagne reczny to pedal robi sie "szybko" sztywny. A jak puszcze reczny, to jak by w masło "szedl". Dlatego sadze ze to regulator. I polacze obwod bezposrednio do kol omijajac ten regulator.
Ale jak mowilem zastosuj sie do porad Unk bo te objawy co on wymienil tez moga byc tego powodem. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 08-05-2006, 19:13
|
|
|
Miszko a sprawdzałeś samoregulatory.Skoro pedał wchodzi głęboko to szczęki są daleko od bębna i muszą pokonać tą odległość przez co pedał jest miękki,więc wychodzi na to że samoregulatoy ich nie utrzymują tuż przy powierzchni bębna,lub okładziny są już cieńkie. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|