|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
zapytanie o piny orginalnej cewki TIPO |
Autor |
Wiadomość |
queuedeu
witamy nowego
Wiek: 42 Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 6 Skąd: wloclawek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 06-11-2009, 12:26 zapytanie o piny orginalnej cewki TIPO
|
|
|
Dobry. Posiadam TIPO 1.6 DGT DOHC '89 (146.C2.046), GAZ+BENZYNA.
Problemem moim jest to, ze auto posiadalo nieorginalna cewke a ta zas padla podczas ogarniania instalacji z winy kolegi , ktory podlaczyl do niej wolny kabelek znajdujacy sie w poblizu niej, mimo ze mowilem ze nie byl nigdy podlaczony.
Przedstawienie sytuacji:
http://q.matinf.pl/tipo/05112009329_.jpg
Po lewej cewka juz niezywa i zapewne nieorginalna BAE506A7J, po prawej standardowa BAE504D. Pytanie: ktore piny odpowiadaja pinom w spalonej? |
|
|
|
|
wiki1982
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 853 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-11-2009, 14:35
|
|
|
ustaw sobie cewke w ten sposób żeby wtyczki i konektorki były na dole a wyjście z cewki u góry i będziesz widział jaki kolorek kabelka jest do którego konektorka |
_________________ Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60 |
|
|
|
|
queuedeu
witamy nowego
Wiek: 42 Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 6 Skąd: wloclawek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 06-11-2009, 15:22
|
|
|
Hmmm. czyli kolejnosc jest ta sama? nie chcailbym ryzykowac spalenia
EDIT: coby bylo jasne to nie mam wtyczki orginalnej, popatrz sobie na zdjecia jaki balagan byl ;d http://q.matinf.pl/tipo/ :D |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 06-11-2009, 15:48
|
|
|
Zerknij tutaj klik obadaj schemat |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
queuedeu
witamy nowego
Wiek: 42 Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 6 Skąd: wloclawek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 06-11-2009, 16:05
|
|
|
No, to jest schemat ktory przerabialem zanim jeszcze dotarla cewka z rozrusznikiem. teraz wsumie moge pomyslec nad nim praktycznie ...
** Dodano: 06-11-2009, 16:28 **
Przeanalizowalem schemat i mam kilka pytan jako ze na schemacie nie ma oznaczonych wejsc, no chyba ze jako pierwsze mam traktowac te, pod ktorymi jest + i -. Drazac dalej, kolega napisal:
'Ten pierwszy od zderzaka to prawdopodobnie zasilanie z cewki, a drugi zasilanie digiplexu.Bez tego autko nie zapali. '
Wiec teraz sam juz nic nie wiem
** Dodano: 07-11-2009, 08:45 **
Siema. Po analizie kilku schematow juz prawie wszystko jasne co i jak, z tym, ze albo na ktoryms jest blad, albo jest obojetne ktory idzie na obrotomierz a ktory na digiplex.
http://q.matinf.pl/tipo/cewa2.jpg
http://q.matinf.pl/tipo/cewa1.jp2g
Zakladajac, ze rysunek na ktorym cewka jest zaznaczona w sposob symboliczny, + i - sa zewnetrznymi pinami w gniazdku (tak jak jest zaznaczone po bokach gniazdka), to na schemacie 2 zewnetrzny idzie do pinu 11 digiplexu zas na schemacie 1, gdzie cewka jest zobrazowana wizualnie pin 1 przy minusie idzie do obrotomierza. Blad w schemacie czy obojetne gdzie bedzie digiplex a gdzie obrotomierz? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|