Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpaleniem 1.6ie
Autor Wiadomość
Bullitt 


Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 26
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-05-2007, 21:54   Problem z odpaleniem 1.6ie

Witam

Mam małe problemy z odpaleniem temperówki...

Zaczęło sie od tego , ze po wymianie rozrządu przez mechanika ( dolne kolo nie jest na znaku bo ponoć tak było przed rozebraniem i tak poskładał ) auto trochę ciężej odpalało ( dłużej kręciłem niż przed zmiana rozrządu ) ale pomimo faktu ze dłużej kręciłem nie było żadnych innych cudów...zbierał sie okej itd.

I teraz pytanie do tego : Czy powodem "dłuższego kręcenia" może być źle ustawiony rozrząd? czy np CPW ?

I teraz kolejna sprawa - ostatnio całkiem przestała normalnie odpalać - zawsze rano muszę docisnąć wsuwkę do maf sensora ( chyba tak sie to nazywa..nie jestem specem - na ścianie grodziowej na przeciwko pasażera ) i potem odpala normalnie aż znowu dłużej nie stoi...

proszę o jakieś porady wyjadaczy :)
  
 
Broadway 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 15 Cze 2005
Posty: 199
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 25-05-2007, 22:08   

Pierwsze co musisz zrobić, to upewnić się, że rozrząd jest prawidłowo ustawiony. Ustaw kolo rozrządu na znaku, odkręć pierwszą bądź czwartą świecę, włóż jakiś pręt tak żeby sie oparł na górze tłoka. Następnie pokręć silnikiem w obie strony i zobacz czy tłok sie znajduje w górnym martwym punkcie. Ustaw silnik w GMP i zobacz czy walek rozrządu znajduje sie na znaku. Prawdopodobnie masz źle ustawiony rozrząd.

Kolejną sprawą może być zużyty silnik. Jaki masz przebieg i czy bierze olej ??

Co do CPW to raczej problem leży gdzie indziej.
  
     Moneta
 
Bullitt 


Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 26
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-05-2007, 22:16   

przebiego to 180 tys ( deska digital wiec raczej nie krecone ) olej ponoc dolewany raz na 10 tys ( auto mam od niedawna wiec sam nie dolewalem ) zrobilem 4 tys i jakos na miarce nie widac zeby uciekal. Z odpalaniem jest probelm od dnia wymiany rozrzadu..wiec pewnie faktycznie zle ustawiony.

A co moze byc z tym maf sensorem , ze za kazdym razem musze dociskac wtyczke ? :sciana:
  
 
Radke 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1240
Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-05-2007, 18:52   

Bullitt napisał/a:
... deska digital wiec raczej nie krecone ...

Obyś się nie zdziwił.
Digitala niestety łatwiej "kręcić" niż analoga; nawet ślady ingerencji nie zostaną.
_________________
Pozdrawiam

Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:

* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d

zapraszam na: www.trade-r.pl
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load