|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem z odpaleniem 1.6ie |
Autor |
Wiadomość |
Bullitt
Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 26 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-05-2007, 21:54 Problem z odpaleniem 1.6ie
|
|
|
Witam
Mam małe problemy z odpaleniem temperówki...
Zaczęło sie od tego , ze po wymianie rozrządu przez mechanika ( dolne kolo nie jest na znaku bo ponoć tak było przed rozebraniem i tak poskładał ) auto trochę ciężej odpalało ( dłużej kręciłem niż przed zmiana rozrządu ) ale pomimo faktu ze dłużej kręciłem nie było żadnych innych cudów...zbierał sie okej itd.
I teraz pytanie do tego : Czy powodem "dłuższego kręcenia" może być źle ustawiony rozrząd? czy np CPW ?
I teraz kolejna sprawa - ostatnio całkiem przestała normalnie odpalać - zawsze rano muszę docisnąć wsuwkę do maf sensora ( chyba tak sie to nazywa..nie jestem specem - na ścianie grodziowej na przeciwko pasażera ) i potem odpala normalnie aż znowu dłużej nie stoi...
proszę o jakieś porady wyjadaczy |
|
|
|
|
Broadway
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 15 Cze 2005 Posty: 199 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 25-05-2007, 22:08
|
|
|
Pierwsze co musisz zrobić, to upewnić się, że rozrząd jest prawidłowo ustawiony. Ustaw kolo rozrządu na znaku, odkręć pierwszą bądź czwartą świecę, włóż jakiś pręt tak żeby sie oparł na górze tłoka. Następnie pokręć silnikiem w obie strony i zobacz czy tłok sie znajduje w górnym martwym punkcie. Ustaw silnik w GMP i zobacz czy walek rozrządu znajduje sie na znaku. Prawdopodobnie masz źle ustawiony rozrząd.
Kolejną sprawą może być zużyty silnik. Jaki masz przebieg i czy bierze olej ??
Co do CPW to raczej problem leży gdzie indziej. |
|
|
|
|
|
Bullitt
Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 26 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-05-2007, 22:16
|
|
|
przebiego to 180 tys ( deska digital wiec raczej nie krecone ) olej ponoc dolewany raz na 10 tys ( auto mam od niedawna wiec sam nie dolewalem ) zrobilem 4 tys i jakos na miarce nie widac zeby uciekal. Z odpalaniem jest probelm od dnia wymiany rozrzadu..wiec pewnie faktycznie zle ustawiony.
A co moze byc z tym maf sensorem , ze za kazdym razem musze dociskac wtyczke ? |
|
|
|
|
Radke
Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1240 Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-05-2007, 18:52
|
|
|
Bullitt napisał/a: | ... deska digital wiec raczej nie krecone ... |
Obyś się nie zdziwił.
Digitala niestety łatwiej "kręcić" niż analoga; nawet ślady ingerencji nie zostaną. |
_________________ Pozdrawiam
Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:
* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d
zapraszam na: www.trade-r.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|