|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Witam problem z obrotami. |
Autor |
Wiadomość |
poul1987
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 203 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 25-06-2008, 18:24 Witam problem z obrotami.
|
|
|
a mianowicie padło mi takie coś (silniczek czy coś , nie wiem jak sie to nazywa) od regulowania obrotami silnika ( dodam ze mam 1,6 monowtrysk), to jest pod filtrem odpycha przepustnicę na zimnym silniku żeby obroty były powyżej 1000. i mi sie to w czasie jazdy wysuneło i sie zablokowało i miałem cały czas 5000obr/min,wyjołem to w cholere ale szukam nowego żeby na zime znów zalozyc. |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-06-2008, 18:39
|
|
|
poul1987, żeby to odblokować - trzeba zewrzeć czymś 3 i 4 pin (2 dolne), i zapiąć wtyczkę powinien się wtedy cofnąć.
skoro go już wymontowałeś, to go po prostu delikatnie rozbierz - nie przejmuj się jak Ci się zatrzaski połamią, bo po przykręceniu do autka i tak się będzie trzymał,
najprawdopodobniej padły Ci takie blaszki w tym popychaczu co się wsuwa i wysuwa, trzeba je wyjąć i przeczyścić delikatnie - po tej operacji powinien działać
trzeba go bardzo ostrożnie składać, żeby tych blaszek nie zgnieść |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
poul1987
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 203 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 25-06-2008, 19:26
|
|
|
dzieki za info. ja juz to zdążyłem rozebrać ale nie wiedziałem za bardzo o co tam chodzi i dlaczego to nie dziala jak trzeba.a Powiedz mi jeszcze czy chodzi Ci o te blaszki co sie suwają to takim trzpieniu obitym blacha?? |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-06-2008, 20:28
|
|
|
tak właśnie o to - zresztą odpisałem Ci na PW |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
poul1987
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 203 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 27-06-2008, 19:44
|
|
|
dalej nie dziala mi to ustrojstwo, przeczysciłem styki, załozyłem i sie nie wysuwało wogule,no to dałemm sobie siana ale jak dzisiaj jechałem to wysuneło mi sie na maxa i musialem sie wrucic i to wykręcić, a w dodatku przez to gówno teraz mi samochód nie chce chodzic dobrze na benzynie :/ |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-06-2008, 16:24
|
|
|
poul1987, czytałeś ten temat o regulacji CPP ??
zmierz multimetrem czy tam wszystko jest w porządku
weź też miernik i sprawdź czy teraz jak naciskasz na ten popychacz, to 3 i 4 pin od silniczka się zwiera, czasem wystarczy tą spręzynkę na popychaczu dokręcić lub wykręcić troszkę |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
poul1987
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 203 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 30-06-2008, 22:50
|
|
|
wymienilem to ustrojstwo na nowe(uzywane dobre) i dziala bez zarzutów, i nawet silnik pracuje lepiej niz przedtem |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|