Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Witam problem z obrotami.
Autor Wiadomość
poul1987 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 203
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 25-06-2008, 18:24   Witam problem z obrotami.

a mianowicie padło mi takie coś (silniczek czy coś , nie wiem jak sie to nazywa) od regulowania obrotami silnika ( dodam ze mam 1,6 monowtrysk), to jest pod filtrem odpycha przepustnicę na zimnym silniku żeby obroty były powyżej 1000. i mi sie to w czasie jazdy wysuneło i sie zablokowało i miałem cały czas 5000obr/min,wyjołem to w cholere ale szukam nowego żeby na zime znów zalozyc.
  
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-06-2008, 18:39   

poul1987, żeby to odblokować - trzeba zewrzeć czymś 3 i 4 pin (2 dolne), i zapiąć wtyczkę powinien się wtedy cofnąć.

skoro go już wymontowałeś, to go po prostu delikatnie rozbierz - nie przejmuj się jak Ci się zatrzaski połamią, bo po przykręceniu do autka i tak się będzie trzymał,
najprawdopodobniej padły Ci takie blaszki w tym popychaczu co się wsuwa i wysuwa, trzeba je wyjąć i przeczyścić delikatnie - po tej operacji powinien działać

trzeba go bardzo ostrożnie składać, żeby tych blaszek nie zgnieść
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
poul1987 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 203
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 25-06-2008, 19:26   

dzieki za info. ja juz to zdążyłem rozebrać ale nie wiedziałem za bardzo o co tam chodzi i dlaczego to nie dziala jak trzeba.a Powiedz mi jeszcze czy chodzi Ci o te blaszki co sie suwają to takim trzpieniu obitym blacha??
  
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-06-2008, 20:28   

tak właśnie o to - zresztą odpisałem Ci na PW
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
poul1987 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 203
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 27-06-2008, 19:44   

dalej nie dziala mi to ustrojstwo, przeczysciłem styki, załozyłem i sie nie wysuwało wogule,no to dałemm sobie siana ale jak dzisiaj jechałem to wysuneło mi sie na maxa i musialem sie wrucic i to wykręcić, a w dodatku przez to gówno teraz mi samochód nie chce chodzic dobrze na benzynie :/
  
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-06-2008, 16:24   

poul1987, czytałeś ten temat o regulacji CPP ??
zmierz multimetrem czy tam wszystko jest w porządku

weź też miernik i sprawdź czy teraz jak naciskasz na ten popychacz, to 3 i 4 pin od silniczka się zwiera, czasem wystarczy tą spręzynkę na popychaczu dokręcić lub wykręcić troszkę
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
poul1987 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 203
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 30-06-2008, 22:50   

wymienilem to ustrojstwo na nowe(uzywane dobre) i dziala bez zarzutów, i nawet silnik pracuje lepiej niz przedtem :)
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load