Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulator ciśnienia paliwa TIPO 2,0 8V jakk sprawdzić
Autor Wiadomość
Renegat... 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 121
Skąd: KOLUSZKI
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 29-11-2012, 17:22   Regulator ciśnienia paliwa TIPO 2,0 8V jakk sprawdzić

Witam
Auto zaczeło falować na obrotach zarówno na benzynie jak i na gazie.
Posprawdzałem czujniki VAE dobry dolot szczelny-nadal faluje,Przewody nowe NGK świece nowe MM dedykowane do tego slinika,kopułka + rozdzielacz też nowa.Jak mam paliwo w baku na gazie faluje bardziej....a jak paliwa w baku nie ma albo odłącze pompe jest troche lepiej.
Czujniki generalnie posprawdzane,czujnik temp od kompa wymieniony bo miał na początku straszne obroty jałowego biegu.Czujnik na dolocie sprawny.I teraz tak się skłaniam w strone regulatora ciśnienia jak go sprawdzic?Czy jest możliwość że jakoś jak pracuje auto na gazie to paliwo dostaje się do dolotu choćby opary i powoduje to falowanie?co jeszcze mógłbym sprawdzić?
  
 
 
gonik07 


Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 15
Skąd: Puławy
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 29-11-2012, 18:19   

Paliwo może dostawać się do kolektora przez przewód podciśnienia , który łączy regulator z kolektorem. Dzieje się tak jak jest walnięta membrana w regulatorze. Sprawdzić można wzrokowo po wstawieniu przezroczystego przewodu między regulator a kolektor albo dosztukować do obecnego. Można sprawdzić go również poza autem przy pomocy pompki , wężyków i wiaderka z wodą.Polecam pierwszą metodę.Jeśli dolewa paliwa na gazie to powinieneś zauważyć większe zużycie paliwa.Warto sprawdzić jeszcze układ egr i układ emisji par paliwa.One działają na podciśnienie.Może winne być również serwo albo jego przewód podłączony do kolektora.
_________________
Części do Tipo 1,4 B 159A2.000
  
 
 
Renegat... 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 121
Skąd: KOLUSZKI
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 29-11-2012, 19:51   

No benzyny pali sporo nie wiem dokladnie ile bo jezdze na gazie ale jak wleje ze 30zł to wystarcza na bardzo krótko,zauwazyłem też ze jak jest podłaczona pompka mocniej faluje a gazie,jestem tez w trakcie szukania oryginalnej obudowy filtra;-)
  
 
 
gonik07 


Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 15
Skąd: Puławy
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 29-11-2012, 20:28   

Podejrzany regulator, koniecznie sprawdź go. Warto mieć w baku minimum całą rezerwę bo skończy się na wymianie pompki, chyba, że pompka nie pracuje na gazie.Ciężko z tą obudową widzę.Powodzenia:)
_________________
Części do Tipo 1,4 B 159A2.000
  
 
 
Renegat... 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 121
Skąd: KOLUSZKI
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 30-11-2012, 07:51   

pompa była wymieniana niedawno jest moim oczkiem w głowie zawsze jest rezerwa ale od poczatku podejrzanie szybko sie konczy....jak zaczyna wachy brakowac odłaczam pompke kostą
_________________
BYŁ
TRABANT 601 zwei takt
Omega A C20NE 2,0 115KM
Omgea A C30NE 3,0 6-garow ca 200 KM
Tipo 1,4
Tipo 2,0 8V GRANTURISMO
FIAT BRAVO HGT 2.0 20V
FORD COUGAR 2,5 V6 177KM jest
Lancia DELTA II 2,0 16V T 196KM JEST
Lancia Delta I.....e się składa....
  
 
 
Misterny 


Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 66
Skąd: Głubczyce
Województwo: Opolskie
Wysłany: 30-11-2012, 10:23   

i dlatego może sie ukłąd zapowietrza??
_________________
Tipo 1.8 ie silnik lancia:P
  
 
Renegat... 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 121
Skąd: KOLUSZKI
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 01-12-2012, 09:34   

Nie-na benzynie jest ogien.....tam jest 3,5 bar....po zalaczeniu pompy i przygazowaniu pierwszym wszystko jest ok z benzyna

** Dodano: 07-01-2013, 17:07 **
Podejdzie z Tipacza 1.8? czytałem sam naprawiam Tipo ale tam jest opisany silnik 1.8 8V 1.8 16V oraz 2.0 16V a różnica jest taka że 1.8 250kPa a 2.0 300kPa z tym że ja mam 2.0 8V przerabiał ktoś już to?
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load