|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Regulator ciśnienia paliwa TIPO 2,0 8V jakk sprawdzić |
Autor |
Wiadomość |
Renegat...
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 121 Skąd: KOLUSZKI
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-11-2012, 17:22 Regulator ciśnienia paliwa TIPO 2,0 8V jakk sprawdzić
|
|
|
Witam
Auto zaczeło falować na obrotach zarówno na benzynie jak i na gazie.
Posprawdzałem czujniki VAE dobry dolot szczelny-nadal faluje,Przewody nowe NGK świece nowe MM dedykowane do tego slinika,kopułka + rozdzielacz też nowa.Jak mam paliwo w baku na gazie faluje bardziej....a jak paliwa w baku nie ma albo odłącze pompe jest troche lepiej.
Czujniki generalnie posprawdzane,czujnik temp od kompa wymieniony bo miał na początku straszne obroty jałowego biegu.Czujnik na dolocie sprawny.I teraz tak się skłaniam w strone regulatora ciśnienia jak go sprawdzic?Czy jest możliwość że jakoś jak pracuje auto na gazie to paliwo dostaje się do dolotu choćby opary i powoduje to falowanie?co jeszcze mógłbym sprawdzić? |
|
|
|
|
gonik07
Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 15 Skąd: Puławy
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 29-11-2012, 18:19
|
|
|
Paliwo może dostawać się do kolektora przez przewód podciśnienia , który łączy regulator z kolektorem. Dzieje się tak jak jest walnięta membrana w regulatorze. Sprawdzić można wzrokowo po wstawieniu przezroczystego przewodu między regulator a kolektor albo dosztukować do obecnego. Można sprawdzić go również poza autem przy pomocy pompki , wężyków i wiaderka z wodą.Polecam pierwszą metodę.Jeśli dolewa paliwa na gazie to powinieneś zauważyć większe zużycie paliwa.Warto sprawdzić jeszcze układ egr i układ emisji par paliwa.One działają na podciśnienie.Może winne być również serwo albo jego przewód podłączony do kolektora. |
_________________ Części do Tipo 1,4 B 159A2.000 |
|
|
|
|
Renegat...
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 121 Skąd: KOLUSZKI
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-11-2012, 19:51
|
|
|
No benzyny pali sporo nie wiem dokladnie ile bo jezdze na gazie ale jak wleje ze 30zł to wystarcza na bardzo krótko,zauwazyłem też ze jak jest podłaczona pompka mocniej faluje a gazie,jestem tez w trakcie szukania oryginalnej obudowy filtra;-) |
|
|
|
|
gonik07
Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 15 Skąd: Puławy
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 29-11-2012, 20:28
|
|
|
Podejrzany regulator, koniecznie sprawdź go. Warto mieć w baku minimum całą rezerwę bo skończy się na wymianie pompki, chyba, że pompka nie pracuje na gazie.Ciężko z tą obudową widzę.Powodzenia:) |
_________________ Części do Tipo 1,4 B 159A2.000 |
|
|
|
|
Renegat...
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 121 Skąd: KOLUSZKI
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 30-11-2012, 07:51
|
|
|
pompa była wymieniana niedawno jest moim oczkiem w głowie zawsze jest rezerwa ale od poczatku podejrzanie szybko sie konczy....jak zaczyna wachy brakowac odłaczam pompke kostą |
_________________ BYŁ
TRABANT 601 zwei takt
Omega A C20NE 2,0 115KM
Omgea A C30NE 3,0 6-garow ca 200 KM
Tipo 1,4
Tipo 2,0 8V GRANTURISMO
FIAT BRAVO HGT 2.0 20V
FORD COUGAR 2,5 V6 177KM jest
Lancia DELTA II 2,0 16V T 196KM JEST
Lancia Delta I.....e się składa.... |
|
|
|
|
Misterny
Wiek: 31 Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 66 Skąd: Głubczyce
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 30-11-2012, 10:23
|
|
|
i dlatego może sie ukłąd zapowietrza?? |
_________________ Tipo 1.8 ie silnik lancia:P |
|
|
|
|
Renegat...
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 121 Skąd: KOLUSZKI
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-12-2012, 09:34
|
|
|
Nie-na benzynie jest ogien.....tam jest 3,5 bar....po zalaczeniu pompy i przygazowaniu pierwszym wszystko jest ok z benzyna
** Dodano: 07-01-2013, 17:07 **
Podejdzie z Tipacza 1.8? czytałem sam naprawiam Tipo ale tam jest opisany silnik 1.8 8V 1.8 16V oraz 2.0 16V a różnica jest taka że 1.8 250kPa a 2.0 300kPa z tym że ja mam 2.0 8V przerabiał ktoś już to? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|