|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
zbyt wysokie obroty! |
Autor |
Wiadomość |
mlody5393
Dołączył: 30 Lip 2012 Posty: 12 Skąd: Wał-Ruda
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-12-2012, 19:20 zbyt wysokie obroty!
|
|
|
Witam. Ostatnio pojawił mi sie problem w moim Tipo 1,6 ie z pracą silnika na lpg. Otóz chodząc na lpg silnik ma zbyt wysokie obroty powyżej 2 tys. Dzisiaj zostawiłem go na luzie (pracował juz na gazie) i chowałem oponki letnie a on po paru min sam zwiększył obroty do 2,5 tys. To samo w trasie gdy zmieniam biegi lub zatrzymuje sie na skrzyżowaniu to ma wysokie obroty. Na benzynie pracuje dobrze obroty w okolicach 1 tys. Miał ktoś podobny problem lub ma jakiś pomysł co moze być przyczyną? |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 28-12-2012, 21:47
|
|
|
krokowy do sprawdzenia, jak masz w instalacji gazowej krokowca to jego sprawdz(wyczysc) najpierw |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 28-12-2012, 22:08
|
|
|
ja sie też podpisze,u mnie znów niskie,jak do tej pory sobie radziłem z nimi.Przy dojezdzie do krzyżówki falują i gaśnie czerep!Dzisiaj wymyłem przepustnice i wypiłem 4 piwa,żona mówi że lepiej.Ale gdzies usterka tkwi. |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
mlody5393
Dołączył: 30 Lip 2012 Posty: 12 Skąd: Wał-Ruda
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-12-2012, 22:21
|
|
|
tipo kupiłem w te wakacje, ja nie byłem u gaziarza i podejrzewam że przez ostatni rok nikt nigdzie z nim nie był,
a może to być wina reduktora (czy jak kto woli parownika)? bo taką podpowiedź też dostałem |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 29-12-2012, 23:43
|
|
|
KrzychuB napisał/a: | jedź do gaziarza i po problemie | albo po kasie!
** Dodano: 30-12-2012, 20:32 **
ja u siebie problem rozwiazałem,wyciagnałem cała przepustnice i wymyłem ją dokładnie benzyną,narazie problem znikł.Syfu i szlamu było mnóstwo. |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
mlody5393
Dołączył: 30 Lip 2012 Posty: 12 Skąd: Wał-Ruda
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-05-2013, 13:47
|
|
|
Problem juz rozwiązałem. Powodem było lewe powietrze, wężyk biegnący do wtrysku nie był dobrze przykręcony i stąd te wysokie obroty. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|