|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
3000-3500 na wolnych obrotach (chyba troszkę dużo :-( ) |
Autor |
Wiadomość |
Krystian
Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 21 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 07-02-2005, 13:49 3000-3500 na wolnych obrotach (chyba troszkę dużo :-( )
|
|
|
Witam,
znowu zaczyna brakować mi sił do mojej włoszki. W sobotę "przerobiłem" z moim autkiem kolejną wymianę alternatora (poprzedni po ok. miesiącu czasu przestał ładować).
Po założeniu alternatora odpaliłem autko (oczywiście na ssaniu) - silniczek pięknie zaskoczył, "wszedł" na ok 3000-3500 obrotów .... i tak mu zostało ....mogę sobie włączać i wyłączać ssanie - temperunia nic nie reaguje! Może ktoś spotkał się z podobnymi objawami, bo mam już totalną awersję do elektryków samochodowych !!!!)
Myślałem że może przy zakładaniu alternatora uszkodziłem jakieś przewody ciśnieniowe lub elektryczne, ale chyba nie.
Tempra 1600, gaźnik, wspomaganie
P O M O C Y ! ! ! |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 07-02-2005, 18:26
|
|
|
No to chodzi jak rakieta!!!
Ja tez przerabialem akcje "alternator" i kosztowalo mnie to kupe kasy.
Tylko ze ja nie mialem (tfu, tfu) takich problemow. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
Jadodada
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Sty 2005 Posty: 304 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 09-02-2005, 20:02 Alternator
|
|
|
Zawsze przy podłączaniu nowego alternatora sprawdzamy jakie jest napięcie podawane na akumulatorze.
W Twoim przypadku mogło to być napięcie nawet 20 Volt i więcej.
Czyli alternator jest niesprawny.
Napisz Jakie napięcie podawał alternator. |
_________________ Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991. |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Tomilee
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 14 Sty 2005 Posty: 598 Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 10-02-2005, 00:04
|
|
|
Może zacieło ci się ssanie ja miałem tak kiedyś w poldku linka mi sie zacieła i ssanie nie wracało do pozycji pierwotnej |
|
|
|
|
Marcin - fiattipo.pl
Pomógł: 4 razy Wiek: 52 Dołączył: 05 Sty 2005 Posty: 1166 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-02-2005, 08:57
|
|
|
Tomilee napisał/a: | Może zacieło ci się ssanie ja miałem tak kiedyś w poldku linka mi sie zacieła i ssanie nie wracało do pozycji pierwotnej |
Najpredzej. Co z tym moze miec wspolnego alternator? |
_________________ Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl |
|
|
|
|
Krystian
Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 21 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 10-02-2005, 09:54
|
|
|
Witam,
Dzięki za wszystkie sugestie.....część z Was była naprawdę blisko prawdy.
Do przyczyny nie mógł dojść serwis fiata .... ale usterkę udało się usunąć "po prawdziwej burzy mózgów" - we własnym zakresie.
Mianowicie: stary alternator musiał być "kopnięty" i gdy zaczęło "brakować" obrotów to mechanicy podregulowali mieszankę (w tym czasie były również wymieniane uszczelki w gaźniku, a nikt nie wpadł na to żeby sprawdzić ładowanie bo wydawało się że jest OK ) i autko śmigało bez zarzutu (zużycie w mieście ok.10 l/100mk).
Po wymianie alternatora auto wróciło do prawidłowego ładowania, co odbiło się na wzroście obrotów - mała regulacja gaźnika + regulacja linki gazu ........i jest gitarka Teraz jestem w fazie badania zużycia paliwa (wg. rozsądku - powinno spaść )
Jeszcze raz dzięki |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|