Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Środkowy tunel w Tipo ??
Autor Wiadomość
Mucha 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-04-2006, 13:48   Środkowy tunel w Tipo ??

Mam Tipo z 1995 r. Moj panel ktory posiadam jest DZIELONY.Czyli oddzielnie mam sterowanie ogrzewaniem, popielniczke i miejsce na radio i oddzielnie mam dalej lewarek skrzyni biegow,reczny itp. I mam pytanko czy tunel ten da sie zastapic tym jednolitym montowanym (chyba) w starszych wersjach ?? Prosił bym o odpowiedz z góry dziekujęi pozdrawiam.
_________________
     assistance
 
 
lincoln_ 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 140
Skąd: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 19-04-2006, 14:55   Re: Środkowy tunel w Tipo ??

Mucha napisał/a:
I mam pytanko czy tunel ten da sie zastapic tym jednolitym montowanym (chyba) w starszych wersjach ?? Prosił bym o odpowiedz z góry dziekujęi pozdrawiam.


Nie ma z tym problemow. Sam zmienialem u mnie. Odkrecasz te czesciowe elementy, razem z przelacznikami itp. Sciagasz ten plastik (obudowe), zakladasz nowy dluzszy, i po robocie;)
_________________
Z rajdowym pozdrowieniem Lincoln
BYŁ Fiat Tipo EVO II 1,4ie PMS Edition
www.rajdowy.info | gg#1135336
"Mamy swój świat, w którym...zapach palonej gumy"
  
 
 
Mucha 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-04-2006, 15:16   

A czy zakladajac ten dluzszy tunel nie bedzie on zachaczal o to miejsce w ktorym jest radio ?? Bo cos wydaje mi sie ze nie bedzie tam miejsca.Jak mozna to prosil bym o fotki jesli masz Mucha_tipo@vp.pl lub na forum.Pozdrawiam.
_________________
     assistance
 
 
MiKuS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 612
Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 19-04-2006, 16:04   

Trzeba zmienić tunel i obudowe pokreteł od ogrzewania koszt uzywanych jakieś 100-200 zł
Właśnie ceny mnie zniechęcily troche do zmiany...
_________________
Tipo 1.4 Gaźnik
     Moneta
 
Mucha 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-04-2006, 16:29   

MiKuS napisał/a:
Trzeba zmienić tunel i obudowe pokreteł od ogrzewania
tez mi sie wlasnie tak wydaje :( ale nie wiem jak to zrobil lincoln_ wiec jeszcze poczekam na jego odp co on sadzi na ten temat.Pozdrawiam.
_________________
     assistance
 
 
lincoln_ 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 140
Skąd: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 19-04-2006, 18:56   

Po kolei:
Trzeba zmienic obudowe recznego, biegow i ta co otacza radio i pokretla. Ta obudowa od radia rozni sie tylko tym, ze zamist miejsca na radio jest skrocona. Pozniej juz dochodzi tunel dolny. Jest on tez zrobiony z 2 czesci z tego co kojarze. Skreca sie go srubkami w jedna calosc. Pokretla wsadzamy spowrotem (sa takie same). I juz:) Ja dorwalem tunel i obudowe pokretel za hmm 20zl? Cos kolo tego. To jest 20 minut roboty.

_________________
Z rajdowym pozdrowieniem Lincoln
BYŁ Fiat Tipo EVO II 1,4ie PMS Edition
www.rajdowy.info | gg#1135336
"Mamy swój świat, w którym...zapach palonej gumy"
  
 
 
MiKuS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 612
Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 19-04-2006, 19:56   

Fajnie "przystrzygłeś" mieszek od lewarka... A obudowa od ręcznego też nie pasuje?
_________________
Tipo 1.4 Gaźnik
     Moneta
 
lincoln_ 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 140
Skąd: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 19-04-2006, 20:39   

MiKuS napisał/a:
Fajnie "przystrzygłeś" mieszek od lewarka... A obudowa od ręcznego też nie pasuje?


Bo to byl stary mieszek... Obudowa w sensie tunelu. Ten plastik z gory od recznego pasuje.
_________________
Z rajdowym pozdrowieniem Lincoln
BYŁ Fiat Tipo EVO II 1,4ie PMS Edition
www.rajdowy.info | gg#1135336
"Mamy swój świat, w którym...zapach palonej gumy"
  
 
 
Tomilee 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 598
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 19-04-2006, 21:31   

Tunel środkowy chyba nie był zależny od daty produkcji samochodu tylko od wersji wyposażenia. Idąc tym tropem to całość zamiany powinna być prosta, gdyż w fabryce raz montowali takie a raz takie wyposażenie (tunele). tak więc mocowania i zaczepy winny być uniwersalne.
_________________
Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem :)
  
 
 
bornek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 110
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 26-04-2006, 18:31   

Mucha, szczerze mówiąc to tego posta mogłeś napisać szybciej bo miałem na sprzedaż kierownice sportową MOMo wraz z nabą do tipo i kompletny tunel ten długi i sprzaedałem to wszystko za 80 zł

a co do załozenia nie ma zadnych problemów bo wszystkie uchwyty itp. pasują idealnie
_________________
Fiat Tipo 1994 r. 1,4 benzyna + LPG , kolorek bordo

Opel Kadet 1990 r. 1,7 diesel, niebieski

Nissan Primera 1994 r. 2,0 1.6V benzyna+LPG

     Moneta
 
 
Mucha 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-04-2006, 20:26   

Bornek Najbardziej chodzi mi o to tam na fotce gdzie ty masz radio ja mam tez radio ale razem z oudowa od ogrzewania :( czyli jednolita calosc.I czy ja mam kupic nowy panel od ogrzewania i oddzielnie tunel czy jak ?? Bo nie kumam za bardzo.Czy moze da sie przerobic ten standardowy panel.
_________________
     assistance
 
 
bornek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 110
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 26-04-2006, 21:03   

Mucha, najlepiej by było jak bys kupił razem z tunelem ale sam ten plastik bo tak jak to napisał kolega lincoln_, ze pokrętna są identyko ruzni się tylko kształt tego plastika

a co do przerobienia tego to napewno da się jakoś bo w końcu jesteśmy Polakami a Polacy wszytsko potrafią ale ja jednak wolałem orginał bo miałem taki sam środek jak ty ale tzw. gryzło mnie w oczy i dlatego wymieniłem to na ten co mam teraz do tego jeszcze dokupiłem meszek na biegi, gałke i podłokietnik i według mnie jest spoko
_________________
Fiat Tipo 1994 r. 1,4 benzyna + LPG , kolorek bordo

Opel Kadet 1990 r. 1,7 diesel, niebieski

Nissan Primera 1994 r. 2,0 1.6V benzyna+LPG

     Moneta
 
 
Mucha 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-04-2006, 10:41   

No dobra zobacze co da sie zrobic :D dzieki bardzo a rozne porady i jak cos namotam to napisze.Pozdrawiam.
_________________
     assistance
 
 
DZIADEK 
witamy nowego


Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 6
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 30-04-2006, 12:55   

Pytanie do BORNKA - czy podłokietnik nie przeszkadza Ci w zaciąganiu ręcznego, pytam gdyż też noszę się z zamiarem zalozenia podlokietnika ?
_________________
TIPO 1,4 mono + gaz
www.SERWISY24H.PL
     Moneta
 
bornek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 110
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 30-04-2006, 13:08   

DZIADEK, szczerze mówiąc to nie a jeżdzi się z nim idealnie

wiesz dla osoby która uzywa ręcznego w czasie jazdy :D to może troszke przeskadzać ale jeśli do normalnego uzytku to nie zawadza mocno
_________________
Fiat Tipo 1994 r. 1,4 benzyna + LPG , kolorek bordo

Opel Kadet 1990 r. 1,7 diesel, niebieski

Nissan Primera 1994 r. 2,0 1.6V benzyna+LPG

     Moneta
 
 
tomx 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 305
Skąd: Gdańsk - 3miasto
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 12-05-2006, 16:39   ...?

Podłokietnik wygląda bardzo fajnie...... ciekaw jestem ile dałeś za te przyjemność ...? i jak jest mocowany....??
_________________
Pozdr. Tom'ek 3miasto
Nie'TIPO'wy 1,4ie Smart Coupe 3d;)Sprzedany -
IBIZA II Sprzedana !
Był ESCORT
Demio 1,5 2002' tez było
JEST MAZDA 626 ditd kombi 00'
  
 
 skype
 
Kondzior92 



Wiek: 32
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 76
Skąd: Wolin
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 17-05-2006, 13:43   

Nom masz extra wyposażenie w tipku (podoba mi się dżwigna zmiany biegów)
Pozdrawiam wszystkich
Sorka ale nie znam odp. :sciana:
_________________
TTT :D
     assistance   Moneta
 
 skype
 
assar 
witamy nowego


Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 9
Skąd: Czechowice Dz
Województwo: Śląskie
Wysłany: 02-06-2006, 11:28   

bornek w jaki sposób zdemontowałeś starą gałkę od zmiany biegów? rozcinałeś ją?
  
 
Mucha 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 02-06-2006, 16:54   

assar napisał/a:
bornek w jaki sposób zdemontowałeś starą gałkę od zmiany biegów? rozcinałeś ją?


Pytanie nie do mnie ale powiem ci ze ja wyciagnelem poprostu do góry swoją i tyle :)
_________________
     assistance
 
 
sloneczna 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2005
Posty: 370
Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 02-06-2006, 20:48   

Bornek -to mnie interesuje jak przymocowane jest.
Możesz szczegółowych fot kilka zapodać.
Czy nie przeszkadza w miejskiej jezdzie?
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-06-2006, 21:05   

taki podłokietnik to fajna sprawa,jak jeździłem kiedyś alfą 155 to właśnie miała taki podłokietnik tylko,że fabryczny,okrutnie fajnie sie z tym jeździ,tylko nie wiem jak sie ma sprawa z takim uniwersalnym
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
RaV 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 539
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 02-06-2006, 22:56   

Jak mowa o podłokietnikach, to ja mam w moim Tipku fabryczny, i muszę powiedzieć, że jest to bardzo fajna rzecz - zdecydowanie poprawia komfort jazdy :D
_________________

     assistance   Moneta
 
ajax 



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 37
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 06-06-2006, 18:48   

Ja sie wtrace na chwilke do tematu i zapytam sie jak najszybciej pozbyc sie orginalnej gałki zmiany biego,oczywiscie najlepiej zeby jej nie uszkodzic:))
_________________
http://www.e-xtreme.info/
     assistance
 
 
lincoln_ 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 140
Skąd: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 07-06-2006, 01:23   

ajax napisał/a:
Ja sie wtrace na chwilke do tematu i zapytam sie jak najszybciej pozbyc sie orginalnej gałki zmiany biego,oczywiscie najlepiej zeby jej nie uszkodzic:))


Pociagnac ja do gory;) Ona po prostu jest wsadzona na hmm zatrzask czy cos.
_________________
Z rajdowym pozdrowieniem Lincoln
BYŁ Fiat Tipo EVO II 1,4ie PMS Edition
www.rajdowy.info | gg#1135336
"Mamy swój świat, w którym...zapach palonej gumy"
  
 
 
ajax 



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 37
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 07-06-2006, 12:02   

lincoln_ napisał/a:
Pociagnac ja do gory;)


no musze sprobowac :D bo probowałem na boki ale niechce sie ruszyc :D
_________________
http://www.e-xtreme.info/
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load