|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
POMOCY! Zamontowanie centrala |
Autor |
Wiadomość |
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 14-03-2007, 09:44 POMOCY! Zamontowanie centrala
|
|
|
Czy do Tipo 2 drzwiowego da rade założyć TAKIE siłowniki? Czy trzeba będzie coś przerabiać i spawać? |
_________________
|
|
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-03-2007, 12:27
|
|
|
według Mnie da rade,bo to są standardowe siłowniki... |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 14-03-2007, 13:23
|
|
|
Jasne że da. Typowe uniwersalne silowniki. Na 2 drzwi robota na jakieś 1,5 godzinki (w tym położenie instalki) |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
Bratek
Wiek: 39 Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 51 Skąd: Rymanów Zdrój
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 14-03-2007, 21:26
|
|
|
Montowałem kilka miesiecy temu identyczne i nie miałem problemu |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-03-2007, 23:23
|
|
|
dokładniusio, totalnie typowe siłowniki po kilka - do - 12 (15) zeta/ siłownik;
bez problemów założysz, troszkę zręczności by do wodzików podokręcać/dołączyć, ale na pewno dasz sobie dość szybko radę, pierwsze drzwi tylko trochę dłużej jak się będziesz uczył, potem chwila; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 16-03-2007, 23:28
|
|
|
Mam takie same w Temprze od chyba 3 lat i chodzą do dzisiaj bez problemów. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Rado
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2006 Posty: 80 Skąd: Police
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 18-03-2007, 14:02
|
|
|
Dasz rade ,mam u siebie takie zalozone w temperce na wszystkie 4 drzwiczki i dzialaja ,bedziesz musial troszke pokombinowac z ustawieniem silownika ale to jest chwilka .Jak cos kliknij na gg to pomoge. |
_________________ Zwolnij - jedziesz szybciej niż myślisz
UPLOAD siłowników pod maską i zegarów z obrotkiem : 100%
UPLOAD nakładek na tylnie światła : 10%
UPLOAD przedniego zderzaka : 50%
UPLOAD tylniego zderzaka : 50%
UPLOAD dokładek do progów : 50 % |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 21-03-2007, 12:22
|
|
|
No i jest problem;] Siłowniki doszły i centralka - wszystko ok,ale...z siłownika master idzie 5 kabli -zielony,niebieski, brązowy,biały i czarny. Z drugiego idą 2 - niebieski i zielony. Centralka ma tak 1 czarny, który się potem rozchodzi na 3, czerwony, zielony, niebieski, brązowy, biały i brązowy z zarobionymi końcówką i biały z zarobioną końcówką. Jak to do "kupy" zebrać?
|
_________________
|
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 21-03-2007, 12:48
|
|
|
a te kable nie maja końcówek? bo u mnie tylko trzeba było połozyć kable i powpinac gotowe wtyczki
Czerwony- podłaczasz do plusa (dobrze dac jakiś bezpiecznik pod drogą)
czarny - podłączasz do masy a drugie rozdwojenie do mastera (gdyby były 2 mastery to bys wykorzystał 3 rozgałęzienie czarnego)
zielony, niebieski, brązowy i biały - bezpośrednio do siłowników (oczywiscie do slava tylko zielony i niebieski)
a te dwa dodatkowe kable to napewno sa do podlączenia zdalnego sterowania/alarmu. |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 21-03-2007, 12:58
|
|
|
Kable mają gotowe wtyczki, ale: do zestawu są dołączone same kable - poprostu z jednej strony końcówka, a z drugiej drut do połączenia z tymi na centralce. Dzięki MiKuS - idę zaraz to przećwiczyć;] |
_________________
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-03-2007, 18:33
|
|
|
a więc tak:
przeczytaj post ten najpierw: http://www.forum.tempra.o...eniu-vt7193.htm (jestem za leniwy by się powtarzać)
teaz (przeczytałeś?) już wiesz - siłownik slave ma 2 kable, zielony i biały, gdzie na czas ruchu masz -/+ lub +/- z centralki w zal od kierunku;
siłownik master ma dodatkowo brąz, biały i czarny; z czarnym zwiera biały lub brąz w zal od położenia siłownika master by centralka wiedziała czy jest zamknięty czy otwarty lub wiedziała, że właśnie ręcznie (kluczykiem) go przestawieś i ma ona podać zasilanie na pozoastałe siłowniki na niebieski i zielony by i te zmieniły położenie; tyle teorii;
w centralce masz: czarny - wspólna masa
czerwony +12V
zielony i niebieski +/- , -/+ do silniczków w siłownikach (ruch)
biały brąz - kontakty w siłownikach zwierane do masy (czarnego)
Cytat: | Siłowniki doszły i centralka - wszystko ok,ale...z siłownika master idzie 5 kabli -zielony,niebieski, brązowy,biały i czarny. Z drugiego idą 2 - niebieski i zielony. Centralka ma tak 1 czarny, który się potem rozchodzi na 3, czerwony, zielony, niebieski, brązowy, biały i brązowy z zarobionymi końcówką i biały z zarobioną końcówką. Jak to do "kupy" zebrać? |
czerwony z centralki do +12V
czarny do masy
wszystkie zielone z siłowników razem do kupy i do zeilonego z centralki (bo wszystkie siłowniki ruszają się w tą samą stronę w danej sytuacji) podobnie wszystkie niebieskie do kupy razem i do niebieskiego centralki (wszystkie siłowniki naraz dostają określoną polaryzację na niebieskim i zielonym na czas wykonania ruchu)
wszystkie białe z siłownikw master do kupy i do białego z centralki i wszystkie brązowe z siłownikw master też do kupy i do brązu centralki; czarne z siłowników master do czarnego - masy;
to wszystko co potrzebujesz i działa; jedynie co to jeśli do centralki dołączasz 'nadrzędną' centralkę z alarmu lub osobną centralkę odbiorczą z pilota to którąś z nich musisz otworzyć prawdopodobnie i polutować by dopasować jak mają ze sobą gadać, jaki stan/impuls między nimi co oznacza; jak masz centralkę od centralnego zamka która ma wbudowany odbiornik od pilota to nic nie musisz ustawiać jeśli tym pilotem tylko sterujesz zamkiem a alarmu nie masz albo alarm ma osobny pilot; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|