|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Nie przełącza na lpg |
Autor |
Wiadomość |
camp21
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sie 2012 Posty: 68 Skąd: Landsberg
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 17-09-2012, 16:08 Nie przełącza na lpg
|
|
|
Tempra 1,6 gażnik.
Samochód syna, miesiąc w rodzinie.
Wszystko było ok aż do wczoraj.
Po odpaleniu silnika na benzynie nie przełącza na lpg.
po przygazówce słychać takie kliknięcie i dioda z jasno czerwonej przygasa, ale nie zapala się zielona.
Dzisiaj zatankował gaz, ruszył i nie dojechał do domu (brak benzyny).
Nie wiem czy kiedykolwiek było coś czyszczone, wymieniane itp. w instalacji.
Powiedzcie mi co mogło się stać?
Wiem że przyczyn może być "setki", ale takie najbardziej prawdopodobne to jakie?
Jakie są koszty regeneracji parownika, wymiany/czyszczenia zaworów itp.
Ile zedrze ze mnie gazownik za taką usługę?
Nie wiem jaka to instalacja, samochód stoi w garażu i dopiero jutro popatrzę.
Jutro też podjadę do gazownika i się zorientuję co i jak. |
_________________ www.irekmo.pl
Rover 75 2.5 V6 |
|
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 17-09-2012, 16:15
|
|
|
camp21 napisał/a: | Jakie są koszty regeneracji parownika, |
zestaw regeneracyjny 50zł i można samemu to zrobic
nowy reduktor 200 zl na necie
camp21 napisał/a: | Ile zedrze ze mnie gazownik za taką usługę? |
To zależy od niego
Na początek podjedź do niego i poproś o regulacje, to się dowiesz w jakim stanie jest parownik Regulacja to ok 40 zł
** Dodano: 17-09-2012, 17:19 **
camp21, a na samym LPG odpala |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
camp21
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sie 2012 Posty: 68 Skąd: Landsberg
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 17-09-2012, 18:18
|
|
|
Przełącznik ma trzy położenia, I - benzyna, II-(a właściwie 0) też pali i nie gaśnie, III - odpala na benz, i się automatycznie przełącza na gaz.
Nie mam chyba możliwości odpalania na samym gazie. |
_________________ www.irekmo.pl
Rover 75 2.5 V6 |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
camp21
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sie 2012 Posty: 68 Skąd: Landsberg
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 17-09-2012, 19:12
|
|
|
Jutro podejdę do garażu i zobaczę czy odpali na samym gazie.
Dzięki za radę |
_________________ www.irekmo.pl
Rover 75 2.5 V6 |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
camp21
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sie 2012 Posty: 68 Skąd: Landsberg
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 30-09-2012, 17:28
|
|
|
Rozpiąłem wszystkie zawory, wyczyściłem styki.
Wszystkie izolowane taśmą przewody porozcinałem, przylutowałem i zaizolowałem koszulkami termokurczliwymi.
Zaczęło być lepiej i zaczęło przełączać na LPG, ale szarpało przy dodaniu "gazu".
Wieczorem odpaliłem silnik,otworzyłem maskę i zobaczyłem "gwiezdne wojny" .
Wymiana przewodów wysokiego napięcia i silniczek chodzi jak zegareczek, nareszcie zaczął się normalnie zbierać i pracować .
Teraz tylko jeszcze wymiana klocków przód i tył + łączniki stabilizatorów i samochodzik jest ok.
Mimo że to jednak nie mój tylko syna, to bardzo mi sie podoba i dlatego chcę go tak zrobić żeby był bezpieczny i przyjemny .
A mój Rover 75 puka jak diabli przy końcówce drążka kierowniczego i nie mam czasu go wymienić
Syn najważniejszy. |
_________________ www.irekmo.pl
Rover 75 2.5 V6 |
|
|
|
|
vego21
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-09-2012, 18:22
|
|
|
camp21, przecież wymiana drążków to plus minus 30min... No ale syn najważniejszy |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|