|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Pytanie do specjalistow od Tipo 1.4 LPG GAŻNIK |
Autor |
Wiadomość |
rafals
witamy nowego
Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 7 Skąd: GLIWICE
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-05-2008, 17:02 Pytanie do specjalistow od Tipo 1.4 LPG GAŻNIK
|
|
|
witam serdecznie,dzisiaj pojechałem do sklepu ok. 10 km po ponownym odpaleniu samochodu na gazie ,wskazówka ekonomizera była na maksa i samochód na wolnych obrotach zaczął gasnąć ,jak mu sie naciśnie na pedał gazu wszystko wraca do normy . sprawdzałem na gazie i benzynie .nie darady wogóle jechać gaśnie na skrzyżowaniu ,no i brak mocy,wygląda jakby był zalewany.prosze o pomoc |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 12-05-2008, 17:55
|
|
|
rafals odpiął Ci się lub pękł wężyk od podciśnienia idący do ekonomizera. |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-05-2008, 20:46
|
|
|
być może, podciśnienie jest nieszczelne, za słabe i zalewa go nieco, bo poprzez podciśnienie w gaźniku jest wykrywane obciążenie i dawkowanie...
tak czy tak z jakiegoś powodu Ci go zalewa; albo te wężyki, niekoniecznie przy ekonomizerze ale gdziekolwiek podciśnieniowe wężyki, albo np poszła membranka jakiejś 'pompki' hydraulicznej w gaźniku (taka membranka jak np w reduktorze od LPG tylko miniaturowa) od dawkowania etc... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-05-2008, 20:50
|
|
|
akj3, może być wężyk choć swoją drogą rafals, ma jakąś wypaś wersje bo nie koja że żeby do 1.4 na gaźniku ładowali do deski ekonomizer. Ogólnie posprawdzaj wszystkie przewody od sterowania podciśnieniowego, nawet ten idący do aparatu zapłonowego.
** Dodano: 12-05-2008, 21:52 **
unknown, to sie zgraliśmy w czasie z odpowiedzią |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
rafals
witamy nowego
Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 7 Skąd: GLIWICE
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-05-2008, 21:13
|
|
|
no ja też byłem zdziwiony że mam ekonomizer w tym modelu ,oczywiście po przeczytaniu tego forum bo wcześniej mi się wydawalo że to normalne,a tak wogóle to zanim mi się to stało to dzisiaj rano wymienialem żarówke z przodu,nie wiem może jakieś zwarcie |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-05-2008, 22:32
|
|
|
rafals, raczej nie... żarówka nie ma nic do zapłonu jak byś zrobił zwarcie na żarówce to po porostu spaliłby ci się bezpieczniki od świateł i tyle. Obejrzyj jutro te wężyki od podciśnienia przy gaźniku i odpisz jeśli nie to będziemy myśleć dalej. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
rafals
witamy nowego
Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 7 Skąd: GLIWICE
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-05-2008, 08:25
|
|
|
już znalazłem przyczyne,pod gażnikiem jest taka czarna guma połączona z gażnikiem,no i tam ciągnie lewe powietrze,jak zapale silnik i nacisne od góry gażnik to silnik dobrze chodzi,nie mam pojęcia czy jest to guma wymienialna,prosze o rade |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-05-2008, 09:05
|
|
|
Znajomy miał to samo w golfie 2 tam ten element był wymienialny nie wiem jak sprawa wygląda w TIPO ale stawiałbym na tę gume. |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-05-2008, 09:50
|
|
|
Jest to podstawa gaźnika i kosztuje w granicach 30 zł W Krakwie za nie oryginalna oczywiście, oryginał w aso obstawiam kolo 100zł |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
rafals
witamy nowego
Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 7 Skąd: GLIWICE
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-05-2008, 10:44
|
|
|
dzięki panowie za rade, jade na miasto poszukać ,może gdzieś znajde |
|
|
|
|
Rudiger
Wiek: 46 Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 130 Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 13-05-2008, 10:50
|
|
|
Przy wymianie tej podstawy musisz się uzbroić w cierpliwość bo dojście do niektórych śrub jest bardzo trudne. Z tego co pamiętam musiałem dorabiać m.in chytrą 10-kę, poprzez jej wyginanie na gorąco by dojśc do pewnych śrub.
Na pewno do wymiany podstawy nie trzeba zdejmować kolektora ssącego-wydechowego jak mi to różni zas...ni mechanicy radzili. |
|
|
|
|
rafals
witamy nowego
Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 7 Skąd: GLIWICE
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-05-2008, 11:07
|
|
|
z tego co zauważyłem są tam cztery śruby ,no ito prawda dojście niezaciekawe.ajeszcze pytanie , czy jest możliwość uszczelnienia tego jakoś inaczej |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-05-2008, 11:36
|
|
|
Średnio dobry pomysł skoro podstawa kosztuje 30zł nie całe tyle samo wydasz na jakąś masę plastyczna odporną na wysokie temperatury no przynajmniej 200 stopni musi wytrzymać, W lecie przy upałach stojąc w korkach silnik osiąga straszliwe temperatury. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|