|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wymiana sondy |
Autor |
Wiadomość |
grabarz
Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 1685 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 30-06-2007, 08:28 Wymiana sondy
|
|
|
Mam pytanko ,z mojej sondy idą 4 żyłki ,mam pytanko na foto widać 2 kostki po prawej ,ma ktoś u siebie tak samo sondę podłączoną ,aha i czy muszę tak samo kable podłączyć do tych kostek ,znaczy gdybym jakimś cudem np. te górne kabelki do dolnej kostki wmontował ,ma to jakieś znaczenie
i ostatnie ,jak ta kontrolka sie pali na foto niżej zaznaczona ,to co mu dolega ,poziom oleju jest ok
|
_________________ KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE |
|
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 30-06-2007, 09:18
|
|
|
Co do sondy to myślę że wtyczki są tak skonstruowane że nie da sie ich przypadkiem zamienić.
Jeśli chodzi o ec to z tego co mi wiadomo to działa poprawnie tylko na jakimś tam oleju Selena. Nawet gdzieś ten temat był poruszany na forum. Nie masz sie czym martwić tylko jeździć. Sprawdź jeszcze czy po drugim włączeniu stacyjki pod porząd zgaśnie, bo przeważnie tak robi. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 30-06-2007, 09:23
|
|
|
Oznacz sobie je przed robotą, ryśnij jakimś pisakiem i już będziesz wiedział że to jest np. górna kostka.
Pamiętaj, aby dobrze podłączyć sondę. Ja podłączałem Boscha to były 2 czarne kable, jeden biały i szary. Jeden jest od grzałki, drugi od sondy. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 1685 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 30-06-2007, 09:29
|
|
|
Hipo, miszko, dzięki pany za odpowiedzi ,miszko, tak właśnie planuje zrobić ,górną białym markerem pyknąć ,a kabelki jak odetnę od starej sondy to wtedy będę z nową łączył kolorami
Hipo, a jak nie zgaśnie po 2 a nawet trzecim razie ,to i tak ok ,fakt że tylko raz przy zmianie deski to sprawdzałem ,później odłączyłem kostkę
I składkę mi opłać ,bo masz 60 % ,a monetki nie ma ,z monetką ładniejszego byś miał aviatara ,ale to tak na marginesie |
_________________ KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 30-06-2007, 11:27
|
|
|
grabarz, w silniku 1.6 czujnik od poziomu oleju jest zamontowany w bagnecie.Sprawdź najpierw czy masz tam wszystko OK.
A co to działania tylko na oleju selenia,to ja mam zalanego mobila i kontrolka śmiga jak trzeba.Działa to na zasadzie styku na blaszcze z bimetalu.Jeżeli styk przez który cały czas przepływa prąd nie jest zanurzony w oleju i tym samym przez niego studzony,blaszka pod wpływem temperatury zaczyna się odkształcać i obwód zostaje przerwany o czym informuje Cię kontrolka na desce. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 1685 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 30-06-2007, 12:31
|
|
|
ZielonyTBG, w którym miejscu na bagnecie ,ja tam nic nie widzę ,jak będziesz miał czas zrób mi fotkę |
_________________ KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 30-06-2007, 19:52
|
|
|
Fotkę dam jutro.Bagnet jest zrobiony z rurki a na końcu jest ten styk z bimetalu w plastikowej osłonce a na górze wychodzą dwa kable i z wtyczką.Pewnie komuś padł i założył zwykły. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 1685 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 30-06-2007, 19:55
|
|
|
ZielonyTBG, Będę wdzięczny ,no ja z tego co piszesz to mam zwykły na to wychodzi ,mój jest taki giętki bardziej ,taka sprężynka |
_________________ KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 01-07-2007, 18:39
|
|
|
Załączam obiecane fotki.
Na trzeciej fotce widać styk który się rozwiera gdy nie jest w oleju.Orginalnie jest on osłonięty plastikiem,ale przez przypadek go ukruszyłem. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 1685 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 01-07-2007, 18:55
|
|
|
ZielonyTBG, dzięki za pamięć ,ja mam zwykły bagnet ,musiał tamten go rozwalić ,taką kostkę też gdzieś widziałem pod maską ,i teraz wiem czemu odłączona została kostka od strony pasażera ,z tyłu od deski digitala ,taka 3 żyłowa |
_________________ KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|