|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wymiana silnika nagrzewnicy |
Autor |
Wiadomość |
GrzegorzTipek
Wiek: 36 Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 19 Skąd: Słupsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 27-09-2010, 11:12 Wymiana silnika nagrzewnicy
|
|
|
Jak w temacie.
Mam pytanie jak to zrobić bo nie działa mi nagrzewnica i prawdopodobnie muszę wymienić silnik w niej. Mam taki silnik na wymianę, tylko nie wiem jak to zrobić. Proszę o pomoc.
Z góry dzięki. Grzesiek. |
|
|
|
|
maidun
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 197 Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-09-2010, 13:52
|
|
|
GrzegorzTipek, nagrzewnica sama w sobie jest wymiennikiem ciepła, więc tam nie ma silnika żadnego. Rozumiem że nie działa Ci nawiew, czyli wentylator |
_________________ Było:
Tipo 1.4 AGT
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole
Tipo 1.4 S
Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT |
|
|
|
|
GrzegorzTipek
Wiek: 36 Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 19 Skąd: Słupsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 27-09-2010, 19:48
|
|
|
No właśnie chyba o to chodzi. I nie wiem jak to wyjąć. |
_________________ Jest: Fiat Tipo 1.4 i.e. AGT Pb+LPG 91r. |
|
|
|
|
yeah90
Wiek: 34 Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 103 Skąd: Nowy Duninów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-09-2010, 21:59
|
|
|
GrzegorzTipek, dołączam się do pytnia kolegi maidun, o co konkretnie codzi
GrzegorzTipek napisał/a: | Mam taki silnik na wymianę, tylko nie wiem jak to zrobić. | możesz zrobić zdięcie tego "silnika" Wymieniałem ostatnio calutki panel nawiwów nagrzewnice i całe to ustrojstwo więc może będę mógł coś podpowiedzieć. Pozdro |
_________________ /F/I/A/T/ Tipo 1.4 cat i.e rocznik `89 - PEREŁKA
"Życie młodego kierowcy to wieczna rezerwa..." |
|
|
|
|
maidun
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 197 Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-09-2010, 22:51
|
|
|
GrzegorzTipek, wentylator jest po prawej stronie, za schowkiem. Musisz zaglądnąć tam od dołu, zobaczysz taki okrągły plastik wypukły na środku z jedną wtyczką podpiętą do niego. Żeby go wyciagnąć wystarczy odchylić plastikowy zaczep i przekręcić.
Ale zanim porwiesz się na wymianę silnika wentylatora sprawdź go "na krótko", czy na pewno jest spalony, bo może się okazać że któraś wtyczka nie łączy, jakiś kabel jest zaśniedziały/upalony, albo problemem jest opornik dmuchawy, co w TT jest często spotykane. |
_________________ Było:
Tipo 1.4 AGT
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole
Tipo 1.4 S
Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|