Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana silnika nagrzewnicy
Autor Wiadomość
GrzegorzTipek 



Wiek: 36
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 19
Skąd: Słupsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 27-09-2010, 11:12   Wymiana silnika nagrzewnicy

Jak w temacie.
Mam pytanie jak to zrobić bo nie działa mi nagrzewnica i prawdopodobnie muszę wymienić silnik w niej. Mam taki silnik na wymianę, tylko nie wiem jak to zrobić. Proszę o pomoc.
Z góry dzięki. Grzesiek.
  
 
 
maidun 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 197
Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-09-2010, 13:52   

GrzegorzTipek, nagrzewnica sama w sobie jest wymiennikiem ciepła, więc tam nie ma silnika żadnego. Rozumiem że nie działa Ci nawiew, czyli wentylator :?:
_________________
Było:
Tipo 1.4 AGT :)
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole :placz:
Tipo 1.4 S :pilot:

Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT :bambam:
     Moneta
 
GrzegorzTipek 



Wiek: 36
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 19
Skąd: Słupsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 27-09-2010, 19:48   

No właśnie chyba o to chodzi. I nie wiem jak to wyjąć.
_________________
Jest: Fiat Tipo 1.4 i.e. AGT Pb+LPG 91r.
  
 
 
yeah90 



Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 103
Skąd: Nowy Duninów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-09-2010, 21:59   

GrzegorzTipek, dołączam się do pytnia kolegi maidun, o co konkretnie codzi :?:
GrzegorzTipek napisał/a:
Mam taki silnik na wymianę, tylko nie wiem jak to zrobić.
możesz zrobić zdięcie tego "silnika" :?: Wymieniałem ostatnio calutki panel nawiwów nagrzewnice i całe to ustrojstwo więc może będę mógł coś podpowiedzieć. Pozdro 8)
_________________
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 cat i.e rocznik `89 - PEREŁKA :)
"Życie młodego kierowcy to wieczna rezerwa..."
     assistance
 
maidun 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 197
Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-09-2010, 22:51   

GrzegorzTipek, wentylator jest po prawej stronie, za schowkiem. Musisz zaglądnąć tam od dołu, zobaczysz taki okrągły plastik wypukły na środku z jedną wtyczką podpiętą do niego. Żeby go wyciagnąć wystarczy odchylić plastikowy zaczep i przekręcić.

Ale zanim porwiesz się na wymianę silnika wentylatora sprawdź go "na krótko", czy na pewno jest spalony, bo może się okazać że któraś wtyczka nie łączy, jakiś kabel jest zaśniedziały/upalony, albo problemem jest opornik dmuchawy, co w TT jest często spotykane.
_________________
Było:
Tipo 1.4 AGT :)
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole :placz:
Tipo 1.4 S :pilot:

Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT :bambam:
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load