Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana...
Autor Wiadomość
Tomasz 



Wiek: 40
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 152
Skąd: Ziębice
Wysłany: 21-05-2005, 07:31   Zmiana...

Panowie i Panie...potrzebuje dokladnie wiedziec co bym musial zmienic by wlozyc silnik 2.0 16V do mojej budy...
NBie piszcie, ze sie nie oplaca bo mnie interesi co innego(powiedzmy, ze kasa minie nie interesuje;)),jakie czesci musze zakupic,co trzeba zmienic musowo...Tak od deski do deski...

[ Dodano: Sob 21 Maj, 2005 08:31 ]
Sorki za otwieranie nowego tematu, ale na tamtym sie chyba nie doczekam...
_________________
tipo 1.6 gażnik+ LPG 92r
     Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 21-05-2005, 07:48   

widze ze masz ambitne plany ale bardzo dobrze...kto kombinuje ten zyje hehe,na ilu poduszkach masz silnik i w ktorych miejscach je masz? powiem ci jak to wyglada u mnie,ale chyba napewno bedziesz musial zmienic kołyske
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Tomasz 



Wiek: 40
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 152
Skąd: Ziębice
Wysłany: 21-05-2005, 08:01   

No bym Cie nie sklamal to nie wiem, musialbym popatrzec co i jak...a w pracy jestem...ambitne plany,hehe Jak sie bawic w przerobki to sie bawic juz na calego, bo dla mnie podstawa przerobek to slinik z wieksza moca, a mojej budy mi szkoda wiec co sie bede oszczedzal :D Trzeba cos robic w zyciu...powiedzial ojciec trzynasciorga:D

[ Dodano: Sob 21 Maj, 2005 09:03 ]
A potrzebuje fachowej rady co i jak bo powiedzmy, ze mam znajomych z czesciami...niedrogo,wiec co mi szkodzi. 8)
_________________
tipo 1.6 gażnik+ LPG 92r
     Moneta
 
 
sloneczna 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2005
Posty: 370
Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 21-05-2005, 08:17   

Decyzja twoja dobra ale pracochłonna .
Tak jak ego napisał to powiem ci ,że najlepiej kup tipo 16v rozbite z tyłu lub boku.Ja bym tak zrobił .Wydasz z 200 euro + transport i masz wszystko czego potrzebujesz i poprostu przekładasz.Jest to sposó dla amatora naj.
Adokonać takiej zmiany to opierając sie oczęści jest tego dużo do wymiany ,praktycznie
wszystko .
1.Silnik kpl z agregatami uchwytami i poduszkami .
2Skrzynia biegów z półosiami .
3Całe zawieszenie przód i tył Piasty tarcze amortyzatory sprężyny .
4Układ hamulcowy zaciski .
5Wiązkę kabli z centralką ,wszystkie czujniki i sterowniki w komorze silnika,pompa paliwa.
6 Dokładne schematy połączeń i dokumentacja napraw 16v (dokładna)
To jest praktycznie wszystko azarazem zostaje tylko Ci po 1,6 Kasta i środek z okablowaniem świateł i tp.
Wiem coś na ten temat ale powiemCi ,że nie podjoł bym się takiej zmiany bez drugiego samochodu dawcy .
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 21-05-2005, 08:18   

a jak,jak szalec to na calego,dwulitrowka jest zawieszona na dwoch poduszkach,po jednaj przy kazdym kole i trzecia taka mala na kolysce,wydaje mi sie ze nie powinno byc problemu z wlozeniem tego silnika,wkoncu byl montowany fabrycznie w tym aucie,mozesz miec tylko problem z pomieszczeniem i upchaniem reszty urzadzen pod maska,w mniejszych silnikach jest o wiele wiecej miejsca pod maska i jest to pewnie inaczej ulozone,tutaj nawet nie ma gdzie upchnac reduktora od gazu.Ale napewno nie bedzie to proste i podczas samej przekladki wyjdzie wiele problemow,dokladnie tak jak pisze sloneczna.Uklad hamulcowy musowo musisz zmienic,bo ten w 2.0 naprawde dziala rewelacyjnie,stajesz praktycznie w miejscu,a jakos nie wyobrazam sobie jazdy z taka moca na zwyklych hamulcach
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-05-2005, 15:23   

Nawet musisz pomyślec o takiej pier*ol jak deska rozdzielcza, bo w 2.0 16V masz chłodnicę oleju oraz czujnik temperatury i ciśnienia oleju.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load