|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Szukamy osób profesjonalnie znających j. ang. |
Autor |
Wiadomość |
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 22-08-2006, 20:08 Szukamy osób profesjonalnie znających j. ang.
|
|
|
Edit:
Zdecydowaliśmy, że będziemy wszyscy wspólnie pracować nad przetłumaczeniem tekstów.
Jeżeli jednak ktoś profesjonalnie się tym zajmuje, może się zgłosić. Możliwość wynagrodzenia.
Poniżej w moim poście, macie texty do przetłumaczenia. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-08-2006, 22:41
|
|
|
a jeśli nie wypali (z braku czasu, zmęczenia, lenistwa... whatever...) to jak chcesz to zbierz listę osób, które łaksawie czasem mogą coś skrobnąć, choćby po kilka zdań; możesz takim stworzyć dział, gdzie wisi text a ludzie po torszku, każdy trochę w miarę chęci i czasu tłumaczy; np wisi text/post , ktoś napisze część, a jakiś czas ktoś dopisze inną część... ktoś poprawi poprzedników (bo tak szybciej i wygodniej CTRL+C / V i poprawi) a na końcu wyjdzie text który można poskładać do kupy lub od razu skopiować do angielskojęzycznej części/kopii forum; taki przerobiony na gotowo post z dopiskami-postami-tłumaczeniami z działu 'tłumaczenia' jak jest gotowy może być wyczyszczony, w miarę porządkowania; tak po trochu, jak każdy będzie przychodził na częściowo gotowe to może szybciej i łatwiej się będzie mobilizować by choćby parę zdań wklepać (dopisać się)... najgorzej ma ten,. co będzie zaczynał jako pierwszy post, pierwsze tłumaczenie/część (pierwsze parę zdań)... następni mają lepiej po piwie dla 'starterów' |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 23-08-2006, 08:56
|
|
|
Niegłupi pomysł. Dzisiaj umieszczę texty w tym poscie, ale tak pod wieczór. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
moley
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2005 Posty: 486 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 23-08-2006, 13:47
|
|
|
dla małego ułatwienia dla tych co chcą sprobowac polecam http://www.translate.pl/
ale nie sugerujcie sie tym aż tak tak jak ja kiedys bo wychodzi sporo błędów jak czasy i skłądnia, ale zawsze to może troszkę pomoc przy niektórych rzeczach. |
_________________ Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85 |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 23-08-2006, 20:54
|
|
|
RaV przysłał info, że też może pomóc. Dzisiaj wrzuce tutaj txt do przetłumaczenia, ale tak później. Bo narazie ide na relacje z WRC w TV4 |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Radke
Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1240 Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-08-2006, 08:25
|
|
|
Też chętnie pomogę choć z czasem wolnym u mnie cienko... |
_________________ Pozdrawiam
Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:
* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d
zapraszam na: www.trade-r.pl |
|
|
|
|
Sh4rKy
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 183 Skąd: EZG
Województwo: Łódzkie
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 24-08-2006, 11:24
|
|
|
No to pierwszy text. Nie będe umieszczał wszystkich txt, zrobimy to pokoleji.
Uwaga! Przetłumaczony tekst wstawiamy w znaczniki [*code] [*/code]
^ bez * lub u góry klikamy na CODE
Kod: |
Fiat Tempra
Jest to bardzo nietuzinkowy model turyńskiego koncernu. Tempra to przede wszystkim funkcjonalność. Jednak wypust siostrzanych modeli przez Alfę Roemo i Lancię pozwolił na połączenie pierwiastków charakterystycznych dla włoskich producentów : sportivo i lusso . Tempra najpełniej je ze sobą łączy. Daje to bardzo interesują propozycję ze strony Fiata...
Model turyńskiego koncernu został zaprezentowany w 1990 roku. Zastąpił wysłużony model REGATA. Wygląd Tempry została wypracowany w FIAT CENTRO STILE, razem z modelami ALFA ROMEO 155 i LANCIA DEDRA. Był to pierwszy wspólny projekt trzech marek po przejęciu ALFY ROMEO przez FIATA w 1989roku (LANCIA wstąpiła w szeregi koncernu FIAT w roku 1969). Model Tempra powstał na płycie podwoziowej TIPO. Produkcja zakończyła się w 1996 roku, kiedy wprowadzono na miejsce Tempry model Marea.
Tempra dostępna była w dwóch wersjach nadwoziowych - sedan i S.W. (popularnie kombi). Projekt FIATA Tempra jest odważnym posunięciem stylistycznym i rynkowym. Wzornictwo nawiązuje do poprzednika (model bryły sedan, atrapa chłodnicy, dwa skrzydła tylnych drzwi dla wersji S.W.). Atutem była produkcja siostrzanych modeli na bazie identycznych podzespołów. Czyniło to eksploatację tańszą, a części zamienne dostępniejsze. FIAT Tempra był oferowany w szerokiej gamie wyposażeniowej - od nieposiadających nawet obrotomierza, wspomagania układu kierowniczego, czy zagłówków tylnej kanapy, po wyposażonych w automatyczną klimatyzację, automatyczną skrzynię biegów, czy skórzaną tapicerkę. Ciekawostką było zastosowanie desek typu digital z bardzo atrakcyjnym wyślwietlaczem cyfrowym. Różnorodność wyposażenia dodatkowego wzbogacał wybór jednostek napędowych. Oferowane były w dwóch wersjach : zasilanych benzyną i olejem napędowym. Do nich zaliczają się bezynowe : 1,4 (1372cm3), 1,6 (1581cm3), 1,8 (1756cm3), 2,0 (1995cm3) i diesel : 1,9 (1929cm3). Dopełnieniem gamy silników były oferowane w 155 i DEDRZE (między innymi 2,0 doładowany, czy 2,5 diesel). Do Tempry można było zamontować ręczne skrzynie biegów oraz automatyczne przekładnie (posiadające tryb sportowy). Popularnością cieszyły się jednostki napędowe o pojemności 1,6 - które dostępne były ze specjalną, automatyczną, bezstopniową przekłanią biegów - Selecta. Ciekawą propozycją zwiększająca bezpieczeńśtwo, komfort i zastosowanie była wersja z napędem na wszystkie cztery koła (onaczona jako 4x4). Montowano go tylko w wersjach S.W. 2,0 od roku 1992. Siostrzane modele z napędem na cztery koła to 155 Q4 i DEDRA INTEGRALE.
Dla historii Tempry przełomowe były lata 1993 i 1994. W 1993 roku zmodernizowano samochód pod kątem bezpieczeństwa biernego (wprowadzono wzmocnienia boczne i czołowe oraz wzmocniono płytę podłogową) oraz dano nową atrapę chłodnicy. Rok kolejny przyniósł postęp w postaci unowocześnienia jednostki 1,6, wzbogacenia wyposażenia standartowego i wprowadzenia poduszek powietrznych kierowcy. Niektóre wersje miały zmodyfikowane wnętrze i montowano w nich system ABS. Blachy są ocynkowane.
Mimo upływu lat, Tempra jest bardzo dobrą pozycją na rynku wtórnym. Zawdzięcza to stosunkowo niskim kosztem zakupu i eksploatacji przy oferowanym wyposażeniu i trwałości. Niech o solidności świadczy fakt zamówienia FIATÓW Tempra przez administrację publiczną
Jacacenty
|
Sadze, ze kazdy w miare swoich mozliwosci niech kontynuuje prace poprzednika a nie zaczyna od nowa "po swojemu", ewentualnie go poprawia.
Bez tłumaczeń z translatorów!!!
I na koniec, chyba najgorzej bedzie przetlumaczyc to ostatnie zdanie - Jacacenty |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
|
bronek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Paź 2005 Posty: 284 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-08-2006, 15:41
|
|
|
Tekst znakomicie napisany, ale może żeby było prościej to proponuję najpierw przetłumaczyć z "jacentego" na polski, a potem z polskiego na angielski |
|
|
|
|
Jacacenty
Pomógł: 13 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Lis 2004 Posty: 991 Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 24-08-2006, 19:46
|
|
|
Że co? |
_________________ *** \=/ *** |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-08-2006, 00:40
|
|
|
jutro po południu, choć bardziej pod wieczór może coś przysiądę, dziś mi się dzień 'późno' kończy... a zaraz do pracy znów
BTW: Piszemy kolejne wycinki przetłumaczone w tym tu temacie ofkozz? a potem się to posprząta czy do 'archiwalnego' działu na pamiętkę przeniesie...
[ Dodano: 25-08-2006, 01:42 ]
a niech będzie, mimo późnej pory i mętliku w goofce bendem pierfszy... (najwyżej mnie poprawicie )
*******************************
offtopic:
>>>http://www.dict.pl/plen
http://www.translate.pl/
http://portalwiedzy.onet.pl/tlumacz.html
http://www.ling.pl/
itp itd... google... słowniki... jako pomoc gdy ktoś próbuje po nocy coś skrobnąć i mu się słówka zapominają...
>>>
****************************************************
Cytat: | Fiat Tempra
Fiat Tempra is very unusual model from Tourin concern. Tempra is mostly geared for functionality.
As a result of started production of similiar models, by Alfa Romeo and Lancia, typical Italian producer's features and styles (in car making technology): sportivo and lusso, could have been both connected.
Tempra is a model, what contains the best both features, therefore it's very intresting proposition from FIAT's company...
|
[ Dodano: 25-08-2006, 01:43 ]
nie napracowałem się dużo, ale na począteczek... jutro może coś tak na poważnie, albo przez weekend...
to tylko na zachętę |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
RaV
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Paź 2005 Posty: 539 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 25-08-2006, 08:14
|
|
|
No to ja dodam dwa ostatnie akapity:
Cytat: |
The major turn in Tempras’ history were years 1993 and 94, when. In ’93 the cars’
passive security was improved (new side and frontal reinforcement and reinforced floor plate)
and a new front grill was introduced. The fallowing year brought modernization to 1.6 engine,
enriched standard equipment and drivers’ air-bags. Some versions had modified interior and
were equipped with ABS. The body was made form galvanized iron.
Though years have passed Tempra is still very attractive position on a used cars market.
That’s because it’s relatively inexpensive to buy and cheap in maintenance with good durability
and rich equipment. As a prove of reliability of FIAT Tempra we can mention that it was the
one chosen by a public administration
|
[ Dodano: 25-08-2006, 08:18 ]
BTW unknown, sprytnie rozwiązałeś 'nietuzinkowy' - ja się najpierw głowiłem co to znaczy po Polsku *]
chyba o takie rzeczy chodziło bronkowi, mówiąc o tłumaczeniu z Jacentego na polski |
_________________
|
|
|
|
|
bronek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Paź 2005 Posty: 284 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-08-2006, 08:32
|
|
|
RaV napisał/a: | chyba o takie rzeczy chodziło bronkowi, mówiąc o tłumaczeniu z Jacentego na polski |
bingo |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 25-08-2006, 09:15
|
|
|
Unk, tak piszemy kolejne akapity tutaj,a pozniej sie wszystko poskłada aw jedną całość.
Pamiętajcie o używaniu CODE w txt przetłumaczonych. Ułatwi to składanie textu i wyszukiwanie w postach. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-08-2006, 21:59
|
|
|
Cytat: | I na koniec, chyba najgorzej bedzie przetlumaczyc to ostatnie zdanie - Jacacenty |
why? mash wiele możliwości... centyJack , Jack'o'centy , a w zasadzie jak na "brytyjski angielski" a nie na "USA-angielski" to nie centy tylko pensy (od funta), więc Pens'Jack chyba będzie właściwiej.
no to jeszcze po kropelce następny kawałeczek...
Kod: |
Tourin's concern model has been introduced in 1990 year. Tempra (as a successor) had to follow the worn-out FIAT's model, "REGATA".
Tempra's presence has been designed in "Fiat Centro Stile", together with ALFA ROMEO 155 and LANCIA DEDRA models.
This was a first collective project of three brands, after FIAT's capture of 'Alfa Romeo' - 'Alfa' was bought by FIAT in 1989 year, while Lancia joined the Fiat's concern earlier, in 1969 year.
'Tempra' model has been based on 'TIPO' model chassis. Production of Tempra was stopped in 1996 year, when on Tempra's place a new model - 'Marea' has been developed.
Tempra was available to buy in two versions: with "sedan" body and S.W. (aka "estate car", "station wagon", "kombi") body.
|
a gdzie inni odważni ?
"BTW: zakończono w 1996r."... no nie wiem ,teraz wieczorem jak nie myślę (więc BTW2: tłumaczenie może być denne bo z głowy tak byle...) to się mogę mylić, ale te z Brazylii, Tofas... czy to nie było dłużej rozwijane...?
???/However in Tofas factories Tempra has been produced longer and... etc/???
[ Dodano: 27-08-2006, 23:31 ]
piszcie, piszcie będzie wspaniałe archiwum wysiłku intelektualnego tych co po nocach angielski ćwiczyli /jeśli admin nie skasuje po poskładaniu tego postu)
[ Dodano: 27-08-2006, 23:33 ]
a tak w ogóle to jeśli/jak już przez ten tekst się przegryziemy, to co dalej myślicie tłumaczyć? tabelę wersji i parametrów (mało, łatiwej ) jakieś kompendium najtypowszych usterek? czy coś innego... czy.. całe forum |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 15-10-2006, 10:27
|
|
|
No i coś przystaneły prace... |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-10-2006, 23:13
|
|
|
spoko spoko.... poroztrąbiaj dookoła by poruszyć prace to się wznowi...... sam chciałem coś dopisać, ale ostatnio urwanie głowy bywało, a tym razem na szybko z głowy po nocy to dziś by nie wyszło dobrze... ale po zjeździe 23-25 (studia) coś mogę skrobnąć.... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
andrewpl
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 16 Skąd: londyn
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-03-2007, 05:53
|
|
|
witam !!!
moge byc nastepna ofiara do sciecia w tej gonitwie tlumaczen! niw eim czy starczy mi czasu na zajecie sie tym profesjonalnie bo co to znaczy? musialbym tlumaczyc cos codziennie po godzinie czy pól godziny zeby bylo ' na biezaco' ?
na pewno lepiej jest jak kazdy cos skrobnie niz jedna osoba bedzie sie meczyc ale chyba im wiecej glów tym lepiej bo moge sie nie znac na niektórych czesciach i nawet nie wiedziec jak to przetlumaczyc - mam slowniki techniczne ale to moze nie wystarczyc.
pozdrawiam
andrewpl |
_________________ andrewpl |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 12-03-2007, 19:18
|
|
|
Chodzi o to, żeby dobrze przetłumaczyć tekst. Czas, aż tak dużej roli nie gra.
Więc jeżeli możesz to przetłumacz coś, albo sprawdz kogoś czy dobrze przetłumaczył.
Jeżeli "zabraknie" Ci tekstów, to zawsze możesz poszukać na naszej WWW nowych.
Jeszcze troche zostało do przetłumaczenia. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-03-2007, 20:49
|
|
|
unknown napisał/a: | ale po zjeździe 23-25 (studia) coś mogę skrobnąć.... |
o tej godzinie do sie do "dziewuchy" jeździ |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
andrewpl
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 16 Skąd: londyn
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-03-2007, 03:35
|
|
|
witam !
spróbuje przetlumaczyc calosc i wyslac ci na maila - zrobili juz niezla robote z tym tekstem , trzeba go raczej tylko oszlifowac i poprawic gdzie niegdzie
pozdrawiam
** Dodano: 13-03-2007, 03:53 **
witam !!!
melduje ze 1/3 tekstu za mna i obiecuje ze bedzie spójny - tak jakos mnie wzielo po nocy bo przypominam sobie moje poprzednie wcielenie )
pozdrawiam |
_________________ andrewpl |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 13-03-2007, 12:23
|
|
|
Wow no to very nice
Przejrzyj jeszcze nasza www, pewnie jeszcze jakieś txt się znajdzie do przetłumaczenia. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
andrewpl
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 16 Skąd: londyn
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-03-2007, 03:02
|
|
|
witam !
przebrnalem chyba obronna reka gdzies do polowy i oto prezentacja co bym nie byl goloslowny :
Cytat: | Fiat Tempra
It is a very unconventional model from turin concern. Tempra retains first of all an emblem of functionality. Yet, the advent of twin models ,introduced by Alfa Romeo and Lancia companies, let all Italian car producers’ characteristic elements i.e. sportivo and lusso combine. Tempra is the one which combines those features ultimately therefore it's a very interesting proposal on the side of FIAT company.
Turin's concern model was introduced in 1990 year. Tempra , as a successor, was to replace the worn-out model REGATA. Tempra's design was developed in "Fiat Centro Stile", together with ALFA ROMEO 155 and LANCIA DEDRA models.
This was the first collective project of three brands after FIAT's capture of 'Alfa Romeo' - 'Alfa' was bought by FIAT in 1989 year, while Lancia joined Fiat concern earlier, in 1969 year. 'Tempra' model was based upon another model’s chassis, namely ‘Tipo’. Production of Tempra was stopped in 1996 year, when the new model ‘Marea’ was introduced.
Tempra was available in two body versions: saloon and S.W. – ‘station wagon’ alias ‘estate car’ commonly named ‘kombi’. Fiat Tempra project is a bold stylistic and marketing move. The design relates to the predecessor ( saloon solid model, radiator grill, two door wings for estate car version ) Its biggest asset was the production of twin models based on identical sub-assemblies. It made the maintenance cheaper and spare parts more available. Fiat Tempra was offered in a wide array of equipment versions – starting with the ones deprived even of revolution counter, power steering or rear seats’ headrests topping with the others, equipped with automatic air- conditioning, gear-box or leather upholstery. Applying of a digital dashboard with a very attractive digital display was one of the curiosities. The diversity of optional equipment was further enriched by the corresponding one in the choice of engine versions. There were two of them : petrol and diesel powered one.
|
pozdrawiam i moze skoncze do piatku reszte - juz raczej z górki
** Dodano: 14-03-2007, 02:05 **
dodam jeszcze ze amatorem jak mam nadzieje widac nie jestem bo juz siedze w tym fachu od dobrych 5 lat
TEMPRA FOREVER!!!
pozdrawiam |
_________________ andrewpl |
|
|
|
|
Radke
Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1240 Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-03-2007, 08:49
|
|
|
Looks quite good .
I wish to have as many leisure time as you have...
Anyway, good job! |
_________________ Pozdrawiam
Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:
* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d
zapraszam na: www.trade-r.pl |
|
|
|
|
andrewpl
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 16 Skąd: londyn
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-03-2007, 14:17
|
|
|
Kod: | radke napisal :Looks quite good .
I wish to have as many leisure time as you have... :D |
nie, no trzeba jeszcze wyjustowac , itd, dostac zezwolenie na dalsze prace
i don't have much of time !!!! I do it during the night , mate !!! it's more about i use the language everyday so it's easier for me and i've been teaching for 5 years so I've already managed to translate quite large amounts
greetings !!! |
_________________ andrewpl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|