Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
BRC czy LOvATO
Autor Wiadomość
maxio 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 73
Skąd: legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 21-09-2006, 11:48   BRC czy LOvATO

mam pytanie którą instalacje wybrać jak w temacie , bo jeden zakład chwali ta drugi tamta poradzcie dzieki :sciana: - cena montażu jest ta sama instalacja ta i ta drugiej generacij
_________________
siemka / było tipo 1.4 ie
     Moneta
 
 
Broadway 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 15 Cze 2005
Posty: 199
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 21-09-2006, 11:51   Re: BRC czy LOvATO

Maxio przydal by sie jeszcze model samochodu do ktorego chcesz to wrzucic.
     Moneta
 
moley 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 486
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 21-09-2006, 12:12   

cfaniaczek się znalazł

ja polecami elpigaz :D
_________________
Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Ninja 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 762
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 21-09-2006, 12:56   

moley napisał/a:
cfaniaczek się znalazł

ja polecami elpigaz :D


nieeeeee tylko nie elpigaz! Boze...same problemy z tym szajsem. Bynajmniej w Astrach II.
_________________

www.budowork.pl
     assistance
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 21-09-2006, 15:10   

BRC jest dobry,ale tylko ten z wyższych półek...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
gaabik 


Wiek: 46
Dołączył: 18 Lut 2005
Posty: 83
Skąd: Poniatowa
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 21-09-2006, 15:15   

A ja mam Zavoli i sobie bardzo chwalę.Nic nie strzela nie gaśnie i w miare tania.
_________________
Była Tempra 1,6 SX ie cat 91r
Jest Audi A4 1,6
     assistance   Moneta
 
Matizz 



Wiek: 41
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 216
Skąd: Lubin
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 21-09-2006, 19:50   

Ja posiadam BRC BLITZ z zbiornikiem toroidalnym, dałem za niego 1450zł zakładany był w sierpniu i zrobiłem już 3kkm i jak na razie działa bezproblemowo, pali 10 l w cyklu mieszanym , przy czym w mieście trochę go gazuje, a w tracie Vmax to 120km/h
POZDRO
_________________
TIPO 1.4 i.e 1994r. przebieg 100tys :D (Podtlenek Butanu- LPG)
     assistance   Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 21-09-2006, 19:55   

Ja mam Lovato, instalacja do gaźnika. Przejechane około 60 000 km i sprawuje się bdb.

Pewnie dlatego jedni polecają BRC drudzy Lovato, bo jedni mają na to zniżkę drudzy na tamto i chwalą co mają do sprzedania.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 21-09-2006, 20:31   

miszko, nie pisałbym tego,gdybym nie mial ku temu podstaw,u rodziców w felicii reduktor firmy BRC był juz reanimowany dwa razy w ciągu 30 tyś km jeśli dobrze pamiętam i z niezależnych źródeł wiem,że tanie BRC są do du..py..
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Kabar 


Wiek: 47
Dołączył: 03 Lut 2005
Posty: 109
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 22-09-2006, 07:05   

Możesz napisać jakie konkretnie modele są tanie, a jakie drogie i dobre?
_________________
Vangelion Car Audio Centrum - Profesjonalne Systemy Car Audio

     assistance
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-09-2006, 21:52   

w zasadzie jest kilka marek liczących się, gorsze i lepsze, różnie się sprawują w różnych autach...
a co do elpigaz czy np AGC (Auto Gaz Centrum bodajże kraków, m.ni.Krajewskiego oddziały to zakładają) to te nzawy nic nie mówią bo np AGC to i tak lovato tylko naklejka na nim dołożona inna...
choć do Elpigaz'a bym się nie pchał, rzadkie instalki, a części droższe jednak znacznie bywają (np. zregeneruj sobie porządnie reduktor)
co do BRC - nie są to złe instalki, OK niby, ale zdarzały się wpadki (widziałem) typu szybciej niż w innych padające czujniki ilości gazu w butli, elektryka, pękające (!!!) kolanka w reduktorze (więc od razu wyleje Ci cały płyn chłodniczy i zonk wiadomo jaki potem) i inne... poza tym bynajmniej w mojej okolicy i południu znaleźć porządny serwis do BRC czy części do BRC to elitarna sprawa.... mało kto się w nie teraz pcha i rzadziej coś do nich dostaniesz... a najtańsze nie są...
mam Lovato, nie będę Cię przekonywał że jest lub nie debeściak, ale jak by nie było masa (większość) zakładów w okolicy przeszła na Lovato lub robi je od początku (instalki lovato, czasem zmixowane z elementami tomasetto, AGC i inne...) i nie ma z tym problemów;
nic nigdy mi w niej nie nawalło tak samo z siebie, reduktor sobie zregenerowałem profilaktycznie bez problemu (przez odpalanie na gazie nawet w max zimy wolałem zregenerować), części.zestawy dostałem bez problemu i taniej niż elpigaz czy BRC...
LOVATO w okolicy ale i ogólnie w kraju, jest popularne, dość tanie i nie ma chyba z nim problemów... nie wiem jak jakieś wtryski i cuda, ale do gaźnikowców - idealna;
_jeśli gazownicy nic nie zmaszczą i zrobią dobrze!!!!_ ; wtedy będzie super;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
moley 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 486
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 25-09-2006, 11:13   

hmmm, elpigaz jest zła??

dziwne, ja juz 3 zamontowałem i do tej pory nikt nie narzeka.
jedno autko to w sumie 24/7 w trasie jeździ w kumpl afirmie i nic , cisza a jak cos sie zesra to i tak do mnie przyjedzie bo wie ze dobrze naprawiam :D

pozatym największą i najważniejszą sprawa jest technika montażowa bo są warsztaty i "warsztaty" które montują LPG. więc trzeba uważac.
_________________
Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Ninja 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 762
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 25-09-2006, 16:06   

ja mam złe doświadczenia z tymi partaczami z Elpigazu z Szybowcowej.
_________________

www.budowork.pl
     assistance
 
moley 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 486
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 28-09-2006, 14:17   

Ja mówie o produkcie ELPIGAZ a nei o warsztatach :D

@Ninja ten warsztat to tylko omijac . Klientowi z faktu iż nie zmienili filtra powietrza (przy zakłądaniu nowej instalki trzeba obowiązkowo zmienic) to po paru tygodniach jak chłopak przyjechał bo mu gaśnie przy puszczeniu sprzęgłą +duża prędkośc (lewe powietrze) to włożyli kartonik w rure dolotową powietrza :red_kartka: :sciana: i powiedzieli zę wine ponośi za duży dolot powietrza :doubt:
_________________
Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 19-11-2006, 20:29   

według mnie zdecydowanie BRC :) Moj starszy ma w Tipaku 1.4 na jednopunktowcu wlasnie BRC a brat ma Lovato w takim samym silniku i bratu pali duzo wiecej :) cena wysoka jak za BRC bo starszy za zamontowanie (rok temu) zaplacil 1800zl ale wogle nieodczul spadku mocy i spalanie nie jest duze:) ok 8.
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 19-11-2006, 22:11   

Stivi, ja bym ndal obstawiał, że spalanie itp to raz, że kwestia regulacji (ogromne różnice) a dwa kwestia tego kto i jak założył i do czego; bez problemu można Ci tak założyć instalację Lovato i instalację BRC, że ta BRC będzie palić 10x więcej :P więc na to nie możesz patrzeć; większość instalek jak widzę to jeździ jednak Lovato, jak dobrzy ludzie się tym zajmą to chodzą ładnie a i palą niedużo; BRC nie jest niczym lepszym czy ekonomiczniejszym jakoś; inna marka ot tyle; a kłopot z nią taki, że kiedyś może była solidniejsza (?) czy powszechniejsza, ale dziś żadna różnica, wręcz odwrotnie, części do BRC (np do reduktora, np filtry np jakieś zlączki) są droższe, trudniej je dostać niż do Lovato i często są gorszej jakości; wiem co piszę, bo ćwiczyem to na kilku BRC znajomych a sam Lovato niejedną widziałem i kupowałem części; chodzi o jkość, eksploatację, dostępność i jakość części, np membrany + zaworki, części do reduktora, kolanka i inne złączk (swoją drogą tylko w BRC jakoś pękały i rozwalały układ chłodniczy), filterki, część uszczelek, wskaźniki poziomu itp itd.... BRC straciła na popularności, a części szukałem nie tylko pod nosem jak trza było do BRC; a skoro rzadsze - ceny też dyktowal z kosmosu;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
arturo 


Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 13
Skąd: Wolomin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-01-2007, 18:46   

ja moge powiedziec tyle ze mialem lovato i tempra mi splonela po 30 tys km wiec nie wiem czy to taka najlepsza instalacja
  
 
 
Kamitchi 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-02-2007, 11:29   

arturo napisał/a:
ja moge powiedziec tyle ze mialem lovato i tempra mi splonela po 30 tys km wiec nie wiem czy to taka najlepsza instalacja


Bardzo dobre. Mało probleów- a jezeli auto splonelo- widac ktoś bardzo nie udolnie zamontował.

pzdr.
_________________
cuoresportivo 2.0 16v :)
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load