Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Co to może być ?
Autor Wiadomość
Tempers 



Wiek: 51
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 182
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 22-08-2006, 10:08   Co to może być ?

Witam.

Od czasu do czasu dzieje się tak:

coś nie pozwala aby zadziałał układ rozruchowy samochodu. Po przekręceniu stacyjki zupełna cisza, nawet kontrolki nie przygasną. Czyżbym maiał jakiś immobilaizer o którym nie wiem i od czasu do czasu się coś blokuje.

pozdro
_________________
Oto moje furki:

- Tempra 1.6 SX ie Gaz
- KIA SHUMA - 2001 r.- 1.8 Full Wersja
     assistance
 
Chiquita 



Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 502
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 22-08-2006, 10:46   

Tempers napisał/a:
Witam.

Od czasu do czasu dzieje się tak:

coś nie pozwala aby zadziałał układ rozruchowy samochodu. Po przekręceniu stacyjki zupełna cisza, nawet kontrolki nie przygasną. Czyżbym maiał jakiś immobilaizer o którym nie wiem i od czasu do czasu się coś blokuje.

pozdro



Witam nie wiem co ty masz, ale u mnie było tak samo. Też myślałem że to alarm bo mam narazie samoróbke poprzedniego właściciela, ale to nie było to. W moim przypadku powodem IDENTYCZNYCH problemów był zaśniedziały a w konsekwencji urwany kabelek od rozrusznika. Ten co dzie od stacyjki do rozrusznika. Raz działał raz nie. Innym razem działo się podobnie jak szczotki mi się zawieszały. Możesz łatwo sprawdzić czy to szczotki. wrzuć autko na bieg i popchnij je troche tak żeby silnik się ruszył. po takim czymś spróbuj zapalić jeśl;i się uda to wiesz że to szczotki.

Wiem że to nie zbyt wachowe rady ale skutkują.
_________________

     assistance
 
 skype
 
Tempers 



Wiek: 51
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 182
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 22-08-2006, 11:49   

Dzięki oblookam

pozdro
_________________
Oto moje furki:

- Tempra 1.6 SX ie Gaz
- KIA SHUMA - 2001 r.- 1.8 Full Wersja
     assistance
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-08-2006, 19:50   

chociaż w instalacji elektrycznej T/T masz odcięcie zapłonu; jest na to miejsce do wpięcia się o ile pamiętam przy skrzynce bezpieczników (mogę źle pamiętać :) ).
Jest to przygotowane miejsce właśnie pod alarm, tzn. jeśli masz alarm to ciągniesz od alarmu kabelek właśnie do tego przyłącza, dzięki czemu alarm może blokować zapłon (odłącza rozrusznik od układu). Jeśli masz alarm samoróbkę lub 'niepewny' to sprawdź też tą możliwość. Może ktoś się doczepiał do odcięcia zapłonu a teraz to 'działa' po czasie jak chce; starczy, że jakiś kabelek przy tym jest już...
nawet w instrukcji obsługi użytkownika do T/T (jest chyba też tu w Downloadzie) masz obok schematu podłączenia instalacji Audio ('gotowych' miejsc) schemat podłączenia alarmu i odcięcia zapłonu.
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Broadway 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 15 Cze 2005
Posty: 199
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 30-08-2006, 22:41   

Możesz mieć równierz uszkodzoną kostke w stacyjce. Najlepiej wypnij ten najmniejszy kabel z elektromagnesu w rozruszniku(wsuwka), podepnij do niego jeden z przewodów miernika (drugi przewod miernika do masy) i zobacz czy po przekreceniu kluczyka pojawia sie na mierniku 12v. Jesli sie pojawi to problem może tkwic w samym elektromagnesie lub szczotkach w rozruszniku.
     Moneta
 
BYQ 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 12 Cze 2005
Posty: 88
Skąd: Kraków/Jasło
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-08-2006, 23:41   

Mogą sie równierz zawieszać szczotki w rozruszniku, podobna dolegliwość ;)
_________________

Tempra 1.6 159A3.000
Bravo 1.8 GT 182A2.000 ;)

CLIO SWAP
  
 
 
piotrp 


Wiek: 49
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 41
Skąd: Manchester
Województwo: Other
Wysłany: 05-09-2006, 19:17   

Witam.

Z tym rozrusznikiem obstawiałbym na podobną dolegliwość jak i w moim przypadku... u mnie skończyło się to wymianą przewodu sterującego rozruchem (był zaśniedziały a izolacja po prostu kruszyła się w palcach) . Sprawdź jego stan i dla pewności czy nie jest on gdzieś narażony na obtarcia lub przegrzanie... a może wystarczy wymiana samej wsuwki..
     Moneta
 
marcinwodnik 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 353
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 05-09-2006, 22:39   

Witam!


Ladnie mowiac zrob diagnostyke ukladu rozruchowego :)
_________________
Pozdrawiam,
Marcin

Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!

<Baby są kochane!!>

Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980
     Moneta
 
 
marcin1209 



Dołączył: 21 Gru 2004
Posty: 14
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-10-2006, 18:05   

Witam.

Też tak mialem, czasami nie chcial palić aż w końcu calkiem odmówil współpracy. Rozebrałem rozrusznik, robiłem rózne cuda wianki a okazalo się że padł automat od rozrusznika. Szybka wymianka i odpala jak złoto.
A automat podpasowalem ze starego rozrusznika z forda ktorego kiedyś miałem, pytałem o cenę u elektryków to do mojego automat nowka sztuka 60 złociszy...
Nie ma to jak pokombinować ciutke i człowiek trochę zaoszczędzi............ :lol:
_________________
niestey Tempra upadła, teraz Punto będzie pomykać...
I już nie ma puntolota, jest piękna niebieska cool jazzowa Linea............
  
 
 
magol 
witamy nowego


Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 9
Skąd: katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-11-2006, 13:16   

Ja miałem zawieszoną szczotke w rozruszniku

** Dodano: 08-11-2006, 13:16 **
Ja miałem zawieszoną szczotke
  
 
szatkoś 



Wiek: 40
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 26
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-11-2006, 09:17   

moim zdaniem to na bank nie styka kabelek od rozrusznika (taki mały, pod tym grubym czerwonym, albo wogóle sie zsunął z blaszki.) ja miałem identycznie i ten malutki kabelek był tego powodem.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load