Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Poliuretanowe tuleje zawieszenia
Autor Wiadomość
Dawid 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 183
Skąd: Kraków/Kielce
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-09-2011, 16:57   Poliuretanowe tuleje zawieszenia

Widziałem już kilka ofert z takimi tulejami. Ktoś wie czy to zdaje egzamin, jak z wytrzymałością, prowadzeniem? Ostatnio widziałem jak ładowali takie coś do Gralki że niby dużo lepsze od oryginalnych gumowych.
_________________
Było Tipo 2.0 8v GT
Było Tipo Sedicivalvole
Jest Tipo Sedicivalvole Abarth
  
 
 
mac1us 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 147
Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-09-2011, 17:15   

Popatrz najpierw na cenę, nie przeraża Cię ona. Mój brat z tyłu w bmw ma poliuretanowe tuleje, ale było stosunkowo tańsze od tych, które są do Tipo itp.
  
 
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-09-2011, 17:17   

Dawid, do przodu nie ma to sensu bo jak nie padną tuleje to padnie sworzeń także i tak będzie trzeba kupić nowy wahacz.
  
 
miro91 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 200
Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 18-09-2011, 18:51   

Dawid, znalazłeś gdzieś ofertę tych "gum" do TT?
_________________
TIPO 1.4 - zostało sprzedane ;(

TIPO SEDICIVALVOLE
  
 
 
mac1us 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 147
Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-09-2011, 19:45   

Wystarczy poszukać deuter olkusz powerflex.
  
 
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 18-09-2011, 19:49   

Młody, ma racje!
_________________
aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg
     assistance   Moneta
 
 
Dawid 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 183
Skąd: Kraków/Kielce
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-09-2011, 20:56   

Po pierwsze nigdzie nie napisałem że do Tipo chcę to wrzucić. Chodziło mi o to czy ktoś się z tym spotkał i wie jak się zachowuje.
Po drugie mac1us, pokazał że jak ktoś poszuka to znajdzie nawet do Tipo.

Ponawiam pytanie, kto się spotkał z takimi wynalazkami na samochodzie?
_________________
Było Tipo 2.0 8v GT
Było Tipo Sedicivalvole
Jest Tipo Sedicivalvole Abarth
  
 
 
mac1us 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 147
Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-09-2011, 21:11   

Poszukaj na forum Fiatów Coupe, tam oszołomy mają po 300+ koni mechanicznych i na dobrej oponie mają problemy, bo właśnie owe tuleje im wyrywa. Ja osobiście trochę słabo to widzę kupować wahacz za 150 zł(specjalnie pisze tyle, nie chodzi mi o najtańszy) i na wstępie wywalać nowe tuleje i zakładać poliuretanowe. Całość operacji wyjdzie przynajmniej 300 zł za sztukę, a wytrzyma np. 15 tys km, a cholera wie czy ponownie uda się operacja ściągnięcia ich bez uszkadzania i przekładanie do nowych.
  
 
 
Dawid 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 183
Skąd: Kraków/Kielce
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-09-2011, 21:39   

mac1us, a jak w BMW się spisują? Pytam bo dziwi mnie że ludzie zachwalają poliuretany a jak na razie nie widziałem zbyt pochlebnych opinii o nich. Jeszcze nie widziałem jednoznacznej odpowiedzi że są lepsze i opłaca się dopłacić (zaznaczam - nie mówię o Tipo). Na forum alfy było kilka dobrych i złych. Druga sprawa, to że jeśli ktoś na padnięte wahacze założy nowe tuleje/sworznie to będzie szczęśliwy... ale jak wypadają w porównaniu do nowych gumowych jeszcze nikt nie napisał/nie znalazłem.
_________________
Było Tipo 2.0 8v GT
Było Tipo Sedicivalvole
Jest Tipo Sedicivalvole Abarth
  
 
 
mac1us 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 147
Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-09-2011, 21:48   

I tutaj też Ci nie udzielę jednoznacznej opinie na tak, czy nie. Praktycznie zaraz po kupnie w bmw przerabiałem belkę z tyłu tak by dało się regulować kąt pochylenia koła oraz zbieżność, będą twardsze, bo są pełne i są mniej elastyczne niż zwykła guma i tutaj może też być minus tzn. mogą piszczeć i przenosić większe drgania na budę. Na 100% nie sprawdzają się np. łączniki elastyczne wału napędowego, bo niby bardziej odporne rozpadają się niemal od razu, bo nie mają oplotu ze sznurka, czy drutu.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load