|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Poliuretanowe tuleje zawieszenia |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 183 Skąd: Kraków/Kielce
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-09-2011, 16:57 Poliuretanowe tuleje zawieszenia
|
|
|
Widziałem już kilka ofert z takimi tulejami. Ktoś wie czy to zdaje egzamin, jak z wytrzymałością, prowadzeniem? Ostatnio widziałem jak ładowali takie coś do Gralki że niby dużo lepsze od oryginalnych gumowych. |
_________________ Było Tipo 2.0 8v GT
Było Tipo Sedicivalvole
Jest Tipo Sedicivalvole Abarth |
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-09-2011, 17:15
|
|
|
Popatrz najpierw na cenę, nie przeraża Cię ona. Mój brat z tyłu w bmw ma poliuretanowe tuleje, ale było stosunkowo tańsze od tych, które są do Tipo itp. |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 18-09-2011, 17:17
|
|
|
Dawid, do przodu nie ma to sensu bo jak nie padną tuleje to padnie sworzeń także i tak będzie trzeba kupić nowy wahacz. |
|
|
|
|
miro91
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 200 Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 18-09-2011, 18:51
|
|
|
Dawid, znalazłeś gdzieś ofertę tych "gum" do TT? |
_________________ TIPO 1.4 - zostało sprzedane
TIPO SEDICIVALVOLE |
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 18-09-2011, 19:49
|
|
|
Młody, ma racje! |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
Dawid
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 183 Skąd: Kraków/Kielce
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-09-2011, 20:56
|
|
|
Po pierwsze nigdzie nie napisałem że do Tipo chcę to wrzucić. Chodziło mi o to czy ktoś się z tym spotkał i wie jak się zachowuje.
Po drugie mac1us, pokazał że jak ktoś poszuka to znajdzie nawet do Tipo.
Ponawiam pytanie, kto się spotkał z takimi wynalazkami na samochodzie? |
_________________ Było Tipo 2.0 8v GT
Było Tipo Sedicivalvole
Jest Tipo Sedicivalvole Abarth |
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-09-2011, 21:11
|
|
|
Poszukaj na forum Fiatów Coupe, tam oszołomy mają po 300+ koni mechanicznych i na dobrej oponie mają problemy, bo właśnie owe tuleje im wyrywa. Ja osobiście trochę słabo to widzę kupować wahacz za 150 zł(specjalnie pisze tyle, nie chodzi mi o najtańszy) i na wstępie wywalać nowe tuleje i zakładać poliuretanowe. Całość operacji wyjdzie przynajmniej 300 zł za sztukę, a wytrzyma np. 15 tys km, a cholera wie czy ponownie uda się operacja ściągnięcia ich bez uszkadzania i przekładanie do nowych. |
|
|
|
|
Dawid
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 183 Skąd: Kraków/Kielce
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-09-2011, 21:39
|
|
|
mac1us, a jak w BMW się spisują? Pytam bo dziwi mnie że ludzie zachwalają poliuretany a jak na razie nie widziałem zbyt pochlebnych opinii o nich. Jeszcze nie widziałem jednoznacznej odpowiedzi że są lepsze i opłaca się dopłacić (zaznaczam - nie mówię o Tipo). Na forum alfy było kilka dobrych i złych. Druga sprawa, to że jeśli ktoś na padnięte wahacze założy nowe tuleje/sworznie to będzie szczęśliwy... ale jak wypadają w porównaniu do nowych gumowych jeszcze nikt nie napisał/nie znalazłem. |
_________________ Było Tipo 2.0 8v GT
Było Tipo Sedicivalvole
Jest Tipo Sedicivalvole Abarth |
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-09-2011, 21:48
|
|
|
I tutaj też Ci nie udzielę jednoznacznej opinie na tak, czy nie. Praktycznie zaraz po kupnie w bmw przerabiałem belkę z tyłu tak by dało się regulować kąt pochylenia koła oraz zbieżność, będą twardsze, bo są pełne i są mniej elastyczne niż zwykła guma i tutaj może też być minus tzn. mogą piszczeć i przenosić większe drgania na budę. Na 100% nie sprawdzają się np. łączniki elastyczne wału napędowego, bo niby bardziej odporne rozpadają się niemal od razu, bo nie mają oplotu ze sznurka, czy drutu. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|