|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Stacyjka |
Autor |
Wiadomość |
adik1989
Wiek: 35 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 79 Skąd: Kutno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 03-06-2009, 17:33 Stacyjka
|
|
|
Mam problem ze stacyjką w mojej temprze. Gdy zablokuje mi się kierownica to z nie mogę jej odblokować, dopiero po długim ruszaniu kierownicą i kluczykiem się udaje - czy jest na to jakiś sposób czy może u mnie jest coś popsute ? |
_________________ ...:::DlaZiomówSzacunekDlaFrajerówPogarde:::.. |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 03-06-2009, 18:17
|
|
|
to normalne, tyle ze przy delikatnym poruszaniu jednoczesnie kluczykiem i kierownica powinien sie dac przekrecic kluczyk i odblokowac kierownica. wlasciwie u mnie to jest sekunda. mysle ze to kwestia wprawy, no chyba, ze masz cos faktycznie uszkodzone. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
adik1989
Wiek: 35 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 79 Skąd: Kutno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 03-06-2009, 18:30
|
|
|
Nie nie właśnie uważam również, że to kwestia wprawy bo koleś od którego kupowałem temprę to również powiedział mi to samo . Przestałem blokować kierownice i jest ok |
_________________ ...:::DlaZiomówSzacunekDlaFrajerówPogarde:::.. |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-06-2009, 21:50
|
|
|
mam to samo zawsze jak wysiadam to nogą zahaczę i zablokuję kierownicę, ale rzadko mam problem z odblokowaniem, na początku mnie to irytowało, a teraz to norma i sie przyzwyczaiłem |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
adik1989
Wiek: 35 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 79 Skąd: Kutno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 03-06-2009, 22:34
|
|
|
Też mieli pomysły by takie coś wymyślać nazwałbym ten system "Ochrona przed kradzieżą dla nie wprawionych "
Jakiś to sens ma, ale ile sie przy tym razy wymieni słowo k** to już swoja droga |
_________________ ...:::DlaZiomówSzacunekDlaFrajerówPogarde:::.. |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 04-06-2009, 21:08
|
|
|
adik1989 napisał/a: | "Ochrona przed kradzieżą dla nie wprawionych " | zawsze jakiś procent złodziei odpadał |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Karol
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2006 Posty: 104 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 16-06-2009, 21:19
|
|
|
Panowie miałem identyczny problem polecam użycie zapasowego kluczyka prawdopodobnie stary się już troche wytarł (bynajmiej mi to pomogło)
pozdrawiam |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-06-2009, 21:29
|
|
|
ja mam to samo na wszystkich kluczykach, zresztą nie raz kluczyk spadł mi pod nogi podczas jazdy |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 07-10-2009, 20:05
|
|
|
hehe staly problem, przerabiałem juz to kilka razy w tipo, pozniej w marysce, multipli i konczac na tipie ktory przywiazlem dwa tygodnie temu.. Wiec jak juz sie blokuje na amen to raczej drobny remont by sie przydal a mianowicie..
Dla tych co nie wiedzą jak wyciagnac stacyjke.. oczywiscie trzeba zdjąc spodni plastki ten pod kierownicą, jesli nam sie uda to przekrecamy kluczyk na pozycje MAR. Nastepnie poszukujemy 'ząbka' ktory jest od strony silnika w stacyjce, musimy go wcisnac a nastepnie za kluczyk wyciągnąc stacyjke ( Zabek musi byc dobrze wcisniety by nie zablokowal go plastik ), jesli jednak kluczyk w kazdej pozycji sie nei blokuje tzn mozna go zawsze wyjac w kazdej pozycji to neistety zostaje podwazanie srubokretem... jakby ktos potrzebowal to skleje jakąs fotoopowiesc z tej dlubaniny. Jesli chodzi o reszta, we wkladzie są blaszki ktore lubią sie wyrabiac, najprosciej jest wywalac po jeden i probowac w rekach czy sie przekreca, do skutku. Jednak na koncu trzeba sprawdzic czy stacyjka nie przekreca sie byle kluczem do kół czy innym kluczykiem fiata.. to taki najprostszy sposob typowe rzemiosło ale pomaga;). |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|