Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
przeskakująca iskra między świecą a kablem
Autor Wiadomość
Jędrzej 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 154
Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 11-12-2008, 21:01   przeskakująca iskra między świecą a kablem

po wymianie paska który wcześniej zerwało auto nie pali na małych obrotach na jeden tłok na wysokich też tak jakby kulał i jak zdejme kapturek z tej świecy i trzymam go blisko świecy to przeskakuje iskra miedzy kapturkiem kabla a łebkiem świecy i nie ma żadnej różnicy jak ddstawie dalej kapturek czyli nie pali na ten tłok i powiedzcie mi czego to moze być wina a świeca wkręcona w inny tłok śmiga jak trzeba
_________________
TEMPRA '94 1.6 i.e mpi/LPG 159A3.046 przerobiony na 159B9.000
http://www.youtube.com/watch?v=VSUzXOKi_BI

http://forum.tempra.org/a...tm?user_id=2692
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 11-12-2008, 21:09   

Jędrzej, braku komprechy na tym garku, piszesz ze zerwalo pasek, zawory OK? szczelnosc byla sprawdzana?
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Jędrzej 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 154
Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 11-12-2008, 21:11   

nie była sprawdzana, czyli głowica do roboty teraz czy sie opłaca czy lepiej kupić inny silnik o pytanie silnik 1.8 lub 2.0 podejdzie do mojej skrzyni, jeszcze pytanko długo pojeżdże z tą usterką??
_________________
TEMPRA '94 1.6 i.e mpi/LPG 159A3.046 przerobiony na 159B9.000
http://www.youtube.com/watch?v=VSUzXOKi_BI

http://forum.tempra.org/a...tm?user_id=2692
  
 
sniff 



Wiek: 44
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 172
Skąd: Zduńska Wola
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 12-12-2008, 16:30   

Najpierw sprawdź zawory i jeżeli będą dobre to sprawdź kompresję, jeżeli będzie dobra to poszukamy problemu gdzie indziej.
_________________
Żyj szybko i nie patrz na przeszłość
Moje autko:
Tipo 1.4 1992r motor 159A2.000
http://sk2.pl/sniff
     assistance
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 12-12-2008, 18:55   

sniff napisał/a:
Najpierw sprawdź zawory i jeżeli będą dobre to sprawdź kompresję

Chyba na odwrót, pierw kompresja a jak jest coś nie tak to szukanie przyczyny dlaczego.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
sniff 



Wiek: 44
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 172
Skąd: Zduńska Wola
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 12-12-2008, 22:14   

romano, zgadza się masz rację. Myślałem dobrze, ale źle pisałem :sciana:
_________________
Żyj szybko i nie patrz na przeszłość
Moje autko:
Tipo 1.4 1992r motor 159A2.000
http://sk2.pl/sniff
     assistance
 
 
Jędrzej 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 154
Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 12-12-2008, 23:47   

chyba przez zerwanie paska podkrzywił sie zawór bo ciśnienie jest liche 4 bary
_________________
TEMPRA '94 1.6 i.e mpi/LPG 159A3.046 przerobiony na 159B9.000
http://www.youtube.com/watch?v=VSUzXOKi_BI

http://forum.tempra.org/a...tm?user_id=2692
  
 
sniff 



Wiek: 44
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 172
Skąd: Zduńska Wola
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 13-12-2008, 08:29   

No to już masz rozwiązanie. Musisz zrobić zawory, wyregulować i będzie git.
_________________
Żyj szybko i nie patrz na przeszłość
Moje autko:
Tipo 1.4 1992r motor 159A2.000
http://sk2.pl/sniff
     assistance
 
 
Jędrzej 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 154
Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 13-12-2008, 10:06   

tak tylko czy opłaca sie robić głowice czy nie lepiej kupić drugi silnik
_________________
TEMPRA '94 1.6 i.e mpi/LPG 159A3.046 przerobiony na 159B9.000
http://www.youtube.com/watch?v=VSUzXOKi_BI

http://forum.tempra.org/a...tm?user_id=2692
  
 
topdrive 



Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 275
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 13-12-2008, 10:47   

Jędrzej, zdejmij głowicę i zobacz. Zawory to nie żadne potężne koszty, a drugi motor nigdy nie wiesz w jakim stanie jest... :)
_________________
był Ford Fiesta Mk1 1.0 `80
był Fiat Tipo 1.4ie DGT `89
był Fiat Coupe 2.0 16v Turbo Plus `94 "Żaba"
był Honda SFX 50 Sport
jest Fiat Marea Weekend HLX 1.9 JTD `99
jest Fiat Coupe 2.0 16v Turbo Plus `94 "Jajecznica"
     assistance
 
 
Jędrzej 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 154
Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 14-12-2008, 18:24   

nie stety musze kupić nowy silnik bo z mojego wyszedł tłok bokiem pomóżcie znaleść silnik taki jak mój w dobrym stanie i tanio
_________________
TEMPRA '94 1.6 i.e mpi/LPG 159A3.046 przerobiony na 159B9.000
http://www.youtube.com/watch?v=VSUzXOKi_BI

http://forum.tempra.org/a...tm?user_id=2692
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load