Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
takie mam pytanko...
Autor Wiadomość
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-03-2008, 09:14   takie mam pytanko...

Takie mam pytanko...
Chciałbym aby mój tipolot był żwawy na gazie, co do benzyny to stosuję ją tylko do odpalania i awaryjnie gdy gazu braknie. I tak mój głupi mózg wymyślił sobie żeby odetkać tipkowi dolot przez (między innymi) zwiększenie mu przepustnicy. Myślę że na gazie po takiej przeróbce byłby żwawszy (kiedyś taki patent zrobiłem w fordzie eskorcie i zapierd__a tak do dzisiaj - z tym że tylko na gazie). I teraz pytanie, czy po takim zabiegu będzie chciał wogóle na benzynie odpalać (obawiam się że za bardzo wtedy spierniczę stosunek paliwa do powietrza)?
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 13-03-2008, 09:34   

Nie powinno się nic stać ;) W końcu jak zdejmiesz obudowę wtrysku to co silnik wtedy zgaśnie? Nie ma przecież żadnej zwęrzki tylko prosto z atmosfery bierze powietrze.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-03-2008, 09:38   

No w sumie... czyli w sumie to już chyba byłby problem komputera żeby silnik był przy życiu (wzbogaciłby mieszanke albo coś)...
Myślałem też o założeniu dwu-przelotowego gaźnika, ale dręczy mnie to że nie wygodą było by odpalanie auta na pb, no i nie wiem czy elektryczna pompka paliwa nie utopiła by gaźnika ;)

** Dodano: 13-03-2008, 09:49 **
kufa... teraz mnie naszła myśl co zrobić z silnikiem krokowym i z cpp :( bo te elementy chyba muszą być żeby auto na pb żyło...
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 13-03-2008, 12:20   

Mówisz, że z wtrysku chcesz na gaźnik przejść?
Masz 149C2.046... to wtrysk GM'a ;) Nie ma digiplexa ;) Półbiedy jak byś miał zwykły jednopunkt który ma digiplexa (do zarządzania iskrą) oraz komputer do zarządzania mieszanką.

Szczerze, to za dużo mataczenia i przeróbek i to jeszcze przy tym silniku.
Chyba, że masz zapał czas, chęci i autko do zlotu zrobisz ;D

** Dodano: 13-03-2008, 12:21 **
By The Way, na LPG masz tak auto zmulone? W sumie masz tam pod maską 90 kucyków.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-03-2008, 14:02   

To znaczy myślałem o przejściu na gaźnik ale zrezygnowałem z tego pomysłu.
Zacząłem myśleć o przeróbce samej przepustnicy aby była większa, dzięki temu szybciej by się zbierał na lpg (tak przynajmniej myślę).
Co do jazdy na lpg, to nie ma źle, ale ciągle mi czegoś brakuje (kiepsko się zbiera od "dołu"-najpierw silnik "zabuczy" zanim się wkręci).
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load