|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
takie mam pytanko... |
Autor |
Wiadomość |
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-03-2008, 09:14 takie mam pytanko...
|
|
|
Takie mam pytanko...
Chciałbym aby mój tipolot był żwawy na gazie, co do benzyny to stosuję ją tylko do odpalania i awaryjnie gdy gazu braknie. I tak mój głupi mózg wymyślił sobie żeby odetkać tipkowi dolot przez (między innymi) zwiększenie mu przepustnicy. Myślę że na gazie po takiej przeróbce byłby żwawszy (kiedyś taki patent zrobiłem w fordzie eskorcie i zapierd__a tak do dzisiaj - z tym że tylko na gazie). I teraz pytanie, czy po takim zabiegu będzie chciał wogóle na benzynie odpalać (obawiam się że za bardzo wtedy spierniczę stosunek paliwa do powietrza)? |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 13-03-2008, 09:34
|
|
|
Nie powinno się nic stać W końcu jak zdejmiesz obudowę wtrysku to co silnik wtedy zgaśnie? Nie ma przecież żadnej zwęrzki tylko prosto z atmosfery bierze powietrze. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-03-2008, 09:38
|
|
|
No w sumie... czyli w sumie to już chyba byłby problem komputera żeby silnik był przy życiu (wzbogaciłby mieszanke albo coś)...
Myślałem też o założeniu dwu-przelotowego gaźnika, ale dręczy mnie to że nie wygodą było by odpalanie auta na pb, no i nie wiem czy elektryczna pompka paliwa nie utopiła by gaźnika
** Dodano: 13-03-2008, 09:49 **
kufa... teraz mnie naszła myśl co zrobić z silnikiem krokowym i z cpp bo te elementy chyba muszą być żeby auto na pb żyło... |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 13-03-2008, 12:20
|
|
|
Mówisz, że z wtrysku chcesz na gaźnik przejść?
Masz 149C2.046... to wtrysk GM'a Nie ma digiplexa Półbiedy jak byś miał zwykły jednopunkt który ma digiplexa (do zarządzania iskrą) oraz komputer do zarządzania mieszanką.
Szczerze, to za dużo mataczenia i przeróbek i to jeszcze przy tym silniku.
Chyba, że masz zapał czas, chęci i autko do zlotu zrobisz
** Dodano: 13-03-2008, 12:21 **
By The Way, na LPG masz tak auto zmulone? W sumie masz tam pod maską 90 kucyków. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-03-2008, 14:02
|
|
|
To znaczy myślałem o przejściu na gaźnik ale zrezygnowałem z tego pomysłu.
Zacząłem myśleć o przeróbce samej przepustnicy aby była większa, dzięki temu szybciej by się zbierał na lpg (tak przynajmniej myślę).
Co do jazdy na lpg, to nie ma źle, ale ciągle mi czegoś brakuje (kiepsko się zbiera od "dołu"-najpierw silnik "zabuczy" zanim się wkręci). |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|