komputer |
Autor |
Wiadomość |
Świstak
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 608 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-08-2008, 10:06 komputer
|
|
|
witam ja chciałem zapytać czy w moim aucie jest może komputer pokładowy bo nie wiem ? jeśli tak to jak on wygląda i gdzie może być ?
auto to Tipo 1.4 i.e. rocznik 1989 |
|
|
|
|
Sucre79
Pomógł: 30 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 1051 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 10-08-2008, 10:42
|
|
|
Świstak, masz komputer sterujący wtryskiem i znajduje się on po prawej stronie lekko nad nogami pasażera z przodu-taki prostokąt w plastikowej obudowie. |
_________________ Mój Chomik GSM
|
|
|
|
|
Świstak
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 608 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-08-2008, 22:44
|
|
|
Sucre79 dzięki za info a czy ten komputer podlega regulacji czy można jakoś przy nim pogrzebać żeby zmniejszyć spalanie bez szkody dla silnika ? |
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 1685 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 11-08-2008, 03:54
|
|
|
Świstak napisał/a: | a czy ten komputer podlega regulacji czy można jakoś przy nim pogrzebać żeby zmniejszyć spalanie bez szkody dla silnika ? |
możesz jedynie podjechać do jakiegoś warsztatu lub ASO ,aby go podpięli pod komputer ,wtedy wyjdą jakie masz błędy ,usterki lub co powoduje takie spalanie |
_________________ KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE |
|
|
|
|
Świstak
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 608 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-08-2008, 22:02
|
|
|
o to dobra sprawa tylko ciekaw jestem ile taka przyjemność kosztuje ? |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-08-2008, 22:24
|
|
|
Świstak napisał/a: | o to dobra sprawa tylko ciekaw jestem ile taka przyjemność kosztuje ? | 50 zł |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Przemek
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Lis 2007 Posty: 54 Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-08-2008, 14:01
|
|
|
Świstak zadzwoń pod ten nr. 504011680. Człowiek pracował w serwisie fiata ma teraz swój warsztat przed Kozią Górą. Odemnie brał około 30 zł za podłączenie pod kompa. Tylko ciężko troche z terminami. Pozdro.
Nie doczytałem początku postu. Mogą być problemy z twoim bo rok 89. Ja mam końcówke 93 i tylko on się podją mówił że do starszych ciężko z oprogramowaniem i niechsą się połączyć z kompem diagnostycznym. Ale dzwoń i pytaj. Aha podaj odrazu rok żeby niebyło rożczarowania. Przyokazji prowadzi też mechanikę Fiatów może to coś innego. |
_________________ Fiat Tempra 1.6 ie+gaz(Dolot i wydech Węglarski Motor Sport + BLOS) |
|
|
|
|
Jędrzej
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2008 Posty: 154 Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 29-08-2008, 14:18
|
|
|
A powiedzcie mi jak zrestartoać komputer inna metoda niż odłanczanie klemy minusowej czy może są jakieś styki tam które trzeba zewrzeć by sie zrestartował i czy błędy komputera moga być przyczyna ze rano nie moge go odpalić na bezynie kręce rozrusznikiem kręce i nic smierdzi bęzyną z tłumika ale nie odpala wiadomo zalewa go czy to moze być komputer a i dodam że jak go już odpale to później pali mi bez problemowo i na gazie terz chodzi |
_________________ TEMPRA '94 1.6 i.e mpi/LPG 159A3.046 przerobiony na 159B9.000
http://www.youtube.com/watch?v=VSUzXOKi_BI
http://forum.tempra.org/a...tm?user_id=2692 |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-08-2008, 15:32
|
|
|
Jedrzej, kompa resetujesz odpinając klemę z aku i wciskając pedał hamulca na ok minutę,
potem silnik odpalasz i bez dotykania gazu pozwalasz mu pracować dopóki nie włączy się wiatrak na chłodnicy - w tym czasie komp "uczy się" zachowania Twojego silnika
jeśli Ci go zalewa, to poszukaj informacji o tzw. niebieskim czujniku w kolektorze dolotowym |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Jędrzej
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2008 Posty: 154 Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
|
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-08-2008, 16:28
|
|
|
Jedrzej, zmierzyć go ohmomierzem w różnych temperaturach |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Jędrzej
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2008 Posty: 154 Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 01-09-2008, 11:53
|
|
|
yoyo napisał/a: | Jedrzej, kompa resetujesz odpinając klemę z aku i wciskając pedał hamulca na ok minutę,
potem silnik odpalasz i bez dotykania gazu pozwalasz mu pracować dopóki nie włączy się wiatrak na chłodnicy - w tym czasie komp "uczy się" zachowania Twojego silnika |
Zrobiłem tak jak mówiłeś zobaczymy czy to coś pomoże, silnik jak jest zimny naprzykład po nocy ciężko go odpalić po prostu nie hcce myslałem ze to coś z paliwem jest ale spróbowałem go odpalić rano na gazie i to samo jest nie chce odpalić czyli winy trzeba szukać dalej pewnie w tym czujniku tylko nie wiem jak on wyglada i dokładnie w którym miejscu on jest w silniku 1.6 mpi |
_________________ TEMPRA '94 1.6 i.e mpi/LPG 159A3.046 przerobiony na 159B9.000
http://www.youtube.com/watch?v=VSUzXOKi_BI
http://forum.tempra.org/a...tm?user_id=2692 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|