Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tipo RAJDÓWKA :-)
Autor Wiadomość
Mucha 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-03-2006, 22:27   Tipo RAJDÓWKA :-)

Mam takie pytanie. Czy ma ktos jakieś fotki tipo RAJDÓWEK ? Jesli mial by ktos jakies foto bym byl wdzieczny.Bo z tego co patrzac w Wawie n ulicach nie widzialem jeszcze zadnego tipo zrobionego w takim stylu. Mam zamiar zaczac jak zrobi sie cieplo tylko jak narazie brakuje mi koncepcjii. Chcialbym aby to wyszlo dosyc typowo. Jesli ktos ma jakies foto prosze zamiescic tu na forum lub na Mucha_tipo@vp.pl bede bardzo wdzieczny.

Dziekuje pozdrawiam.
_________________
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-03-2006, 11:44   

Dwa modele burago:


Tu coś jest ale to prywatne auto oklejkone naklejkami...


Taxi-burago 8)


Niedużo...

[ Dodano: 22-03-2006, 11:46 ]
Tak naprawde nie znajdziesz raczej zdjęć tipo, bo takie w żadnych wyścigach (chyba) udziału nie brało.
A jak chcesz go stylizować to się oprzyj na lanci delcie.
Poszeżenia fela, kolor... :roll:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Mucha 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-03-2006, 14:52   

Dzieki Raku. Wiec moja koncepcja jest wlasnie taka aby to wyszlo w miare ladnie. Bo z tego co piszesz i z tegoco ja wiem to nie bylo tipo rajdowek i chyba nie ma w polsce. Znajac samego siebie beda napewno kubeli i gleba :D zawias oczywiscie inny tez nie moge przesadzac ty zawiasem. Wyglad to napwno bedzie czerwony (kocham ten kolor) fele zostana pewno stalowki tylko biale lub alu biale. Zobacze jak bedzie wygladal po glebie. No i nadal prosze o foteczki jak ktos ma :0 Pozdrawiam.

P.S.
Wyjade mi sie ze to bedzie jedyna rajdówka TIPO :D
_________________
     assistance
 
 
bornek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 110
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 22-03-2006, 20:12   

Mucha napisał/a:
Wyjade mi sie ze to bedzie jedyna rajdówka TIPO



no napewno będzie to jedyna rajdówka z silnikiem 1,4


wiesz co Mucha, ale bez obrazy rajdówka z silnikiem 1,4 i 78km :sciana: :sciana: :sciana:


weż se wyobraź podjezdzasz gdzieś na jakieś osiedle ( oczywiście Tipo rajdowe będzie przykuwać oko ) podchodzi do ciebie koleś z jakiejś fajnej furki , mówi ci komplementy na temat twojego autka i sie pyta jaki masz silnik a ty co mu powiesz 1,4 i 78 km przecież to jest kupa smiechu i nic więcej

oczywiście nie krytykuje twojego pomysłu bo pomysł jest super ja tez nigdy nie widziałem rajdowego Tipo a tym bardziej rajdowego tipo z silnikiem 1,4 ja bym pomyslał na twoim miejscu na zmianie silnika albo kupic nowe tipo ale z jakimś 2,0 16vi wtedy rajdówke to rozumiem ale nie z 1,4

sam kiedyś chciałem dzwi okleić firmowymi naklejkami MOMO SPARCO itp ale jak se przypomniałem jaki ja mam silnik to se odpuściłem

a jeśli juz tak bardzo chcesz go przerabiać to poszukaj na niemieckich stronach zdjęć tipo rajdowych szwaby mają tego pełno
_________________
Fiat Tipo 1994 r. 1,4 benzyna + LPG , kolorek bordo

Opel Kadet 1990 r. 1,7 diesel, niebieski

Nissan Primera 1994 r. 2,0 1.6V benzyna+LPG

     Moneta
 
 
Mucha 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-03-2006, 20:35   

bornek napisał/a:
Mucha napisał/a:
Wyjade mi sie ze to bedzie jedyna rajdówka TIPO



no napewno będzie to jedyna rajdówka z silnikiem 1,4


wiesz co Mucha, ale bez obrazy rajdówka z silnikiem 1,4 i 78km :sciana: :sciana: :sciana:


weż se wyobraź podjezdzasz gdzieś na jakieś osiedle ( oczywiście Tipo rajdowe będzie przykuwać oko ) podchodzi do ciebie koleś z jakiejś fajnej furki , mówi ci komplementy na temat twojego autka i sie pyta jaki masz silnik a ty co mu powiesz 1,4 i 78 km przecież to jest kupa smiechu i nic więcej

oczywiście nie krytykuje twojego pomysłu bo pomysł jest super ja tez nigdy nie widziałem rajdowego Tipo a tym bardziej rajdowego tipo z silnikiem 1,4 ja bym pomyslał na twoim miejscu na zmianie silnika albo kupic nowe tipo ale z jakimś 2,0 16vi wtedy rajdówke to rozumiem ale nie z 1,4

sam kiedyś chciałem dzwi okleić firmowymi naklejkami MOMO SPARCO itp ale jak se przypomniałem jaki ja mam silnik to se odpuściłem

a jeśli juz tak bardzo chcesz go przerabiać to poszukaj na niemieckich stronach zdjęć tipo rajdowych szwaby mają tego pełno


Piszesz bardzo ok tez sie zgodze z toba ze 1.4 to jest lipa ale ten silnik ni bedzie w tym samochodzie.Robiac rajdowke mam na mysli doslownie rajdowke. Moim glownym celem jest wsadzenie inneo silnika napewno nie bedzie to 2.0 16V bo jak na rajdowke to malo KM ma z tego co wiem (albo nie) to ma chyba kolo 150 KM nie jestem pewien. Silniczek pewnie bedzie uturbiony (1.4 TURBO od UNO ---- żartuje :D ) narazie silnik zostaje jak jest. W sumie to wylad musi byc fajny :) Co do przyczepienia sie i kupy smiechu Twoim zdaniem masz racje ze tak jest. Ale silnik bedzie inny na 100 % OBIECUJE :D Pozdrawiam i prosze o kontynuowanie tematu.

mucha
_________________
     assistance
 
 
bornek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 110
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 22-03-2006, 20:40   

aha to ok bo z postu na górze wywnioskowałem ze masz zamiar go przerobić wizualnie tylko na rajdówke

jesli wpadną mi jakieś fotki to umieszcze na 100%

pozdrawiam
_________________
Fiat Tipo 1994 r. 1,4 benzyna + LPG , kolorek bordo

Opel Kadet 1990 r. 1,7 diesel, niebieski

Nissan Primera 1994 r. 2,0 1.6V benzyna+LPG

     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-03-2006, 20:41   

No widzisz, niektórzy wychodzą z założenia że auto ma wyglądać a nie jeździć... Aczkolwiek te 78km spokojnie daje rade w mieście.
Często problemem jest przy, nie dużym budżecie, połączyć wygląd i moc...
Auto, jak i przeróbki mechaniczne to studnia bez dna.

To pewne że fajnie móc połączyć jedno z drógim, ale często jest nawet nie wykonalne.
Poza tym takie prace można robić etapowo. Nikt nie powiedział, że ten 'projekt' skończy się tylko na wyglądzie.
Zresztą i tak wszystko jest jak narazie 'palcem po wodzie pisane'...
Mucha napisał/a:
Mam zamiar zaczac jak zrobi sie cieplo


Do tego jeszcze długo... :lol:

Zresztą tak czy siak uważam że żeby auto mogło szybko jeździć (mieć większą moc) musi mieć też ładną, nie pordzewiałą i nie stabilną budę bo inaczej by się rozjechało.
Nie twierdze że Muchy Tipek taki jest, ale napewno po kilku latach jakieś drobne poprawki blacharskie mu się przydadzą. 8)
POZDROS
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Jacacenty 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 991
Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 22-03-2006, 20:45   

Robiąc rajdówkę chcesz nią startować w rajdach, czy dla siebie?
Zmieniając silnik, nie dostaniesz homologacji (której T/T i tak już nie mają...).
_________________
*** \=/ ***
     assistance
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-03-2006, 21:38   

Mucha, sprawa jest prosta.
robisz zawias, wywalasz wnetrze, wstawiasz kubły, pasy, klatke itd.
A zewnętrznie to możesz zrobic na podstawie jakielkolwiek rajdówki o podobnych gabarytach i budowie(hatchbak)
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
bornek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 110
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 22-03-2006, 21:46   

koledzy według mnie kolega Mucha, chce autko zostawić normalne tylko ze z wyglądu na być inne i silnik chce wiekszy wczepić a pozatym wnętrze ma być czyli tapicera itp. ja to tak zrozumiał z tego co mucha napisał

pomysł jest ok i jestem bardzo ciekaw jak mu to wyjdzie
_________________
Fiat Tipo 1994 r. 1,4 benzyna + LPG , kolorek bordo

Opel Kadet 1990 r. 1,7 diesel, niebieski

Nissan Primera 1994 r. 2,0 1.6V benzyna+LPG

     Moneta
 
 
Mucha 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-03-2006, 21:59   

Widze ze temacik sie rozkreca z czego bardzo sie ciesze :D i dziekuje wszytskim i prosze o kontynuowanie :D

Akcja jest taka ze wzmocnienie konstrukcji czyli klatka jest jak najbardziej realna.
bornek napisał/a:
jesli wpadną mi jakieś fotki to umieszcze na 100%

trzymam za slowo :D
Raku napisał/a:
Aczkolwiek te 78km spokojnie daje rade w mieście

Masz racje ze daje rade i nie raz sie o tym przekonalem
Raku napisał/a:
Poza tym takie prace można robić etapowo.

Nigdzie mi sie nie spieszy :D
Raku napisał/a:
Zresztą i tak wszystko jest jak narazie 'palcem po wodzie pisane'...

Jak narazie tak :D
Jacacenty napisał/a:
Zmieniając silnik, nie dostaniesz homologacji (której T/T i tak już nie mają...).

To czemu 126p zostal zarejestrowany z silnkiem 1.2 (jesli o to chodzi) dostal papier i jest normalnie zarejestrowany (podkreslam jesli o to chodzi :D )

Dziekuje wszystkim i prosze o kontynuacje. :D
_________________
  
     assistance
 
 
Marcin - fiattipo.pl 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 1166
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-03-2006, 22:00   

Raku napisał/a:

Tak naprawde nie znajdziesz raczej zdjęć tipo, bo takie w żadnych wyścigach (chyba) udziału nie brało.


A tu kiedyś zaglądałeś? :roll:
_________________
Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl
     Moneta
 
Jacacenty 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 991
Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 22-03-2006, 22:03   

Cytat:
To czemu 126p zostal zarejestrowany z silnkiem 1.2 (jesli o to chodzi)

Nie miałem na myśli przeglądów, a homologację wg specyfikacji FIA.
_________________
*** \=/ ***
     assistance
 
 
Mucha 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-03-2006, 22:09   

Marcin - fiattipo.pl napisał/a:
Nie miałem na myśli przeglądów, a homologację wg specyfikacji FIA.


Sorki ale nie kumam o co chodzi ?? Mozesz jakos to inaczej wytlumaczyc ?? Rajdowka jest dla mnie a nie na wyscigi.
_________________
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-03-2006, 22:54   

Marcin - fiattipo.pl napisał/a:
A tu kiedyś zaglądałeś? :roll:


Pewnie że tak! :D

Zdjęć szukałem na googlu bo pamiętałem że gdzieś takie były, ale nie znalazłem! :doubt:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Jacacenty 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 991
Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 22-03-2006, 23:00   

Myślałem, że będziesz chciał Tipo startować w wyścigach. Pisząc o homologacji miałem na myśli dopuszczenie do pewnej klasy zawodów (m.in puchar PZM...) - www.fia.com/sport/Homolog...l_vehicles.html .
Jeśli nie - nie obowiązują Ciebie przepisy regulujące poszczególne przeróbki w aucie, więc sprawa się zamyka :) .
_________________
*** \=/ ***
     assistance
 
 
Mucha 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-03-2006, 00:23   

Jacacenty napisał/a:
więc sprawa się zamyka :) .


W sumie tez troche mojej winy ze nie powiedzialem ze to na moj uzytek przyznaje sie do bledu.Ale dzieki za uwage.

No i prosze o wpisy :D Pozdrawiam.
_________________
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-03-2006, 15:10   

Więc podstawą jest gleba, nie musi być ogromna, ale tak -30mm plus do tego amorki twardsze, np. bilstein B6.
Do tego trzeba wywalić całość ze środka (zrobić blacharkę) w firmie TRAX w Warszawie powinni ogarnąć temat klatki, napewno wzmocni i usztywni całą karoserię. Jeżeli miałaby być mega solidna i spełniać jakieś warunki/wymogi to jest inna firm (nie pamiętam :doubt: )
Reszta to kwestia malowania. Jak widać na załączonych obrazkach, szkoły są dwie:
1. Kolory jakie przyjdą Ci do głowy nanosisz na auto :idea: ;) :lol:
2. Autko malujesz na jakiś kolor, a następnie dodajesz jakieś inne akcenty kolorystyczne
A tak na serio to 'przyjmujesz' barwy sponsorów.

Jak jest już zawias i lakier to trzeba pomyśleć nad felgmi, a tu pole do popisu, bo jest ich masa.

Następnie trochę przerwy i zbieranie hajsu na swap silnika i układu hamulcowego! 8)
W tym czasie zastanawiamy się i poszukujemu odpowiadającym nam części. Zastanawiamy się czy będzie to silnik wolnossący czy turbo doładowany, potencjalnych dawców truchu jest...
POZDRO :crazy:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
picek 



Wiek: 50
Dołączył: 20 Lut 2006
Posty: 400
Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
Wysłany: 24-03-2006, 12:50   

Mucha chce zrobić auto na własny użytek.Auto ma być rozpoznawalne-tak mi się wydaje.Co to kogoś obchodzi jaki ma silnik.A co nie ma wyścigów np:cienko-cienko 700 900 i inne kategorie? Ja też mam tylko 1,4 i mam wlot powietrza, progi ,większy wydech ,alu fele ,szersze kapcie magnesy itp.{imam gdzieś co kto sobie myśli.MUCHA-rób tak żeby Tobie się podobało-w końcu Ty tym jeżdzisz i dla własnej przyjemności. Przepraszam jeśli kogoś uraziłem.
_________________
Audi
     assistance   Moneta
 
Mucha 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-03-2006, 19:16   

PICEK masz jak najbardzije racje ze autko ma byc rozpoznawalne i na moj uzytek. I masz racje ze zrobie jak bedzie mi sie podobac.Ale wole takze poznac zdanie innych na ten temat po jak narazie to na 100% brak koncepcjii. Poczytam i z wszystkich wypowiedzi wybiore najfajniesze dla mnie i zacznie sie budowa. Pozdrawiam i dziekuje za cenne uwagi i prosze o dalsze wpisy.
_________________
     assistance
 
 
bornek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 110
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 24-03-2006, 20:00   

Mucha, moja opinie znasz koncepcja ok tylko ten silnik kapke mały

picek napisał/a:
.A co nie ma wyścigów np:cienko-cienko 700 900 i inne kategorie


picek, jasne ze są tylko taki cienki ma owiele wiecej koni niz fabryczny a jeszcze nie widzałem zeby ktoś się ścigał z fabrycznym silnikiem jeśli ktos by wskoczył na tor z fabrycznym cienko to on by konczył pierwsze okrazenie a reszta by juz była po rozdaniu pucharów bo nikomu by sie nie chciało czekać az ten z fabrycznym zakonczy okrązenie

a z tego co mi wiadomo kolega Mucha, ma Fiata Tipo wiec nie nalezy poruwnywć go do cienkoli tylko do golfa , felicji i aut z tego segmentu jak juz
_________________
Fiat Tipo 1994 r. 1,4 benzyna + LPG , kolorek bordo

Opel Kadet 1990 r. 1,7 diesel, niebieski

Nissan Primera 1994 r. 2,0 1.6V benzyna+LPG

     Moneta
 
 
lincoln_ 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 140
Skąd: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 25-03-2006, 21:53   

bornek napisał/a:
Mucha, moja opinie znasz koncepcja ok tylko ten silnik kapke mały
a z tego co mi wiadomo kolega Mucha, ma Fiata Tipo wiec nie nalezy poruwnywć go do cienkoli tylko do golfa , felicji i aut z tego segmentu jak juz


O lubie takie tematy hehe;)
A wiec po kolei (mucha nie bedziesz sam;) )
Bronek - powiem Ci, ze jak porownujesz Tipo do feli to zdziwie Cie - w PZM jezdzily felicje 1,3 MPI (kumpel taka kupil, cale 70 koni hehe), takze tipo ze swoimi 78kucami nie wypada zle.
Co do tipo. Fajna baza na rajdowke, jednak model ten nie byl tak popularny jak inne samochody z tego segmentu. Co do 2,0 16V - podobne silniki maja astry GSi i jakos jezdza w rajdach, wiec nie bedzie za slaby. Co do rajdowki pokazowki- witam w klubie;)
Od pewnego czasu dlubie cos tam przy tipo.
1. Zawieszenie - wydaje mi sie, ze dobrym ukladem bedzie zanabyc sprezynki Eibacha ok 30cm w dol + standardowe amory. Jednak standardowe amory dac do regeneracji + utwardzanie. Wahacze moga zostac standardowe, nie ma sensu kupowania tulei jakichs wzmocnionych. Przy takich przerobkach bez rozporek sie nie obejdzie. A wiec rozporka przod+tyl.
2. Srodek - kubly to podstawa;) Do tego Kierownica tylko OMP Corsica;) Nie moze zabraknac rowniez pasow 3". Cale wnetrzne wybebeszyc, z klatka to znow nie jest tak wesolo. By to jakos wygladalo trzeba wydac lekko ok 1300zl. Mozna tez wstawic klatke za 700 ale rury beda szly z 30cm od bocznych slupkow. Jesli znow klatka to problem z szyberdachem... trzeba go wywalic i wstawic blache. Przydaloby sie rowniez obspawac nadwozie cale. Ja w moim mam OMP Corsice + Kubel a'la Sparco PRO2000+ Sabelty 6pkt. Niedlugo bede wstawial drugi kubelek z pasami. Na wakacje planuje wybebeszyc go calego. Z klatka sie narazie wstrzymuje. Do tego bede usuwal jeszcze oryginalne prowadnice foteli by ladnie siedziec jak najnizej.
3. Uklad hamulcowy - Najlepiej wrzucic zaciski i tarcze od 2,0 16V (do tego 1,4). Ew. dokupic rowkowane i nawiercane tarcze. Do tego ladny hamulec hydrauliczny reczny by ladnie na miescie zawracac na raz dwa TRZY:).
4. Buda - jak juz mowilem obspawac, do tego trzeba jakos ladnie pomalowac srodek (bialo).
Uklad wydechowy - chyba duzo mowic nie musze;) - Przelot- jedyny sluszny;) Aktualnie po problemach z niebieskimi mam zamontowana puszke z tylu. Jest cicho.
5. Silnik - O robieniu silnika duzo mozna pisac. Ja tam swojego 1,4 zmieniam na 1,6. Pozniej bede sie bawil, narazie malo wazne, bo silnik nie jest najwaznieszy. Obowiazkowo plyta pod silnik i ew. bak. Taka z 8mm - 350zl po znajmosci sam material (1x1m). Bo jak juz sie ma rajdowke to az zal nie przycinac zakretow;) Wiec kawalki mozna tez przymocowac do wahaczy, co by sie nie giely tak czesto.
6. Wyglad zewnetrzny - to najwazniejsze. Jak to ma byc rajdowka to obowiazkowe oklejenie. Nie jak tu ktos pisal pomalowanie. Koszt wzoru i oklejenia pojazdu to cos kolo klocka;(. Z tego co widzialem najlepiej wychodzi klejenie na bialym kolorze. Zreszta samochod mozesz okleic caly (jak to typowe rajdowki) i z czerownego zrobic zolty;P Felgi: Co kto lubi, dla mnie felga powinna miec tylko mialy kolor. Wzor to najlepiej takze z duza iloscia ramion. Od biedy mozna machnac na bialo stalufelgi i na takich posuwac, tez ladnie wyglada. Do tego ladne chlapacze z linoleum;) Mozna tez poszukac jakichs nakladek na nadkola, lub znalezc nadkola ala delfaHF.Do tego fajnie wygladaja zapinki na masce + elektrownia, ew hlao na stale zamocowane. Fajnie by bylo jeszcze okleic wszystkie szyby minimalnie przyciemniona szyba. No i flagi + Xsywy na szybe;)

To chyba wszystko co chcialem powiedziec. Moj gg to 1135336, chetnie porozmawiam na jedyne sluszne tematy(rajdy;) ) A o to kilka moich fotek:


Tipo robie do KJSow, ale w wiekszosci to lansuje sie po miescie+ robie zdjecia na rajdach. Ale nie ma osoby ktora by sie nie odwrocila jak slyszy glosny wydech brzmiacy jak rajdowka a nie jak umc umc.
PS. Nie chce ktos klatki od lanosa pucharowego kupic ?
Na koniec link:
http://www.sfconline.org....sp?TOPIC_ID=893
http://www.performansteam.com/tipocup.htm ( i tu rocznikami)
_________________
Z rajdowym pozdrowieniem Lincoln
BYŁ Fiat Tipo EVO II 1,4ie PMS Edition
www.rajdowy.info | gg#1135336
"Mamy swój świat, w którym...zapach palonej gumy"
  
  
 
 
Marcin - fiattipo.pl 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 1166
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-03-2006, 22:05   

lincoln_ napisał/a:

tipo ze swoimi 78kucami nie wypada zle.


Tak na marginesie, nie uwierzę że z tego silnika nie da się wydusić jeszcze paru koni mechanicznych :)
_________________
Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl
     Moneta
 
lincoln_ 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 140
Skąd: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 25-03-2006, 22:27   

Marcin - fiattipo.pl napisał/a:

Tak na marginesie, nie uwierzę że z tego silnika nie da się wydusić jeszcze paru koni mechanicznych :)


Z takiej feli mozna wycisnac 90 kucy to z tipo pewnie tez sie da. Jeszcze jak jest na gazniku to...:)

http://videos.streetfire....3FE3D2C5FAD.htm

:> :>:>
_________________
Z rajdowym pozdrowieniem Lincoln
BYŁ Fiat Tipo EVO II 1,4ie PMS Edition
www.rajdowy.info | gg#1135336
"Mamy swój świat, w którym...zapach palonej gumy"
  
 
 
picek 



Wiek: 50
Dołączył: 20 Lut 2006
Posty: 400
Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
Wysłany: 25-03-2006, 22:27   

ż tego co czytałem,z reguły idzie z każdego silnika wydobyć bezpieczne 30%-bez szkody dla jednostkinapędowej.
_________________
Audi
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load