Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
niemiłe zaskczenie przy przekładaniu kół na letnie-ruda
Autor Wiadomość
qwasimodo 



Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 91
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-03-2011, 13:05   niemiłe zaskczenie przy przekładaniu kół na letnie-ruda

Witam, przy przekładaniu kół spotkała mnie nie miła niespodzianka z prawego przodu,
zauwazylem ubytek w blasze spowodowany rdzą tym bardziej to smutne bo ogólnie z zewnątrz i od spodu nic nie rzucało się w oczy jak kupowałem.

Pytanie czy to groźna sprawa?
nie mam foto ale zaznaczylem to mnjw. na zdjęciu jakie znlazlem na forum

To co na czerwono to ubytek zjedzony przez rdzę mam tak z prawej strony przód
  
 
robertRK 


Pomógł: 7 razy
Wiek: 49
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 523
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 23-03-2011, 14:22   

Nadkole wewnętrzne ... najplepiej w tym wypadku wyciąć ten kawałek i wspawać wstawkę konserwacja i powinno być ok ... w końcu to element nośny nadwozia
_________________
Roberto :)
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC
     assistance   Moneta
 
qwasimodo 



Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 91
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-03-2011, 17:41   

taka cienka blaszka jest elementem nośnym?
  
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 23-03-2011, 20:55   

Toż właśnie patrzę co tu moja fota robi :lalala:
qwasimodo, nie wydaje mi się żeby to był element nośny, ale wspawać coś można żeby to miało swój kształt.
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 23-03-2011, 21:15   

do tej blachy przytwiredzona jest z drugiej strony podluznica ,a po za tym w samochodzie nie ma nie potrzebnej blachy popatrzcie progi 2 kawalki blachy zgrzane ze soba a jeden zgnije i lewarek wpada do srodka auta przez podloge
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
qwasimodo 



Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 91
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-03-2011, 21:41   

jak kupowałem oglądałem go od spodu podłużnica była okej, auto było na przeglądzie diagnosta schodził do kanału z latarką i nic nie mówił dop. zauważyłem d
to po zdjeciu koła.

Troszkę mnie wystraszyłes z tą podłużnicą, chciałem trochę pojezdzic nim bez roboty
  
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 23-03-2011, 21:46   

MARIOVIRUS napisał/a:
do tej blachy przytwiredzona jest z drugiej strony podluznica

ale sam ten element nie jest elementem nośnym.
MARIOVIRUS napisał/a:
w samochodzie nie ma nie potrzebnej blachy

No to oczywiste, gdyby była to już bym ją dawno zdemontował :lalala:
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load