Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wolne obroty
Autor Wiadomość
maro.marek 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 137
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-12-2007, 16:15   wolne obroty

witam! mam tipo 2.0 8v iproblemy z jazdą naPB. nie mam wolnych obrotów, autko chodzi nie równo dym z rury czarny i brak mocy na wlnych obrotach gasnie
_________________
maro.marek
     assistance   Moneta
 
 
tad42 


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 93
Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 04-12-2007, 14:56   

Jesli masz silniczek na wtrysku to sprawdz silniczek wolnych obrotow, czyli tzw. krokowiec, u mnie jest podobnie tylko obroty czasami dochodza do 2000 na luzie i wiem,ze to krokowiec,bo bylem u mechanika, ktory stwierdzil,ze lepiej gdy obroty wzrosna nizby mial gasnac (tez mi odkrycie hehe)...
_________________
tp
  
 
 
GrzesiekK 


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 146
Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 04-12-2007, 15:26   

maro.marek odpowiedz jest prosta koszt około 25 zł. na 100% jest to czyjnik cieczy chłodzącej ten niebieski na dwa piny. Nierówna praca i dym to dlatego ze pracuje na 3 gary. Znajduje się on po prawej strony silnika obok termostatu.
Panie tad42 w silnikach 2.08V niema silnika krokowego jest elektrozawór znajduje sie on miedzy silnikiem a akumulatorem dochodzi do niego dwa węże o srednicy ok. 2,5 cm i wtyczka na dwa piny.
Ale za twoje problemy maro.marek odpowiada tylo ten czyjnik poprostu podaje zły opór i komputer odbiera dane ze silnik jest ciepły i nie włącza ssania i dlatego gaśnie.
  
 
 
maro.marek 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 137
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-12-2007, 22:38   

GrzesiekK wymieniłem ten czujnik (coprawda używka i niesprawdzony),zrobiłem reset kompa i NIC. :sciana: jakiś nowy pomysł
_________________
maro.marek
     assistance   Moneta
 
 
GrzesiekK 


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 146
Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 05-12-2007, 07:40   

Sprawdz jeszcze wszystkie wężyki od podciśnienia i EGR-u, wąż od przepustniczy do elektrozaworu brak obrotów może być spowodowany pęknęciami na tych weżykach, weżyk od czyjnika ciśnienia w kolektorze dolotowym (map sensor) też moze być uszkodzony i bedą takie objawy z obrotami. Co do dymienia to sprawdz ciśnienie na tłokach, sprawdz kable od wysokiego napięcia, świece. A następstwem dymienia z rury moze być uszkodzenie sondy. Jak masz miernik uniwersalny z możliwością zmierzenia temperatury to sprawdz ten czujnik niebieski od wody. Sprawdz też czujnik zasysanego powietrza on też daje dane do kompa i ten moze pracować w trybie awaryjnym. Silniki 2.0 8V są bardzo wytrzymałe tylko mają jedna wade podciśnienie.

** Dodano: 05-12-2007, 07:42 **
Napisz jeszcze co wymieniłeś
  
 
 
maro.marek 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 137
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-12-2007, 18:32   

poczekam na twoje materiały i zaczne od wyeliminowania podcisnienia dopiero bede szukał dalej
_________________
maro.marek
     assistance   Moneta
 
 
GrzesiekK 


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 146
Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 09-12-2007, 16:20   

Wysłałem je w czwartek priorytetem wrazie czego pytaj.
  
 
 
maro.marek 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 137
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 12-12-2007, 10:24   

pocisnienia prawie wszystkie podpiołem znalazlem jeszcze blad w podpieciu wtryskiwacza pozostalo tylko podcisnienie idace od gardzieli przepustnicy(z przodu auta) do napisałes odmy,a ja nie moge znalesc krućca przy odmie zeby go tam wcisnac. efekt juz widac autko chodzi lepiej ale ssanie jeszcze trzeba dopracowac
_________________
maro.marek
     assistance   Moneta
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 12-12-2007, 13:45   

maro.marek, a jak spalanie? nadal rodem z Ziła?
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
maro.marek 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 137
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 12-12-2007, 23:40   

ostatni wynik 27 lpg ,dużo ale lepiej niż ostatni pomiar (50 l) ale teraz autko jezdzi jak rakietka.dzisiaj ustawiłem CPP została wymiana sondy i dalej brak pomysłów

** Dodano: 13-12-2007, 16:57 **
kolejny wynik spalania 28 litrów lpg

** Dodano: 14-12-2007, 13:10 **
wymiana sondy dokonana wynik 26litrów LPG

** Dodano: 30-12-2007, 15:08 **
jutro wymieniam kable ,swiece ,palec i kopulke moze to cos pomoze
_________________
maro.marek
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load