Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Stacyjka
Autor Wiadomość
adik1989 



Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 79
Skąd: Kutno
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-06-2009, 17:33   Stacyjka

Mam problem ze stacyjką w mojej temprze. Gdy zablokuje mi się kierownica to z nie mogę jej odblokować, dopiero po długim ruszaniu kierownicą i kluczykiem się udaje - czy jest na to jakiś sposób czy może u mnie jest coś popsute ?
_________________
...:::DlaZiomówSzacunekDlaFrajerówPogarde:::..
  
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 03-06-2009, 18:17   

to normalne, tyle ze przy delikatnym poruszaniu jednoczesnie kluczykiem i kierownica powinien sie dac przekrecic kluczyk i odblokowac kierownica. wlasciwie u mnie to jest sekunda. mysle ze to kwestia wprawy, no chyba, ze masz cos faktycznie uszkodzone.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
adik1989 



Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 79
Skąd: Kutno
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-06-2009, 18:30   

Nie nie właśnie uważam również, że to kwestia wprawy bo koleś od którego kupowałem temprę to również powiedział mi to samo . Przestałem blokować kierownice i jest ok :P
_________________
...:::DlaZiomówSzacunekDlaFrajerówPogarde:::..
  
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-06-2009, 21:50   

mam to samo zawsze jak wysiadam to nogą zahaczę i zablokuję kierownicę, ale rzadko mam problem z odblokowaniem, na początku mnie to irytowało, a teraz to norma i sie przyzwyczaiłem
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
adik1989 



Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 79
Skąd: Kutno
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-06-2009, 22:34   

Też mieli pomysły by takie coś wymyślać nazwałbym ten system "Ochrona przed kradzieżą dla nie wprawionych "

Jakiś to sens ma, ale ile sie przy tym razy wymieni słowo k** to już swoja droga :P
_________________
...:::DlaZiomówSzacunekDlaFrajerówPogarde:::..
  
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 04-06-2009, 21:08   

adik1989 napisał/a:
"Ochrona przed kradzieżą dla nie wprawionych "
zawsze jakiś procent złodziei odpadał :D
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Karol 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 104
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 16-06-2009, 21:19   

Panowie miałem identyczny problem polecam użycie zapasowego kluczyka prawdopodobnie stary się już troche wytarł (bynajmiej mi to pomogło)
pozdrawiam
     assistance
 
 skype
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-06-2009, 21:29   

ja mam to samo na wszystkich kluczykach, zresztą nie raz kluczyk spadł mi pod nogi podczas jazdy :)
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 07-10-2009, 20:05   

hehe staly problem, przerabiałem juz to kilka razy w tipo, pozniej w marysce, multipli i konczac na tipie ktory przywiazlem dwa tygodnie temu.. Wiec jak juz sie blokuje na amen to raczej drobny remont by sie przydal a mianowicie..

Dla tych co nie wiedzą jak wyciagnac stacyjke.. oczywiscie trzeba zdjąc spodni plastki ten pod kierownicą, jesli nam sie uda to przekrecamy kluczyk na pozycje MAR. Nastepnie poszukujemy 'ząbka' ktory jest od strony silnika w stacyjce, musimy go wcisnac a nastepnie za kluczyk wyciągnąc stacyjke ( Zabek musi byc dobrze wcisniety by nie zablokowal go plastik :zolta: ), jesli jednak kluczyk w kazdej pozycji sie nei blokuje tzn mozna go zawsze wyjac w kazdej pozycji to neistety zostaje podwazanie srubokretem... jakby ktos potrzebowal to skleje jakąs fotoopowiesc z tej dlubaniny. Jesli chodzi o reszta, we wkladzie są blaszki ktore lubią sie wyrabiac, najprosciej jest wywalac po jeden i probowac w rekach czy sie przekreca, do skutku. Jednak na koncu trzeba sprawdzic czy stacyjka nie przekreca sie byle kluczem do kół czy innym kluczykiem fiata.. ;) to taki najprostszy sposob typowe rzemiosło ale pomaga;).
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load