Problemy z obrotomierzem |
Autor |
Wiadomość |
jacplac111
Wiek: 33 Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 33 Skąd: Pietrowice Gł.
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 27-05-2010, 20:13 Problemy z obrotomierzem
|
|
|
Witam wszystkich mam problem z obrotomierzem napisze od razu co jest z nim nie tak.
Jak kopiłem auto obro działał normalnie ,musiałem wymienić cały silnik z cewka zapłonową .Około tydzień temu obrotomierz działał tak jak mu się podobało czyli "raz działał a raz nie".Teraz nie działa .
Na drugiej cewce też nie działa .
Czy idzie jakaś masa pod obrotomierz ? Gdzie się znajduje masa? Jak sprawdzić czy prąd dochodzi do niego? |
_________________ Niebieskie Tipo 1.4 gaźnik, bez diaglipex'a , BP+LPG ,1992r. |
|
|
|
|
Maciejko369
Wiek: 34 Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 16 Skąd: Police
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 27-05-2010, 22:56
|
|
|
A masz digitala czy analoga? To w sumie ważne żeby podać Ci lokalizację położenia punktu masy |
|
|
|
|
jacplac111
Wiek: 33 Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 33 Skąd: Pietrowice Gł.
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 28-05-2010, 15:52
|
|
|
zwykły analog |
_________________ Niebieskie Tipo 1.4 gaźnik, bez diaglipex'a , BP+LPG ,1992r. |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-05-2010, 22:00
|
|
|
jacplac111, przeczyść masę na podłużnicy pod akumulatorem,bo to częsty objaw padniętego obrotomierz i wskaźnika paliwa. |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
Maciejko369
Wiek: 34 Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 16 Skąd: Police
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 28-05-2010, 22:41
|
|
|
Kajlon a wiesz może jakie są kolory przewodów od obrotomierza w desce analogowej? Bo potrzbuje takich informacji. Nie chce mi się szukać po kolei chociaż i tak dużo znalazłem. |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-05-2010, 22:44
|
|
|
Maciejko369, idzie jeden , z tego co pamiętam to brązowo-biały |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
Maciejko369
Wiek: 34 Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 16 Skąd: Police
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 28-05-2010, 22:45
|
|
|
A nie wiesz skąd idzie ten kabelek? |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-05-2010, 22:52
|
|
|
z tego o widziałem to masz diesla, a w dieslu jest czujnik montowany do skrzyni biegów . Poczytaj tutaj http://forum.tempra.org/t...slem-vt8091.htm |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
Maciejko369
Wiek: 34 Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 16 Skąd: Police
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 28-05-2010, 22:58
|
|
|
Tak mam diesla 1,9 TD z intercoolerem. Wcześniej miałem w tym aucie silnik 1,6 benz i z tego właśnie mam problemy z niektórymi podłaczeniami w instalacji. A powiedz jak jjest montowana linka od licznika przy skrzyni. Jak z dieslem był dgt a ja mam analoga to da radę to jakoś podłączyć? |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-05-2010, 23:01
|
|
|
Maciejko369, w tym ci niestety nie pomogę |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
Maciejko369
Wiek: 34 Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 16 Skąd: Police
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 28-05-2010, 23:02
|
|
|
No trudno. Posiedze jutro i pomyślę nad tym ale wydaje mi sie ze do analoga jest inne podlaczenie. W dgt tam jest chyba prądniczka a w analogu jest ślimak. Oczywiście się mogę mylić |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-05-2010, 23:03
|
|
|
musiałbyś zobaczyć, czy w skrzyni masz otwór, taki jaki miałeś wcześniej na linkę
** Dodano: 29-05-2010, 00:04 **
Maciejko369, w analogu w skrzyni jest ślimak. |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-05-2010, 23:06
|
|
|
Maciejko369, do DGT z tego co kojaże, jest impulsator wsadzony w skrzynie a sygnał idzie kablem do licznika a jak masz analoga to linką. |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
Maciejko369
Wiek: 34 Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 16 Skąd: Police
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 28-05-2010, 23:11
|
|
|
To jak wyjmę ten impulsator to normalnie włoże linkę? To w sumie ostatnia rzecz jaka mi została do zrobienia w aucie.
Czyli muszę sobie zalatwic slimak :/ |
|
|
|
|
jacplac111
Wiek: 33 Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 33 Skąd: Pietrowice Gł.
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 29-05-2010, 10:24
|
|
|
Wyczyściłem masę powymieniałem śrubki i kabelki i działa ok. Dzięki
Teraz tylko linka od prędkościomierza i działa cały licznik hura |
_________________ Niebieskie Tipo 1.4 gaźnik, bez diaglipex'a , BP+LPG ,1992r. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|