|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[Benzyna] jaki silnik |
Autor |
Wiadomość |
wiki1982
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 853 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 02-12-2008, 00:14 [Benzyna] jaki silnik
|
|
|
Mam tipo 1.4 na gaźniku.Ponieważ wylatuje mi olej przez świece chce wymienić silnik.Jaki proponujecie.Chciałbym 2.0 lub 2.0 turbo.Orientujecie sie czy dużo byłoby zabawy zeby to przelozyc?
Pzdr
** Dodano: 02-12-2008, 00:15 **
moze jakies inne propozycje??? |
_________________ Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60 |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 02-12-2008, 06:28
|
|
|
wiki1982, na 2,0 to ogólnie jest baaaarsxzo duzo pracy i pieniedzy potrzebne, a o turbo nie wspomne
Zamien na 1,6 tam jest zero problemów poprostu przekładasz i jedziesz |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Sucre79
Pomógł: 30 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 1051 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 02-12-2008, 06:55
|
|
|
a najlepiej 1.6 DOHC. Masz w nim więcej koników niż w zwykłym 1.6 i naprawdę czujesz że jedziesz. |
_________________ Mój Chomik GSM
|
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-12-2008, 08:05
|
|
|
Sucre79 napisał/a: | a najlepiej 1.6 DOHC. Masz w nim więcej koników niż w zwykłym 1.6 i naprawdę czujesz że jedziesz. |
Tylko , że z 1,6 DOHC jest dokładnie tyle samo roboty , co z 2,0 : wymiana skrzyni , półosi , zwrotnic itp. ...
A i z tymi konikami - różnica żadna : 1,6 DOHC - 90KM , a któryś jednowałkowy 1,6 z Tempry ma 86 ! |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-12-2008, 09:12
|
|
|
wiki1982, poszukaj na forum,były juz takie tematy... Generalnie przekładka 2.0 do 1.6 mija sie z celem,chyba że masz dużo pieniedzy i czasu... |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-12-2008, 11:56
|
|
|
wiki1982, Wymieniaj na 1.6 na gaźniku, będzie najprościej i najlepiej żadnych DOHC za dużo roboty pot o by mieć 4KM więcej i trochę elastyczniejszą jednostkę. Tematów odnoście przekładki wszystkiego pomiędzy 1.6 a 2.0 było tle ze wstydziłbyś się zakładać kolejny generalnie wymaga to bardzo dużo pracy i części nie wystarczy sam silnik że skrzynią. Np. dla 2.0 (zresztą dla reszty też) wylatuje wszystko co jest z przodu czyli silnik + skrzynia, elektryka, cały zawias, układ przeniesienia napędu i cały układ hamulcowy. Z tyłu cały układ hamulcowy, nie orientuje się jak jest z zwieszeniem. Czyli nie wymieniasz tylko budy z wnętrzem to można sobie zrobić jak masz dużo czasu, chęci, kasy i drugie auto do jeżenia i traktować to jako hobby 1.6 to dobra jednostka w miarę dynamiczna. Na gaźniku bardzo prosta do naprawy odpada ci cała zabawa z czujnikami, sondami komputerkami, zwłaszcza ze teraz masz gaźnik. Do przełożenia był by silnik że skrzynią (choć ta na upartego mogła by zostać) do tego digiplex układ wydechowy zostaje ten sam o ile się nie mylę. ewentualnie jeśli posiadały już katalizator to będzie inny.
** Dodano: 02-12-2008, 12:07 **
schab napisał/a: | a któryś jednowałkowy 1,6 z Tempry ma 86 ! | właśnie na gaźniku |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 02-12-2008, 12:28
|
|
|
wiki1982, wymien na taki jak ja mam, 86KM, ladnie sie zbiera, a w tipku pewni jeszcze lepiej. Zadnych problemow z silnikiem jak dotad nie mialem. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
wiki1982
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 853 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 05-12-2008, 00:58
|
|
|
dzieki za rady.przekladam na 1.6.silnik juz mam ale nie wiem co prawda z jakim numerem.jeszcze nie patrzylem.
pzdr |
_________________ Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|