|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem z ogrzewaniem |
Autor |
Wiadomość |
andrzejdg
Wiek: 41 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 139 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 31-01-2005, 15:44 Problem z ogrzewaniem
|
|
|
Tak jak w temacie. W listopadzie wymieniałem termostat i wszystko było oki. Autko się grzało pięknie i wszystko było oki. Po tym jak odebrałem samochod od mechanika nie grzeje tak jak powinno. Tak jak wspomniałem termostat jest nowy i napewno jest sprawny bo sprawdzałem. Czy jak autko stało 2,5 miesiąca bez odpalania to mogło się coś stać z nagrzewnicą? Podejrzewam że tu leży przyczyna bo układ jest odpowietrony i niby wszystko jest ok a nie grzeje tak jak powinno. Jakie są wasze sugestie? Dodam że chłodnica jest nowa ale to chyba nie ma dużego wpływu na ogrzewanie.
Pozdrowienia. |
_________________ FIAT TEMPRA 1.6 gaźnik. 1994, benzyna + inst LPG "BRC" |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 31-01-2005, 16:14
|
|
|
Andrzejdg ja tez bym dal glowe za swoj termostat, ale teraz niestety bylbym bez glowy
Wymienilem go i autko grzeje jak ta lala tylko wskaznik temp. mi wariuje albo zle wskazuje mi licznik na desce ale wlasnie wymienilem czujnik temp. i badam przyczyne. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
mkaminski100
Wiek: 44 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 672 Skąd: Basingstoke
Województwo: Other
|
Wysłany: 31-01-2005, 16:33
|
|
|
Sprawdź najpierw w poprzednich postach bo tam jest to wyjaśnione.
http://zdrowko.superhost....topic.php?t=442
Chodziło o zawór przy nagrzewnicy, który nie otwiera się przy maksymalym cieple na pokrętle.
Druga przyczyna to zamulenie nagrzewnicy. |
|
|
|
|
andrzejdg
Wiek: 41 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 139 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 31-01-2005, 20:22
|
|
|
A powiem wam jeszcze taką ciekawostkę którą zauważyłem dzisiaj. Mianowicie chodzi o wyloty powietrza które dmuchają na kierowce i pasażera. jak wiadomo są 4. Dwa skrajne i dwa po środku. Dzisiaj zauważyłem że z wylotu po lewej stronie zaczyna lecieć coraz to cieplejsze powietrze. Otworzyłem środkowe i tam leciało letnie powietrze. Natomiast z prawego wylotu leciało zimne powietrze. No i bądz tu mądry. Może teraz mi ktoś podpowie co tak naprawdę się dzieję w mojej włoszce? :):) Przyznam że ja troche zgłupiałem :/
Pozdrawiam |
_________________ FIAT TEMPRA 1.6 gaźnik. 1994, benzyna + inst LPG "BRC" |
|
|
|
|
Jadodada
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Sty 2005 Posty: 304 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 31-01-2005, 21:35 Podłączenie nagrzewnicy w komorze silnika.
|
|
|
Kolego andrzejdg przejdź do tematu nagrzewnica i wypowiedź się na temat podłączenia nagrzewnicy do układu chłodzenia. Dokładniej napisz jak węże układu chlodzenia są podłączone do rurek wystających z przedziału pasażerskiego, a widocznych w komorze silnika. Sa to rurki do których od strony przedzialu pasazerskiego jest podłączona nagrzewnica. Aby je zlokalizować to znajdź obok pokrywy termostatu króciec wystający z korpusu silnika na którym jest wąż i po nim dojdziesz do rurek. Ciekawy jestem do której rurki jest podłączony ten wąż w Twoim samochodzie, czy po stronie pasażera czy po stronie kierowcy. Napisz także jaki to samochód i jaki silnik.
Ogólnie zapoznaj sie z tematem. |
_________________ Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|