Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwna sprawa z moim tipolotem
Autor Wiadomość
JurnyMario 


Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 12
Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-12-2006, 16:21   Dziwna sprawa z moim tipolotem

Mam tipka 1.4 ie . sprawa wyglada tak ze nie dzialaja mi 2 gary 2 i 3 . podejrzewalem swiece wiec je wymienilem ,sprawdzilem kable i dzisiaj sprawdzilem czy jest iskra na tych 2 swiecach i okazuje sie ze jest. silnik zapala i ma okolo 500 obrotow i bez przygazowania gasnie. po wykreceniu swiece sa zakopcone i czarne. nie wiem co jest. moze ktos z was sie z tym spotkal albo wie co moze byc?
  
 
 
Gaszek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 38
Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 29-12-2006, 07:58   

a nie grzebałes cos z przewodami? bo mi to wygląda jak bys miał zamienione przewody
WN na tych garkach :roll:
_________________
Uwielbiam piękne samochody i szybkie kobiety ;)
  
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-12-2006, 08:40   Re: Dziwna sprawa z moim tipolotem

JurnyMario napisał/a:
Mam tipka 1.4 ie . sprawa wyglada tak ze nie dzialaja mi 2 gary 2 i 3 . podejrzewalem swiece wiec je wymienilem ,sprawdzilem kable i dzisiaj sprawdzilem czy jest iskra na tych 2 swiecach i okazuje sie ze jest. silnik zapala i ma okolo 500 obrotow i bez przygazowania gasnie. po wykreceniu swiece sa zakopcone i czarne. nie wiem co jest. moze ktos z was sie z tym spotkal albo wie co moze byc?

A ostatnio nie przegrzałeś go troszkę ? Bo ja miałem podobnie dziwne objawy , kiedy wypaliła mi się uszczelka pod głowicą i to właśnie pomiędzy 2 , a 3 garem .
     assistance
 
FRED 


Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 23
Skąd: KRAKÓW
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-12-2006, 10:53   

Są dwie rzeczy którę są najbardziej prawdopodobne(pomijając pomyłkę z kablami),:
1;-poszła uszczelka głowicy, i nie doszukuj się dla jakiej przyczyny, poprostu padła
2;-głowica poleciała na gniazdach zaworowych i wymaga naprawy(sprawdz kompresje na cylindrach,
Jeszcze jedno, nie żałuj na nową uszczelkę pod kolektor ssący
_________________
FRED
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load