Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pilne! Jaki jest rozmiar dysz od paliwa w w tipo 1.4 gaźnik
Autor Wiadomość
Slaweks2000 



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 28
Skąd: Połaniec
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 03-05-2010, 11:18   Pilne! Jaki jest rozmiar dysz od paliwa w w tipo 1.4 gaźnik

Proszę o szybkie info co do rozmiaru dysz w gaźniku jakie powinny być wkręcone
Wiem że jedna to 112 a druga ??? bo mam dwie 122 i 125 i nie wiem którą wkręcić :(


już znalazłem
http://www.gaznik.pl/dane...32-34_tlde.html

Ja mam gaźnik Weber 32-34 TLDE 21/151
Te które mam dysze nieznacznie się różnią od tych co są w danych technicznych.
Ma to aż tak duże znaczenie ?

Problem polega na tym że występuje taka jakby dziura pomiędzy przejściem z pierwszej na drugą dysze nawet obrotek na moment się zatrzymuje :( a kiedy gaz wcisne tak okolo do połowy tylko pierwsza dysza też jest dziura nie zbiera sie dopiero jak dostanie druga to idzie jak rakieta :D

nawet przy ruszaniu z miejsca występuje lekki spadek i za moment dopiero się zbiera uczucie jakby brakowało mu paliwa

poziom sprawdziłem jest ok
a dysze mnie niepokoją
_________________
Fiat Tipo 1.4 Benzyna vmax 170km\h (na autostradzie Katowice)
  
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-05-2010, 11:37   

Slaweks2000, jaki gaźnik? model? a przynajmniej podaj z jakiego silnika.

** Dodano: 03-05-2010, 12:44 **
tyle jest modeli tego gaźnika:
Weber 32-34 TLDE 2/150
Weber 32-34 TLDE 21/151
Weber 32-34 TLDE 23/151
Weber 32-34 TLDE 4/150
Weber 32-34 TLDE 5/150
i różnią się właśnie dyszami no i do tego jeszcze wielkość dysz była uzależniona od pojemności.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Slaweks2000 



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 28
Skąd: Połaniec
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 03-05-2010, 11:47   

Dzięki ale udało mi się znaleźć dane techniczne
a możesz zerknąć na dalszą część mojego postu ?? :)
_________________
Fiat Tipo 1.4 Benzyna vmax 170km\h (na autostradzie Katowice)
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 03-05-2010, 11:48   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
i różnią się właśnie dyszami no i do tego jeszcze wielkość dysz była uzależniona od pojemności.



ot. A jak do 1.4 włożę z 1.6 to będzie mocniejszy ?:]

ps. Parkujesz w krk na bielnickiej albo coś na ten styl? Koło stacji BLISKA ?
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Slaweks2000 



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 28
Skąd: Połaniec
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 03-05-2010, 11:52   

Luczu napisał/a:
A jak do 1.4 włożę z 1.6 to będzie mocniejszy ?:]


wątpię :( ja zrobiłem taki myk że jedną dysze wkręciłem 122 a drugą 125 to na połowie gazy na 3 biegu pokazało się bez problemu 100km/h ale z miejsca za dużo paliwa jak chcesz ostrzej ruszyć to go przylewa

A silni mam na bank 159A2.000 78KM
_________________
Fiat Tipo 1.4 Benzyna vmax 170km\h (na autostradzie Katowice)
  
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 03-05-2010, 11:54   

Slaweks2000 napisał/a:
ale z miejsca za dużo paliwa jak chcesz ostrzej ruszyć to go przylewa


ja mam lpg :p
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Slaweks2000 



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 28
Skąd: Połaniec
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 03-05-2010, 11:58   

Luczu napisał/a:
ja mam lpg :p


ja też chciałbym mieć 8) a mam nawet instalacje w domu kompletną z tipo z papierami ale założę i jak to później wbić w dowód :/
_________________
Fiat Tipo 1.4 Benzyna vmax 170km\h (na autostradzie Katowice)
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-05-2010, 12:02   

Luczu napisał/a:
ot. A jak do 1.4 włożę z 1.6 to będzie mocniejszy ?:]
nie
Cytat:
ps. Parkujesz w krk na bielnickiej albo coś na ten styl? Koło stacji BLISKA ?
i tu również nie :lalala:
Cytat:
Ja mam gaźnik Weber 32-34 TLDE 21/151
Te które mam dysze nieznacznie się różnią od tych co są w danych technicznych.
Ma to aż tak duże znaczenie ?

Problem polega na tym że występuje taka jakby dziura pomiędzy przejściem z pierwszej na drugą dysze nawet obrotek na moment się zatrzymuje :( a kiedy gaz wcisne tak okolo do połowy tylko pierwsza dysza też jest dziura nie zbiera sie dopiero jak dostanie druga to idzie jak rakieta :D

nawet przy ruszaniu z miejsca występuje lekki spadek i za moment dopiero się zbiera uczucie jakby brakowało mu paliwa

poziom sprawdziłem jest ok
a dysze mnie niepokoją

Generalnie to dyszę pierwszej gardzieli i biegu jałowego bym zostawił tak jak to wynika z DT żeby właśnie go nie zalewało zanim osiągnie obroty, a pobawiłbym się dysza drugiej gardzieli. Tu ci nie odpowiem konkretnie jak duża powinna być, bo trzeba się samemu pobawić i wyciągnąć wnioski. Ja na razie nie miałem czasu na to. Pewnie bym nawet to zrobił ale dobrnąłem to tego punktu że rozstaje się z moim autem.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Slaweks2000 



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 28
Skąd: Połaniec
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 03-05-2010, 12:06   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
a pobawiłbym się dysza drugiej gardzieli.


Miałem tam wkręconą 122 to zmienię na 125 i zobaczymy ;D
JAM_BELFEGOR napisał/a:
Tu ci nie odpowiem konkretnie jak duża powinna być, bo trzeba się samemu pobawić i wyciągnąć wnioski.


jak się nie mylę to ty rozbierałeś gaźnik + regeneracja ??? i nie pamiętasz może jakie miałeś wkręcone ??
_________________
Fiat Tipo 1.4 Benzyna vmax 170km\h (na autostradzie Katowice)
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-05-2010, 20:40   

Slaweks2000 napisał/a:
jak się nie mylę to ty rozbierałeś gaźnik + regeneracja ??? i nie pamiętasz może jakie miałeś wkręcone ??
tak ja rozebrałem gaźnik z T/T zresztą nie jeden, ale nie mierzyłem dysz.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Slaweks2000 



Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 28
Skąd: Połaniec
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 04-05-2010, 08:28   

jednak dysze wkręciłem tak jak były czyli 112 i 122 ;D posprawdzałem pompki przyspieszania i działaja :)
efekt żaden :roll: trudno ja chyba do tego nie dojdę :sciana: jedynie co mi przychodzi na myśl to jechać na stację diagnostyczną i niech mu ustawia odpowiedni skład mieszani na biegu jałowym :roll: jeździłem nim wczoraj rozgrzał się i nie było już tak źle


A tak po za tym JAM_BELFEGOR bardzo ładne masz Tipo :) tylko silnik pwinien tam siedzieć co najmniej 1.8 ;D
A czym doczyściłeś tak ten silnik ???
_________________
Fiat Tipo 1.4 Benzyna vmax 170km\h (na autostradzie Katowice)
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-05-2010, 15:19   

Cytat:
A tak po za tym JAM_BELFEGOR bardzo ładne masz Tipo :) tylko silnik pwinien tam siedzieć co najmniej 1.8 ;D
Czemu nie 2.0 16V :lalala: gdybym nie sprzedawał i gdybym miał luzem ~10K zł to z miłą chęcią zainstalował bym sobie tam silniczek 2.0 VT z cupety. Było by autko do zabawy, prawie 200KM i masa w przybliżeniu 1100kg. Zresztą myślę projekt był by ciekawy.
Slaweks2000 napisał/a:
A czym doczyściłeś tak ten silnik ???
Pędzelek z twardym włosiem benzyna ekstrakcyjna szmatka i dużo samo zaparcia :D Za silnik wziąłem się zaraz po kupnie gdyż był cały czarny i ciężko było powiedzieć co było pod brudem. Teraz tylko od czasu do czasu przelecę go lekko wilgotną szmatką, tyle. Jeśli jest oczyszczony z tłustego syfu już tak łatwo się nie brudzi. Druga metoda to szczotka druciana z miękkim włosiem na wiertarkę lub ręczna i dawaj... ;D oczywiście wcześniej trzeba silnik pozbawić takich pierdółek jak kable plastiki itp.

** Dodano: 04-05-2010, 16:22 **
Slaweks2000 napisał/a:
niech mu ustawia odpowiedni skład mieszani na biegu jałowym
Mieszanka to podstawa.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load