Pilne! Jaki jest rozmiar dysz od paliwa w w tipo 1.4 gaźnik |
Autor |
Wiadomość |
Slaweks2000
Dołączył: 12 Sie 2007 Posty: 28 Skąd: Połaniec
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 03-05-2010, 11:18 Pilne! Jaki jest rozmiar dysz od paliwa w w tipo 1.4 gaźnik
|
|
|
Proszę o szybkie info co do rozmiaru dysz w gaźniku jakie powinny być wkręcone
Wiem że jedna to 112 a druga ??? bo mam dwie 122 i 125 i nie wiem którą wkręcić
już znalazłem
http://www.gaznik.pl/dane...32-34_tlde.html
Ja mam gaźnik Weber 32-34 TLDE 21/151
Te które mam dysze nieznacznie się różnią od tych co są w danych technicznych.
Ma to aż tak duże znaczenie ?
Problem polega na tym że występuje taka jakby dziura pomiędzy przejściem z pierwszej na drugą dysze nawet obrotek na moment się zatrzymuje a kiedy gaz wcisne tak okolo do połowy tylko pierwsza dysza też jest dziura nie zbiera sie dopiero jak dostanie druga to idzie jak rakieta
nawet przy ruszaniu z miejsca występuje lekki spadek i za moment dopiero się zbiera uczucie jakby brakowało mu paliwa
poziom sprawdziłem jest ok
a dysze mnie niepokoją |
_________________ Fiat Tipo 1.4 Benzyna vmax 170km\h (na autostradzie Katowice) |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-05-2010, 11:37
|
|
|
Slaweks2000, jaki gaźnik? model? a przynajmniej podaj z jakiego silnika.
** Dodano: 03-05-2010, 12:44 **
tyle jest modeli tego gaźnika:
Weber 32-34 TLDE 2/150
Weber 32-34 TLDE 21/151
Weber 32-34 TLDE 23/151
Weber 32-34 TLDE 4/150
Weber 32-34 TLDE 5/150
i różnią się właśnie dyszami no i do tego jeszcze wielkość dysz była uzależniona od pojemności. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Slaweks2000
Dołączył: 12 Sie 2007 Posty: 28 Skąd: Połaniec
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 03-05-2010, 11:47
|
|
|
Dzięki ale udało mi się znaleźć dane techniczne
a możesz zerknąć na dalszą część mojego postu ?? |
_________________ Fiat Tipo 1.4 Benzyna vmax 170km\h (na autostradzie Katowice) |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 03-05-2010, 11:48
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | i różnią się właśnie dyszami no i do tego jeszcze wielkość dysz była uzależniona od pojemności. |
ot. A jak do 1.4 włożę z 1.6 to będzie mocniejszy ?:]
ps. Parkujesz w krk na bielnickiej albo coś na ten styl? Koło stacji BLISKA ? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Slaweks2000
Dołączył: 12 Sie 2007 Posty: 28 Skąd: Połaniec
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 03-05-2010, 11:52
|
|
|
Luczu napisał/a: | A jak do 1.4 włożę z 1.6 to będzie mocniejszy ?:] |
wątpię ja zrobiłem taki myk że jedną dysze wkręciłem 122 a drugą 125 to na połowie gazy na 3 biegu pokazało się bez problemu 100km/h ale z miejsca za dużo paliwa jak chcesz ostrzej ruszyć to go przylewa
A silni mam na bank 159A2.000 78KM |
_________________ Fiat Tipo 1.4 Benzyna vmax 170km\h (na autostradzie Katowice) |
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 03-05-2010, 11:54
|
|
|
Slaweks2000 napisał/a: | ale z miejsca za dużo paliwa jak chcesz ostrzej ruszyć to go przylewa |
ja mam lpg :p |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Slaweks2000
Dołączył: 12 Sie 2007 Posty: 28 Skąd: Połaniec
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 03-05-2010, 11:58
|
|
|
Luczu napisał/a: | ja mam lpg :p |
ja też chciałbym mieć a mam nawet instalacje w domu kompletną z tipo z papierami ale założę i jak to później wbić w dowód :/ |
_________________ Fiat Tipo 1.4 Benzyna vmax 170km\h (na autostradzie Katowice) |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-05-2010, 12:02
|
|
|
Luczu napisał/a: | ot. A jak do 1.4 włożę z 1.6 to będzie mocniejszy ?:] | nie Cytat: | ps. Parkujesz w krk na bielnickiej albo coś na ten styl? Koło stacji BLISKA ? | i tu również nie Cytat: | Ja mam gaźnik Weber 32-34 TLDE 21/151
Te które mam dysze nieznacznie się różnią od tych co są w danych technicznych.
Ma to aż tak duże znaczenie ?
Problem polega na tym że występuje taka jakby dziura pomiędzy przejściem z pierwszej na drugą dysze nawet obrotek na moment się zatrzymuje a kiedy gaz wcisne tak okolo do połowy tylko pierwsza dysza też jest dziura nie zbiera sie dopiero jak dostanie druga to idzie jak rakieta
nawet przy ruszaniu z miejsca występuje lekki spadek i za moment dopiero się zbiera uczucie jakby brakowało mu paliwa
poziom sprawdziłem jest ok
a dysze mnie niepokoją |
Generalnie to dyszę pierwszej gardzieli i biegu jałowego bym zostawił tak jak to wynika z DT żeby właśnie go nie zalewało zanim osiągnie obroty, a pobawiłbym się dysza drugiej gardzieli. Tu ci nie odpowiem konkretnie jak duża powinna być, bo trzeba się samemu pobawić i wyciągnąć wnioski. Ja na razie nie miałem czasu na to. Pewnie bym nawet to zrobił ale dobrnąłem to tego punktu że rozstaje się z moim autem. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Slaweks2000
Dołączył: 12 Sie 2007 Posty: 28 Skąd: Połaniec
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 03-05-2010, 12:06
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | a pobawiłbym się dysza drugiej gardzieli. |
Miałem tam wkręconą 122 to zmienię na 125 i zobaczymy
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Tu ci nie odpowiem konkretnie jak duża powinna być, bo trzeba się samemu pobawić i wyciągnąć wnioski. |
jak się nie mylę to ty rozbierałeś gaźnik + regeneracja ??? i nie pamiętasz może jakie miałeś wkręcone ?? |
_________________ Fiat Tipo 1.4 Benzyna vmax 170km\h (na autostradzie Katowice) |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-05-2010, 20:40
|
|
|
Slaweks2000 napisał/a: | jak się nie mylę to ty rozbierałeś gaźnik + regeneracja ??? i nie pamiętasz może jakie miałeś wkręcone ?? | tak ja rozebrałem gaźnik z T/T zresztą nie jeden, ale nie mierzyłem dysz. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Slaweks2000
Dołączył: 12 Sie 2007 Posty: 28 Skąd: Połaniec
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 04-05-2010, 08:28
|
|
|
jednak dysze wkręciłem tak jak były czyli 112 i 122 posprawdzałem pompki przyspieszania i działaja
efekt żaden trudno ja chyba do tego nie dojdę jedynie co mi przychodzi na myśl to jechać na stację diagnostyczną i niech mu ustawia odpowiedni skład mieszani na biegu jałowym jeździłem nim wczoraj rozgrzał się i nie było już tak źle
A tak po za tym JAM_BELFEGOR bardzo ładne masz Tipo tylko silnik pwinien tam siedzieć co najmniej 1.8
A czym doczyściłeś tak ten silnik ??? |
_________________ Fiat Tipo 1.4 Benzyna vmax 170km\h (na autostradzie Katowice) |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-05-2010, 15:19
|
|
|
Cytat: | A tak po za tym JAM_BELFEGOR bardzo ładne masz Tipo tylko silnik pwinien tam siedzieć co najmniej 1.8 | Czemu nie 2.0 16V gdybym nie sprzedawał i gdybym miał luzem ~10K zł to z miłą chęcią zainstalował bym sobie tam silniczek 2.0 VT z cupety. Było by autko do zabawy, prawie 200KM i masa w przybliżeniu 1100kg. Zresztą myślę projekt był by ciekawy. Slaweks2000 napisał/a: | A czym doczyściłeś tak ten silnik ??? | Pędzelek z twardym włosiem benzyna ekstrakcyjna szmatka i dużo samo zaparcia Za silnik wziąłem się zaraz po kupnie gdyż był cały czarny i ciężko było powiedzieć co było pod brudem. Teraz tylko od czasu do czasu przelecę go lekko wilgotną szmatką, tyle. Jeśli jest oczyszczony z tłustego syfu już tak łatwo się nie brudzi. Druga metoda to szczotka druciana z miękkim włosiem na wiertarkę lub ręczna i dawaj... oczywiście wcześniej trzeba silnik pozbawić takich pierdółek jak kable plastiki itp.
** Dodano: 04-05-2010, 16:22 **
Slaweks2000 napisał/a: | niech mu ustawia odpowiedni skład mieszani na biegu jałowym | Mieszanka to podstawa. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|