Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy będzie pasować?
Autor Wiadomość
Bratek 



Wiek: 39
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 51
Skąd: Rymanów Zdrój
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 30-03-2007, 21:05   Czy będzie pasować?

Witam
Mam pytanie odnośnie tego, czy na kolumnę kierowniczą z air-bag - iem, założe "zwykłą" standardową kierownicę?
Właśnie wziołem się, za przekładanie, a raczje dokładanie wspomagania do tipka, wszystkie części już prawie mam, ale właśnie zastanawiam się, czy zwykłą kierownicę włoże na kolumne, na której kiedyś była kiera z poduszką? Bo z tego co czytałem na forum zwykła kolumna bez wspomagania nie podejdzie do wersji, ze wspomaganiem więc muszę kupić inną kolumne... Jeśli, ktoś wie coś, na ten temat proszę o pomoc!
  
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 30-03-2007, 21:15   

Tzn. chcesz samą kierownicę zmienić? Ja mam auto standardowo bez air-bagu.
Jakoś ponad rok temu wymieniłem kierownicę z wersji z airbagiem i poszło wszyskto bez problemów.

Mała porada, jak będziesz zdejmował kierownicę, włóż kluczyk i odbezpiecz kierownicę.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Bratek 



Wiek: 39
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 51
Skąd: Rymanów Zdrój
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 30-03-2007, 21:32   

Chodzi mi o samą kolumne kierowniczą. Biorę od gościa wszystkie części do przekładki wspomagania i zastanawiam się, czy moja standardowa kierownica, podejdzie na kolumne ze wspoamaganiem? Z tego co zrozumiałem, nie będę miał żadnego problemu ze zmianą...
  
 
 
Radke 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1240
Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-03-2007, 23:30   

Założysz bez problemu z jednym ale: dżwignie od wycieraczek i świateł muszą pochodzić od wersji bez poduszki bo inaczej mogą ocierać o kierownicę.
Na zdjęciu: po lewej dźwignia do kierownicy z airbagiem a po prawej do kierownicy bez airbagu.
_________________
Pozdrawiam

Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:

* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d

zapraszam na: www.trade-r.pl
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 31-03-2007, 07:13   

Radke nie masz może na sprzedaż takich dzwigienek (od wersji a A-B)?
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Radke 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1240
Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 31-03-2007, 21:10   

miszko napisał/a:
Radke nie masz może na sprzedaż takich dzwigienek (od wersji a A-B)?

Niestety nie są do sprzedaży; trafią do mojego auta, w którym już siedzi "poducha"
Tak na marginesie dodam, że rozebrałem jedną z nich celem przeczyszczenia i okazało się, że do podświetlenia służą diody a nie żarówki z kapturkiem.
Luty wyglądają tak jak pozostałe więc wygląda to na robotę fabryczną...
_________________
Pozdrawiam

Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:

* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d

zapraszam na: www.trade-r.pl
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 31-03-2007, 21:14   

To ciekawe, choć Ci powiem, że u nas od nowości podświetlenie dźwigienek jeszcze nigdy nie zawiodło. Ani razu nie rozbierałem ich. Może ja też mam już diody?
Nie wiesz z jakiego rocznika pochodzi twoja dzwiegienka?

Podświetlenie deski i panelu od regulacji nawiewu czasami szwankowało, trzeba było nowe zarówki dać.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Radke 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1240
Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 31-03-2007, 21:33   

miszko napisał/a:
Nie wiesz z jakiego rocznika pochodzi twoja dzwiegienka?

Jeśli z tego samego co auto to 1995.
I tak zapewne jest.
_________________
Pozdrawiam

Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:

* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d

zapraszam na: www.trade-r.pl
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Bratek 



Wiek: 39
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 51
Skąd: Rymanów Zdrój
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 02-04-2007, 18:15   

mam jeszcze dwa pytania odnośnie dokładki wspomagania?
czy koło pasowe z alternatora da się sciagnąć, czy bede musiał kupić cały alternator z kołem na dwa paski?
i czy wkład do pompy wodnej (od wersji ze wspomaganiem) będzie mi pasował do mojej pompy wodnej (bez wspomagania)?
  
 
 
Qmaty 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 88
Skąd: Osiek
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-04-2007, 21:44   

Bratek ale po co chcesz ściągać koło pasowe z alternatora?(no chyba ze miałeś zwykły pasek a nie wielorowkowy...)Pompa wspomagania napędzana jest od pompy wody i to na niej masz zamontowane koło pasowe na dwa paski.A co do wkładu pompy wodnej to o ile mnie pamięć nie myli kolega MAX zakładał wspomaganie do swojego Tipka i pisał że trzeba kupić całą pompe wody od wersji ze wspomaganiem, sam wkład nie wystarczy,coś tam nie pasuje.Poszukaj na forum bo było...
  
 
 
Bratek 



Wiek: 39
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 51
Skąd: Rymanów Zdrój
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 02-04-2007, 21:56   

Właśnie, niestety mam zwykły pasek klinowy, nie wielorowkowy :| i tak się zastanawiam czy da się sciągnąć samo koło, czy trzeba kupić cały alternator :?:
  
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 03-04-2007, 13:18   

Koło z alternatora da się ściągnąć tylko czy jak założysz koło na szeroki pasek to czy będzie ono w jednej linii z innymi kołami.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Qmaty 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 88
Skąd: Osiek
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-04-2007, 17:29   

Raczej powinno być wszystko OK z tym że musisz dodatkowo wymienić jeszcze koło pasowe wału silnika na wielorowkowe...
  
 
 
Bratek 



Wiek: 39
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 51
Skąd: Rymanów Zdrój
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 03-04-2007, 18:35   

Cały komplecik wspomagania zakupiony :D wszystkie koła na szeroki pasek, pompę i mocowanie pompy i kolumna kierownicza pod wspomaganie, razem w komplecie. Dosłownie wszystko, co dotyczy wspomagania :D Za to wszystko zapłaciłem wstępnie 300 zł. Po świętach zabiorę się do przekładki, porobię zdjęcia wszystkich części, przed zamontowaniem i w trakcie montowania. Zobaczę faktycznie, ile jest niespodzianek, podobno są, "tam gdzie ich nie widać", jak ktoś napisał kiedyś o przekładce :D Zobaczę na własnej skórze :)

A na koniec, życzę Wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT :) :)
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load