|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
I juz po wymianie Maglownicy |
Autor |
Wiadomość |
kro_ma
Wiek: 40 Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 142 Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-08-2007, 07:32 I juz po wymianie Maglownicy
|
|
|
Witam wymienialem w czwartek cala przekladnie kierownicza mialem luzy na maglownicy takie jak w starze powymienialem przy okazji wszystko drazki kierownicze koncówki i lewy wahacz poszlo w miare szybko bo trwalo to jakies 2 godzinki i bylo po calym zabiegu dodam ze robilem to sam na kanale pozdrawiam Słuze pomoca wrazie jak ktos bedzie to robil sam |
_________________ Tipo 1.8 GT rok 94/95 3D
Seat Toledo 1.9 TD rok 94 |
|
|
|
|
Daniel221
Dołączył: 14 Lip 2006 Posty: 25 Skąd: Żywiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-08-2007, 16:40
|
|
|
Witam .
Kolego "kro_ma",czy możesz opisać co i jak ,żeby poszło sprawnie.
Za krótki opisik wiekie dzięki. |
|
|
|
|
kro_ma
Wiek: 40 Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 142 Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-08-2007, 07:17
|
|
|
zaczynasz od odkrecenia przewodow od maglownicy z plynem pozniej odczepiasz caly wodzik od biegow ktory jest przyczepiony do maglownicy i ma podkladke i zawleczke sciagasz ja i podnosisz ja do gory zeby nie wadzila pozniej odkercasz mocowanie maglownicy 2 sruby pod autem i koncowki z piast pozniej trzpien w srodku auta od kierownicy on wychodzi bez rzadnych problemow PS mozesz go odkrecic wczesisniej jest tam jedna srubka pozniej luzujesz troszeczke sanki od strony pasazera sa tam 4 sruby jedna taka duza jest ona kolo amortyzatora a reszta kolo srub od wahacza I wyciagasz a pozniej juz robisz tak samo tylko w odwrotnej kolejnosci Pamietaj ze musisz ustawic drazki rowno zeby ustawic kierownice PS pamietaj ze po przykrecenniu maglownicy juz na miejsce mozesz dopiero wlozyc trzpien w srodku auta pozdrawiam jak cos nie bedziesz wiedzial to daj znac |
_________________ Tipo 1.8 GT rok 94/95 3D
Seat Toledo 1.9 TD rok 94 |
|
|
|
|
Adam1971
Pomógł: 1 raz Wiek: 53 Dołączył: 04 Lip 2005 Posty: 178 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 01-09-2007, 12:53
|
|
|
Witam.
Czy ciężko wyjąć tą zawleczkę od wodzików od biegów który jest przyczepiony do maglownicy.
Bo już od dłuższego czasu się zabieram do wymiany maglownicy. Po obejrzeniu wydawało mi się wszystko łatwe oprócz ściągnięcia tej zawleczki ewentualnie potem jej założenia. Od góry patrzyłem i od spodu ciężki jest do niej dostęp. Nie było jej niczym złapać. ani się do niej dostać. Jak ją ściągnąłeś? Ja mam temprę i nie wiem czy w tipo będzie tak samo? Ustawiałeś potem zbieżność? |
_________________ Tempra 1,6 93 r. gaźnik |
|
|
|
|
kro_ma
Wiek: 40 Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 142 Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-09-2007, 13:53
|
|
|
witam musisz najpierw wszystko odkrecic czyli maglownice i trzpien w srodku w aucie i jak ja troszke odsuniesz to masz wmiare dobry dostep na ta zawleczke wyciagalem z gory pozdrawiam |
_________________ Tipo 1.8 GT rok 94/95 3D
Seat Toledo 1.9 TD rok 94 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|