Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
chip tunig a wymiana podzespołów
Autor Wiadomość
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 28-02-2014, 02:22   chip tunig a wymiana podzespołów

Witam :)

To znowu ja :p


Mam szybkie pytanie. Cz jest sens wkładania większego IC i wtrysków od fiata stilo do bravo jtd 1.9 8v tylko po to , by zrobić "bezpiecznego czipa " czyli bez wymiany 2masu i sprzęgła czy to się mija z celem w sensie czy do takiej mocy robić wszystko na seryjnych gratach ?
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 28-02-2014, 06:34   

Zalezy wszystko o ile chcesz podnieść moc auta.
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-02-2014, 08:32   

nie wiem jak w JTD ale w TDI sprzęgło i dwumas wytrzymują bez problemów większe operacje ( o ile w momencie grzebania są w dobrym stanie) przy przyroście w okolicach 30km bo tyle pewnie uzyskasz samym programem nie ma sensu nic więcej ruszać, jak masz ochotę robić z tego coś więcej to wtryski, ic i do tego większe turbo by się przydało, no i ew. "jednomas" jeśli są takie zestawy do jtd.
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 28-02-2014, 11:21   

aha :) czyli lepiej zostaj przy serii. Nie chce się ładować w koszta sam program wystarczy ( okolo tys zl. ) wymiana 2 masu sprzegla turbo i wtryskow moze dac nawet 180 km ale to nie na moja kieszen
     Moneta
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 28-02-2014, 12:12   

Luczu, mam znajomego co zajmuje się chip tuningiem profesjonalnie. napisz parametry silnika dokładne to się zapytam ile na samym kompie da się wyciągnąć u Ciebie :)
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 28-02-2014, 13:41   

Luczu, z tego co widze to masz wersje 105KM tak :?: samym programem spokojnie do 120-130KM można zrobić ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 28-02-2014, 14:21   

1.9 jtd 105 km 200 nm cf2 turbo bez zmiennej geo. Wiem ze tak ze 127 km będzie na pewno. Glownie zależy mi na momencie :)

** Dodano: 28-02-2014, 14:24 **
Znajomy ma w takim brawo 135 koni i 300 momentu ale juz ma 2 skrzynie :| zastanawiam sie czy nie zrobić takiego momentu ale z wyższych obrotów co by mniej obciążać sprzeglo przy niskich obrotach

** Dodano: 28-02-2014, 14:26 **
Teoretycznie to i mogę go bardziej wyzylowac tylko musialbym deptać z glowa wiec predzej czy później i tak cos siadzie
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 28-02-2014, 16:47   

Pamiętaj, ze zawsze będzie jakieś ryzyko występować, grunt, zeby zrobić to z głowa ;)
Mysle, ze tez 130KM i te 270Nm spokojnie ci wystarczy ;)

Co do teorii, to znam kolesia, co ma w fabrycznym Stilo 115KM zrobione na 160KM i ok. 400Nm i jezdzi juz dwa lata i nic sie nie dzieje, a jest na fabrycznych podzespolach, ale ja az tak to bym nie ryzykował ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 28-02-2014, 17:20   

tanim kosztem to program i wiekszy ic, ic proponuje od jakiegos busa typu sprinter t4 bądz od craftera 2.5, ten ostatni jest dosc szeroki i ładnie by siedział pod zderzakiem, znajomy w golfie 4 110hp w seri samym programem podkrecił do ok 170koni, tylko ze juz mu dymił i zmniejszył na ok 150hp, inny kolega ma zamiar podkrecać leona tez 110 tylko ze on juz chce robic wtryski turbo i ic, jak bede cos wiedział na temat jago modów to sie wypowiem
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 28-02-2014, 18:55   

Luczu, wszystko zalezy czego oczekujesz, jesli chcesz duuuzo mocy to juz ingerencja musi byc, ale jesli ci te 130KM i 300Nm wystarczy, to program da rade ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 02-03-2014, 15:16   

300nm w zupelnosci by mi wystarczylo. Ale chodzi o to, ze takiego momentu moze nie wytrzymac sprzeglo i 2 mas :)
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 02-03-2014, 15:40   

Luczu, zawsze istnieje ryzyko, nic nie robiąc, tez nie masz gwarancji, ze za tydzien ci dwumas nie padnie ;)
Tak powaznie, to dowiem ci sie ile te sprzęgła wytrzymują, ale mozesz trez zadzwonic do firmy, która sie tym zajmuje, powinni ci odpowiedziec na to pytanie ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 02-03-2014, 17:31   

egon napisał/a:
ale mozesz trez zadzwonic do firmy, która sie tym zajmuje, powinni ci odpowiedziec na to pytanie ;)


będę dzwonił ;)
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 02-03-2014, 21:19   

dwumas przy normalnym uzytkowaniu wytrzymuje minimum 160tys, w firmówkach róznie to bywa, ale jak nie bedziesz strzelał ze sprzegła to nie powinno mu sie nic dziac
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 02-03-2014, 21:27   

Dokładnie, ba jak co swiatła bedziesz z piskiem ruszal, to juz moze byc roznie ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 03-03-2014, 09:01   

nie chce robic go po to, żeby startować z każdych świateł z gazem do dechy. Chce mieć po prostu zapas mocy i momentu przy przyspieszaniu po mieście. Im więcej tym lepiej.

Teraz mniej przyjemna sprawa - dzwoniłem do v techu i jak koleś się dowiedział że mam cf2 i mam to ujowe złącze to powiedział, że chyba kablem go się nie podkręci i że trzeba będzie kostkę wylutować a co za tym idzie podniesie to koszty " robocizny "

Do tego powiedział, że bezpieczny chip to taki który podnosi moc o 20 % więc - o 21 koni i 40 Nm z mocą ok ale momentu mało :(
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load