|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
chip tunig a wymiana podzespołów |
Autor |
Wiadomość |
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 28-02-2014, 02:22 chip tunig a wymiana podzespołów
|
|
|
Witam
To znowu ja :p
Mam szybkie pytanie. Cz jest sens wkładania większego IC i wtrysków od fiata stilo do bravo jtd 1.9 8v tylko po to , by zrobić "bezpiecznego czipa " czyli bez wymiany 2masu i sprzęgła czy to się mija z celem w sensie czy do takiej mocy robić wszystko na seryjnych gratach ? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 28-02-2014, 06:34
|
|
|
Zalezy wszystko o ile chcesz podnieść moc auta. |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-02-2014, 08:32
|
|
|
nie wiem jak w JTD ale w TDI sprzęgło i dwumas wytrzymują bez problemów większe operacje ( o ile w momencie grzebania są w dobrym stanie) przy przyroście w okolicach 30km bo tyle pewnie uzyskasz samym programem nie ma sensu nic więcej ruszać, jak masz ochotę robić z tego coś więcej to wtryski, ic i do tego większe turbo by się przydało, no i ew. "jednomas" jeśli są takie zestawy do jtd. |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 28-02-2014, 11:21
|
|
|
aha czyli lepiej zostaj przy serii. Nie chce się ładować w koszta sam program wystarczy ( okolo tys zl. ) wymiana 2 masu sprzegla turbo i wtryskow moze dac nawet 180 km ale to nie na moja kieszen |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 28-02-2014, 12:12
|
|
|
Luczu, mam znajomego co zajmuje się chip tuningiem profesjonalnie. napisz parametry silnika dokładne to się zapytam ile na samym kompie da się wyciągnąć u Ciebie |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 28-02-2014, 13:41
|
|
|
Luczu, z tego co widze to masz wersje 105KM tak samym programem spokojnie do 120-130KM można zrobić |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 28-02-2014, 14:21
|
|
|
1.9 jtd 105 km 200 nm cf2 turbo bez zmiennej geo. Wiem ze tak ze 127 km będzie na pewno. Glownie zależy mi na momencie
** Dodano: 28-02-2014, 14:24 **
Znajomy ma w takim brawo 135 koni i 300 momentu ale juz ma 2 skrzynie zastanawiam sie czy nie zrobić takiego momentu ale z wyższych obrotów co by mniej obciążać sprzeglo przy niskich obrotach
** Dodano: 28-02-2014, 14:26 **
Teoretycznie to i mogę go bardziej wyzylowac tylko musialbym deptać z glowa wiec predzej czy później i tak cos siadzie |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 28-02-2014, 16:47
|
|
|
Pamiętaj, ze zawsze będzie jakieś ryzyko występować, grunt, zeby zrobić to z głowa
Mysle, ze tez 130KM i te 270Nm spokojnie ci wystarczy
Co do teorii, to znam kolesia, co ma w fabrycznym Stilo 115KM zrobione na 160KM i ok. 400Nm i jezdzi juz dwa lata i nic sie nie dzieje, a jest na fabrycznych podzespolach, ale ja az tak to bym nie ryzykował |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 28-02-2014, 17:20
|
|
|
tanim kosztem to program i wiekszy ic, ic proponuje od jakiegos busa typu sprinter t4 bądz od craftera 2.5, ten ostatni jest dosc szeroki i ładnie by siedział pod zderzakiem, znajomy w golfie 4 110hp w seri samym programem podkrecił do ok 170koni, tylko ze juz mu dymił i zmniejszył na ok 150hp, inny kolega ma zamiar podkrecać leona tez 110 tylko ze on juz chce robic wtryski turbo i ic, jak bede cos wiedział na temat jago modów to sie wypowiem |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 28-02-2014, 18:55
|
|
|
Luczu, wszystko zalezy czego oczekujesz, jesli chcesz duuuzo mocy to juz ingerencja musi byc, ale jesli ci te 130KM i 300Nm wystarczy, to program da rade |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 02-03-2014, 15:16
|
|
|
300nm w zupelnosci by mi wystarczylo. Ale chodzi o to, ze takiego momentu moze nie wytrzymac sprzeglo i 2 mas |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 02-03-2014, 15:40
|
|
|
Luczu, zawsze istnieje ryzyko, nic nie robiąc, tez nie masz gwarancji, ze za tydzien ci dwumas nie padnie
Tak powaznie, to dowiem ci sie ile te sprzęgła wytrzymują, ale mozesz trez zadzwonic do firmy, która sie tym zajmuje, powinni ci odpowiedziec na to pytanie |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 02-03-2014, 17:31
|
|
|
egon napisał/a: | ale mozesz trez zadzwonic do firmy, która sie tym zajmuje, powinni ci odpowiedziec na to pytanie |
będę dzwonił |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 02-03-2014, 21:19
|
|
|
dwumas przy normalnym uzytkowaniu wytrzymuje minimum 160tys, w firmówkach róznie to bywa, ale jak nie bedziesz strzelał ze sprzegła to nie powinno mu sie nic dziac |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 02-03-2014, 21:27
|
|
|
Dokładnie, ba jak co swiatła bedziesz z piskiem ruszal, to juz moze byc roznie |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 03-03-2014, 09:01
|
|
|
nie chce robic go po to, żeby startować z każdych świateł z gazem do dechy. Chce mieć po prostu zapas mocy i momentu przy przyspieszaniu po mieście. Im więcej tym lepiej.
Teraz mniej przyjemna sprawa - dzwoniłem do v techu i jak koleś się dowiedział że mam cf2 i mam to ujowe złącze to powiedział, że chyba kablem go się nie podkręci i że trzeba będzie kostkę wylutować a co za tym idzie podniesie to koszty " robocizny "
Do tego powiedział, że bezpieczny chip to taki który podnosi moc o 20 % więc - o 21 koni i 40 Nm z mocą ok ale momentu mało |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|