Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
kupno sedicivalvole
Autor Wiadomość
alvaro69alv 



Wiek: 37
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 153
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 01-07-2008, 16:38   kupno sedicivalvole

niedawo pytałem o swap silnika 20 do 1.4 i po przemysleniach doszedłem do wniosku ze wole kupic takie cacko a mojego obecnego szrocika oddac w dobre rece ojca i pytam wiec ile moze kosztowac to cudo włoskiej motoryzacji i na co zwrócic szczególna uwage
_________________
     assistance   Moneta
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 01-07-2008, 18:08   

alvaro69alv, ceny sedici bardzo się wahają, większość z nich to "szroty" po wypadkach, na pewno musisz sprawdzić części karoserii są orginalne ( atrapa, zderzaki, progi ) co do silnika to muszą się wypowiedzieć specjaliści :)
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 01-07-2008, 18:35   Re: kupno sedicivalvole

alvaro69alv napisał/a:
niedawo pytałem o swap silnika 20 do 1.4 i po przemysleniach doszedłem do wniosku ze wole kupic takie cacko a mojego obecnego szrocika oddac w dobre rece ojca i pytam wiec ile moze kosztowac to cudo włoskiej motoryzacji i na co zwrócic szczególna uwage


Powiem tak, kupić Ci dobre sedici będzie bardzo ciężko, niestety większość z nich ma bardzo bogata przeszłość i to po prostu szroty, w sumie możesz uderzyć do Easykato może chce jeszcze swoje "cywilne" sedici sprzedać, tyle ze od razu mówię, za dobre sedici trzeba jak na takie auto wiekowo słono zapłacić ale ile frajdy potem ;] Na swoje z 1991r miałem od ręki kupca za 5tys zł i nie sprzedałem, szczerze jest spor więcej warte, kasa nie do odzyskania więc pojeździ u mnie raczej do końca swoich dni.
Od siebie proponuję Ci raczej poszukać Bravo HGT [ale to już nie ten klimat, nie ten środek, i takie bardziej ugłaskane, sedici jest dużo bardziej agresywne w prowadzeniu, mnie "kulturalny" ma tez silnik, HGT to raczej szybkie auto dla kobiety], jeśli nie bravo szukaj Delty II 2.0 16V turbo, dużo frajdy, bardzo dobre materiały we wnętrzu i ostatnio można je kupic w dobrych cenach.

Co do silnika 2.0 16V - bez wjazdu do mechaników nie kupuj, chyba że masz potrzebny sprzęt i wiedzę do sprawdzenia paru spraw, na pierwszy ogień ciśnienie oleju na nagrzanym silniku oliwa 90-100stopni, na wolnych obrotach minimum 1,2bara jeśli jest mniej to już kiszkowato, przy 4000rpm zdrowy silnik ma ciśnienie minimum 4,5 bara, jak jest mniej to wiadomo ze z panewkami już nie za dobrze, pomiar ciśnienia robiony oczywiście zewnetrznym manometrem wkrecanym wmiejsce czujnika cisnienia oleju na "kontrolke", druga sprawa kompresja, zdrowe sedici bez problemu nabija na zegar 14-14,5bara, ważne aby było równo na wszystkich garach.

No i ogólnie sprawdz na jakim oleju jezdzony silnik, jesli mineralny olej daruj raczej sobie auto, sprawdz stan krzywek wałka rozrządu, bardzo czesto przy słabym oleju i zmeczonej pompie oleju sa wytarte, dobre trafic uzywane to wielka sztuka, a regeneracja sporo kosztuje [około 700-800zł za dwa wałki]. Skrzynia, polosie, sprzeglo tez tanie nie jest ;] Wiec sprawdz dokladnie wszytko, jesli kupisz podpicowane tylko na sprzedaz auto to bedzie potem skarbonka wielka i szybko je znienawidzisz.

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 01-07-2008, 20:56   

GrzesiekK. napisał/a:
HGT to raczej szybkie auto dla kobiety


ego interweniuj :lalala:
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 01-07-2008, 20:57   

konikks, co ma interweniować jak mu to auto nie leży... ciągle porównuje do sedici :D
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-07-2008, 08:26   

konikks napisał/a:
GrzesiekK. napisał/a:
HGT to raczej szybkie auto dla kobiety


ego interweniuj :lalala:

Ma racje,nie ma co interweniować,ale napewno silnik w hgt ma o wiele lepsza kulture pracy,jest cichszy i bardziej elastyczny no i nie ma co porównywać dzwięku R4 do R5. Co do reszty to zgadzam sie w 100%... Co do auta dla kobiety,to każdy ma swoje poglądy na pewne sprawy a ja nie mam zamiaru ich komentować :lol:
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 02-07-2008, 10:31   

a może spróbować z niemiec ?

http://www.autoscout24.de...id=vasitwrkll4k

http://www.autoscout24.de...id=vdgwpn3zvsct

czasami fajne 2.0 widywałem na tej stronce.

Czytając Wasze wypowiedzi na temat 16V - trochę mnie to zasmuciło ponieważ mam w planach na przyszły rok rozglądać się za sedici ... Już się boję i nie wiem czy to wypali
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-07-2008, 10:55   

To czarne jest już dosyć długo do sprzedania... LUCIACIA szesnastka jest droga w utrzymaniu i wymagająca, nie wlejesz oleju za 50 zł,nie kupisz rolki za 25 zł jak to sie ma w przypadku reszty tipoli i tempr...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 02-07-2008, 11:06   

ego napisał/a:
To czarne jest już dosyć długo do sprzedania... LUCIACIA szesnastka jest droga w utrzymaniu i wymagająca, nie wlejesz oleju za 50 zł,nie kupisz rolki za 25 zł jak to sie ma w przypadku reszty tipoli i tempr...


tak tak wiem - już zdążyłem ogarnąć koszty utrzymania tzn wiem, że są kilkakrotnie wyższe niż teraz. Ale ja muszę mieć to auto ;) Zdaję sobie sprawę , że do tego części to ja nie dostanę od ręki i tanio. A np. taki wahacz ? Albo klocki hamulcowe ? Jakie ceny mniej więcej ( tak z ciekawości pytam ) Co do 16v - prawie 100% cukcesu to kupić dobrze utrzymany model bo wtedy te wydatki są normalne. Gorzej jak się trafi na podpicowane bo t faktycznie może być koszyk bez dna .
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-07-2008, 11:18   

LUCIACIA napisał/a:
A np. taki wahacz ? Albo klocki hamulcowe ? Jakie ceny mniej więcej ( tak z ciekawości pytam )

Wahacz jest jak w każdym innym tipo,klocki przód od ok 70 zł ( tańsze tylko drewniane ;D )
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 02-07-2008, 11:33   

LUCIACIA, części niestety drogie klocki przód ok.150 wachacze te same co w innych tipkach różnią się tylko średnicą swożnia, przegub jakieś 200zł filtry kosztują grosze oprócz paliwa ten oryginalny ok.80zł itd...
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-07-2008, 12:40   

dziura793@o2.pl napisał/a:
wachacze te same co w innych tipkach różnią się tylko średnicą swożnia
niczym sie nie różnią,nie wiem skąd masz takie informacje...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 02-07-2008, 12:41   

30-09-04, 19:55
fiat tipo 2.0 16V SEDICIVALVOLE :P
jest wprost rewelacyjny,nic dodac nic ujac,poprostu 148 koni i beemki i te inne wšchaja dymka:))


EGO mówi Ci to coś? :]:]
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Boruch 



Wiek: 40
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 12
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 02-07-2008, 13:38   

A wg mnie utrzymanie sedici wcale nie jest kosztowniejsze niż innych autek.Przez niecałe 2 lata jak mam swojego nie zepsuło się w sumie nic,co do wymian jakichś to wiadomo oleje filtry itp...Chociaż to pewnie dlatego,że mój egzemplarz to"pewniak",zadbany i nie skatowany.w sumie to dość rzadko nim jeżdze bo nie mam kiedy...

Co do znalezienia takowego w przyzwiotym stanie - jak długo moje sedici jest w rodzinie i się trochę tym modelem interesuje,to widziałem taki zadbany model tylko raz - we Włoszech :D .Reszta którą gdzieś tam spotykałem sporadycznie to była w takim stanie,że aż żal za tyłek ściska :red_kartka:
Ale i tak najważniejsze jest serce - a niestety np na Alledrogo powiedzmy na 5 które pojawiają się w miesiącu,to 4 mają silnik do remontu :?
Albo są zagazowane,masakra...
Jak szukać coś to chyba tylko za granicą,ale tam też wcale takie tanie te wersje nie są - nawet w UK się cenią,bo chciałem kiedyś takiego na części sobie przywieźć,ale nie opłacało się bo angol chciałe więcej niż no Niemiec...
_________________
Made in Italy:
Fiat Tipo 2.0 16v Sedici 91` - do 1.12.08 ;(
Fiat Tipo 1.4 95` - chwilowo :)
Lancia Prisma 1.5 86`
Lancia Prisma 1.5 89`
Lancia Delta Integrale 8v Turbo 90`
Fiat 900E 84`
Made in Poland:
Syrena 105 77`
  
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 02-07-2008, 13:44   

ego napisał/a:
konikks napisał/a:
GrzesiekK. napisał/a:
HGT to raczej szybkie auto dla kobiety


ego interweniuj :lalala:

Ma racje,nie ma co interweniować,ale napewno silnik w hgt ma o wiele lepsza kulture pracy,jest cichszy i bardziej elastyczny no i nie ma co porównywać dzwięku R4 do R5. Co do reszty to zgadzam sie w 100%... Co do auta dla kobiety,to każdy ma swoje poglądy na pewne sprawy a ja nie mam zamiaru ich komentować :lol:


Pisząc że HGT jest "szybkim autem dla kobiety" chodziło mi właśnie o to co napisałeś, silnik jest bardziej ugłaskany, bardziej kulturalny, 16V lubi się kręcić wysoko, wtedy żyje, 20V lepiej zbiera się z dołu, nie trzeba go trzymać na obrotach tak 16V.

Kultury pracy tych silników nie ma co porównywać, w innym celu były konstruowane, 16V miało być z założenia raczej mało kompromisowym silnikiem, specjalnie w Tipo w wersji przed liftingiem miało nawet wkładane całkiem inne wałki rozrządu niz np. 2.0 16V w Lancii, Fiacie Croma, czy późniejszych Coupe, jeśli macie możliwość przejechac się sedici z silnikiem 160A8.046 czyli z pierwszej partii, i 16V wkładanymi do Fiata Coupe albo sedici po lifcie zróbcie to, niby ten sam silnik, ale ich reakcja na gaz jest bardzo różna, przed liftingowe sedici jest szybsze sporo od późniejszej wersji, tyle że jest mniej kompromisowe i bardziej paliwożerne. Z 2.0 20V wkładanym do bravo hgt fiat się akurat nie popisał, czy Bravo HGT, czy Marea czy Coupe czy Lancia z tym silnikiem w każdym z tych aut jest on identyczny, i tu mnie mocno Fiat zawiódł, jeśli juz zrobili Bravo HGT, poprawili w nim zawias wzgledem slabszych wersji to i za silnik powinni sie zabrać, zmienic mu wałki rozrzadu, troche inaczej wystroić z nastawieniem bardziej na sportowe doznania ale tego niestety nie zrobili i szczerze powiem 2.0 20V bardziej pasuje mi do Marei HLX niz do Bravo HGT.....
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Tipo-14000 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 197
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-07-2008, 17:37   

Odpowiem ogólnie , bo w tym topicu dwóch panów pyta o sedici .

Też szukałem na początku roku tak jak wy :) Następnie było HGT , dodam ,że historia kupna HGT jest identyczna jak w przypadku Sedici , większość to szrot lub auta są poprostu zajechane i przypicowane pod sprzedaż . Wiem to bo oglądałem niejedno Sedici i HGT . Pozatym samo kupno wyżej wymienionego autka to jeszcze nie taki problem , popatrz na ceny , kolega Grzesiu mówi że 5 tysiaków za 15 letnie autka ? W Hgt jest podobna sprawa , roczniki 95 latają po 8 - 9 tysiecy niektóre - oczywiście same IGŁY - ale wszyscy wiemy jak jest .

Koledzy dobrze mówią , trzeba się na tym znac ,żeby wiedzieć co kupic i nie umoczyć kasy . Ogólnie po kilku miesiącach poszukiwań , doszedłem do wniosku ,że zakup takiego auta to sport dla ludzi z kasą , a w przypadku Sedici to już trzeba być koneserem , bo cena/jakość/model/rocznik powoli przypomina zakup zabytkowych aut z roku 50 - kupić , odrestaurować i jeździć dumnie w niedziele do kościoła .

Ja osobiście skończyłem , na Alfie . Dałem nie wiele więcej niż Grzesiu mógł dostać za Sedici , dużo młodsza , ma włoską duszę , pełna opcja , czarna , 2.0 16v, nic nie musiałem remontować , kilka napraw eksploatacyjnych - klocki , oponki . Przy kupnie oglądnąłem kilka , i uwierzcie mi , nie musiałem sprawdzać cisnień , słuchać silnika itp . Mogłem w spokoju szukać sobie autka z kolerem jaki chce czy innymi pierdołami, bo 90 % aut które oglądąłem było zadbane . Nie wspominając ,że sprzedający mieli już nowsze Alfy i nie omieszkali się pochwalić hehe :) Dodam ,że moim kolejnym autkiem też będzie Alfa , trzeba tylko kaske nazbierać :)

Tak naprawde ,to co kupicie zależy bardziej od tego ile macie kasy niż to czy się znacie na autkach :) Bo nie wątpliwie widać ,że szukacie autka o sportowym zacięciu w pełnej opcji :P

Pzdr
_________________
Black Alfa 146 2.0 16v TS '97
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 04-07-2008, 18:48   

Tipo-14000 napisał/a:
Dodam ,że moim kolejnym autkiem też będzie Alfa , trzeba tylko kaske nazbierać :)


Dokładnie, Alfa ma coś takiego w sobie że jak juz raz się nią zarazisz to ni cholery nie idzie wyzdrowieć.... sam pojeździłem 156 2,5 V6 i tak mnie wzieło że własnie jestem na etapie poszukiwania takiego autka dla siebie, poszukiwania o tyle trudne ze ma byc w Sportwagonie, ma nie mieć "drewna" w środku tylko ala carbonowe konsoli i zegarów.... i o ile juz 3 takie sedany godne zakupu znalazlem to sportwagonu nie widac ;/ chyba kupie w końcu sedana.... dla dzwięku i kultury pracy tego V6 jestem w stanie nawet kosmarny bagaznik sedana w 156tce przebolec ;]

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Tipo-14000 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 197
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-07-2008, 19:44   

Dokładnie Grzesiu , a niesamowite w tym wszystkim jest to , że człowiek chodzi i szuka autka dopracowanego w każdym detalu jakie sobie zamażył !!

Normalnie to chodzisz za autem i kupujesz jakieś okazyjnie itp , a w przypadku alfy chodzisz za konkretnym modelem , konkretnie wygladającym , i tak jak opisałeś szukasz np chromu ,żeby jedno miał a drugiego nie itp

Alfy są inne ;D
_________________
Black Alfa 146 2.0 16v TS '97
  
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 04-07-2008, 19:46   

Pacjenci Tipo-14000, GrzesiekK.,

Diagnoza - Wirus Alfa - nie uleczalny :D
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-07-2008, 20:59   

GrzesiekK. napisał/a:
dla dzwięku i kultury pracy tego V6 jestem w stanie nawet kosmarny bagaznik sedana w 156tce przebolec ;]

pzdr. Grzesiek


Nie wiem czy wiesz,ale sportwagon ma mniejszy bagażnik od sedana :badgrin:
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-07-2008, 21:17   

GrzesiekK. napisał/a:
kosmarny


tzn koszmarny czyli brzydki. nie większy...

przynajmniej ja tak to rozumuje...
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 05-07-2008, 07:25   

ego, konikks, chodziło mi raczej o krawędź załadunku, otwórzcie w 156 sedanie tylną klape to zrozumiecie o co mi chodzi, juz nawet włozenie duzej walizki podróznej to sztuka ;] że nie spomne o gimnastyce z nartami zeby trafic w przepust w oparciu tylen kanapy i je wcisnac do wnetrza bagaznika ;]

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-07-2008, 11:46   

Sportwagon równiez ma wysoką krawędź załadunku,nie wydaje mi sie zeby było inaczej niz w sedanie,no może troszke ma bardziej zachodząca klape na zderzak,ale kto wie jakiej różnica to nie ma. Dziura po otwarciu klapy tez jest bardzo skromna... Gdyby nie to,że podnosi sie kawałek dachu to nic byś nie włożył do bagaznika. Zresztą sportwagon nie ma nic wspólnego z kombi,no może tylko to,że troszke go przypomina z zewnatrz sylwetką...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 05-07-2008, 12:52   

Tipo-14000 napisał/a:
w przypadku Sedici to już trzeba być koneserem , bo cena/jakość/model/rocznik powoli przypomina zakup zabytkowych aut z roku 50 - kupić , odrestaurować i jeździć dumnie w niedziele do kościoła .


http://nasza-klasa.pl/profile/9336610/gallery/30 :) to JEST igła :) )
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load